Novas por contido

MESA CENTRAL (DISTRITOS XI E XII)

Lugar: Delegación de Medio Rural. Rúa Florentino Cuevillas, Ourense

Horario: de 09:00 a 18:00

MESAS ITINERANTES

DISTRITO XIII. VALDEORRAS-TRIVES

Lugar: O Barco de Valdeorras (Casa Viloira)

Horario: de 10:00 a 12:00

 

Lugar: Castro Caldelas (Local do Distrito)

Horario: de 15:00 a 17:00

 

DISTRITO XIV. VERÍN-VIANA

Lugar: A Gudiña (Local do Distrito)

Horario: de 10:00 a 12:00

 

Lugar: Verín (Local do Distrito)

Horario: de 15:00 a 17:00

 

DISTRITO XV. BANDE-A LIMIA

Lugar: Bande (Local do Distrito)

Horario: de 10:00 a 12:00

 

Lugar: Xinzo (Local Distrito)

Horario: de 15:00 a 17:00

Outras novas recentes

Mércores, 17 Abril 2024

Criterios de repartición do Fondo de Acción Social do ano 2023

A Dirección Xeral de Función Pública achegounos o borrador de criterios de repartición do Fondo de Acción Social (FAS) para o exercicio económico 2023, con vista a unha vindeira xuntanza de negociación. Na proposta que achegan non se recuperan as modalidades do FAS que tiñamos antes dos recortes da Lei 1/2012, de medidas temporais en determinadas materias do emprego público...
Venres, 12 Abril 2024

Educación retira a axuda por discapacidade ao seu persoal funcionarizado

A Consellería de Educación, de xeito unilateral e sen previo aviso, retirou a axuda por persoa con discapacidade a cargo que o persoal funcionarizado tiña recoñecida en base ao V Convenio Colectivo da Xunta de Galiza. O persoal laboral ten dereito a unha axuda de 180 € mensuais cando ten ao cargo unha persoa con discapacidade e con ingresos inferiores ao SMI. En teoría ese...
Venres, 19 Abril 2024

RPT de funcionarización de varios postos dos grupos III e IV

De cara a unha vindeira mesa de negociación, a Dirección Xeral da Función Pública vén de remitirnos unha proposta de modificación da relación de postos de traballo, consistente na funcionarización de postos de persoal laboral da Xunta de Galicia, no corpo de técnicos de carácter facultativo da administración especial (grupo B), no corpo administrativo da administración...