O problema da "estabilidade orzamentaria" é que está non afecta aos decretos de estrutura e crean tantas subdireccións ou servizos como queiran, que son cubertas a dedo, despois xa amortizarán os postos inferiores que fagan falta, que son cubertos por concurso. Problema engadido é que logo deses postos estruturais non dependen os postos nin o persoal propio suficiente para levar a cabo con eficiencia as competencias desa subdirección ou servizo. No canto de limitar por lei que os servizos non se poidan crear en estrutura se non é para coordinar un mínimo digamos de 10 postos e as subdirección de 20, por exemplo, non, logo atopamos até servizos ou subdireccións sen ninguén máis que a persoa que ocupa a xefatura do servizo ou a subidrección..

Que non queremos dicir que sexa o caso concreto, pero non queda moito mellor parado crear unha subdirección e un servizo para 4 postos: 1 subdirector/a, 1 xefatura de servizo, 1 xefatura de sección e 1 xefatura de negociado. Para crear postos estruturais (que son cubertos por libre designación sen requisito míninmo de experiencia, por certo) nunca hai limitación, que "o manda un Decreto" e sácase o orzamento de onde seña, maiormente amortizando postos de nivel inferior.

O que pasa nesta reforma non é máis que o que xa vemos a diario na Xunta: inversión da pirmámide de recursos humanos, onde cada vez hai máis cargos e menos postos base, onde o traballo se realiza con encomendas, encargos, privatizacións, subcontratas, asistencias técnicas ou chamádelle X. Din que non hai cartos para crear novos postos, que si a estabilidade orzamentaria, que si farrapos de gaita, pero logo veña a engordar a estrutura pra cordinar e dirixir e o traballo base que o fagan encomendas ou subcontratas, xerando así un encarecemento dos servizos públicos e unha precariedade laboral nas traballadoras e traballadores do fondo da pirámide, maquillando a "estabilidade orzamentaria".