-          Reiteramos de novo a petición dos anexos aos que fan referencia estas instrucións e a necesidade de incorporar nas propias instrucións o protocolo de transmisión de datos acordado, así como un prazo límite para a entrada en funcionamento do sistema telemático de acceso a eses datos en tempo real.

-          Solicitamos que se reflicta a aplicación da Disposición Adicional 1ª da Orde e os avances ao respecto da implantación da Administración electrónica con relación aos procedementos administrativos descritos nestas instrucións (solicitude, informes, resolución, notificación...). Un primeiro paso sería que a solicitude da flexibilidade ou teletraballo poida xa ser realizada telematicamente, máis tendo en conta que as tarxetas de empregado/a público/a teñen a posibilidade de asinar dixitalmente.

-          Solicitamos que as ditas instrucións sexan publicadas no DOG, como así se publicaron as últimas Instrucións de vacacións, permisos e licenzas, ou mesmo as últimas da xornada de verán.

-          Quedan fóra destas instrucións as peculiaridades daqueles postos, que aínda de horario xeral, realizan traballos fóra do centro de traballo (saídas de campo, inspeccións, etc.). Fican sen regulamento específico sobre os seus fichaxes de entrada e saída e a compensación do tempo a maiores no que poidan incorrer nos seus desprazamentos. Solicitamos que se recollan nas Instrucións os criterios de aplicación da flexibilidade horaria e, en xeral, da fichaxe co sistema Kronos, aos referidos postos.

Para coñecer as alegacións completas, descarga o documento de alegacións.