Novas por contido

Tras o boletín especial sobre o acordo salarial pactado en Madrid para o ano 2010, nesta ocasión o boletín da CIG-Autonómica de outubro, entre outros temas de interese, fai unha ampla exposición do que consideramos unha adecuada proposta de acordo económico, dirixida a conseguir unha recuperación do poder adquisitivo perdido nestes anos.

Así mesmo, esiximos que se abra de inmediato unha mesa de negociación para unha nova Lei da Función Pública Galega para desenvolver a carreira profesional, racionalizar e mellorar as condicións de traballo do persoal laboral e funcionario ao servizo da Administración. 

Outras novas recentes

Luns, 15 Abril 2024

Comisión de seguimento do Acordo do SPIF

Tras a xuntanza da Comisión de seguimento do acordo de condicións do persoal funcionario do SPIF do 10 de abril, a Consellería de Medio Rural enviounos un documento cunha proposta das quendas que quere implantar. Dende a CIG queremos manifestar que fomos facendo distintas achegas, pero tendo en conta que parece ser que a Consellería non quere negociar máis imos facer a nosa...
Luns, 15 Abril 2024

A AGASP e a Dirección Xeral da Defensa do Monte aplican criterios discriminatorios na selección para a formación

A Academia Galega de Seguridade Pública (AGASP), organismo autónomo de carácter administrativo adscrito organicamente á consellaría competente en materia de interior e xustiza, imparte formación ao persoal axente forestal (art. 4 da Lei 1/2007). A Dirección Xeral de Defensa do Monte, da Consellaría do Medio Rural, participa na organización da formación e nos procesos de...
Venres, 19 Abril 2024

RPT de funcionarización de varios postos dos grupos III e IV

De cara a unha vindeira mesa de negociación, a Dirección Xeral da Función Pública vén de remitirnos unha proposta de modificación da relación de postos de traballo, consistente na funcionarización de postos de persoal laboral da Xunta de Galicia, no corpo de técnicos de carácter facultativo da administración especial (grupo B), no corpo administrativo da administración...