Na xuntanza que tivemos os sindicatos (CIG, CCOO, CSIF e UGT) co director de Función Pública o xoves 30 preguntamos pola situación do concurso de traslados de corpos xerais, xa que estaba previsto que en xaneiro se publicase a lista de prazas en xogo (as vacantes iniciais máis as das persoas que solicitaron participar no concurso), e se abrise o prazo para a súa solicitude e emenda de méritos.

Por facer memoria, valorar ou non os méritos en comisión de servizo foi o principal conflito durante a negociación e, finalmente, na Comisión de Persoal en que tivemos que votar as bases (02/08/2019), o propio director xeral anunciara que aceptaban retornar ao sistema normal ata ese intre, de que o tempo en comisión de servizo fose valorado como tempo traballado no posto de orixe. Fora precisamente ese cambio de última hora o que motivara que a CIG, que tiña pensado votar en contra, finalmente optaramos pola abstención (CCOO e UGT votaron a favor, CSIF abstívose).

Porén, as bases do concurso foron publicadas en DOG sen cambio algún. Pode ser que fose un erro, ou pode ser que fose unha manobra de mala fe. Pero en todo caso non publicaron ningunha corrección de erros posterior. Tan só recibimos a palabra de que cando se publicase a lista de prazas (as que tiñan que sair en xaneiro), publicarían unha “aclaración” para facer valer a palabra dada na Comisión de Persoal (non ter en conta as comisións de servizo).

A resposta que recibimos na xuntanza do xoves 30 foi que para a vindeira semana (por tanto xa en febreiro), enviarían aos sindicatos a relación de prazas e a resolución con aclaracións. Non pon data para a publicación en DOG.

Solicitamos a inclusión de todas as vacantes que se foran producindo dende a publicación do concurso a finais de novembro. O director non se compromete a revisar todas as prazas (di que produciría máis retraso).