¿Mais postos de estrutura para que? Outra modificación rápida da RPT da Consellería que segue sen reorganizar e abordar os problemas

Nesta nova modificación rápida da RPT da consellería volvese repetir o doutras veces: un mero formalismo de presentar a información á representación sindical sen intención real de negociación. Así, despois desta xuntanza, a proposta vai ir directa á Mesa Xeral.

Aínda que esta modificación puntual da RPT, e xa van tres, ven dada polo decreto de estrutura (Decreto 116/20220 do 23 xuño, publicado no DOG do 4 de xullo), e non se amortizan prazas, seguen a crear postos de dirección sen pensar nunca na creación de postos base. Máis necesarios se cabe agora nesta consellería pola carga de traballo da tramitación fondos Next Generation, para os que van crear grupos de traballo en base a persoal temporal e interino.. En fin, a repetición dos erros do pasado que deron lugar a Lei 20/2021, da temporalidade.

Ademais, 3 dos 4 postos de nova creación están abertos a A11 (Xunta, Estado e outras CCAA), e A12 (ídem mais administración local), como se o persoal da Administración Autonómica de Galiza non estivese máis que capacitado para cubrir estes postos. E por riba presentando unha xustificación nula na memoria funcional, por moito que o Secretario Xeral Técnico nos conte o conto de que necesitan un perfil que coñeza os procedementos dos concellos. Por suposto, seguen sen dar información económica do que supón a creación desta nova estrutura (debe ser que como non amortizan prazas xa pensan que non é preciso).

Existen incoherencias nos requisitos de corpos e escalas para servizos centrais e as xefaturas territoriais que non teñen sentido xa que realizan o mesmo traballo.

Recordámoslle a consellería que temos gañada no Tribunal Supremo unha sentenza contra a anterior RPT, polo que cando a consellería queira negociar a modificación global da RPT, como asi anunciou nesta e noutras reunións, terá que facelo obrigatoriamente sobre a RPT anterior anulada xudicialmente, non sobre a última existente.

Preguntados pola situación do persoal afectado pola Lei 20/2021(BOE 29 decembro) e que as súas prazas non aparecen no decreto 79/2022 (DOG 30 maio), dinos que os erros xa foron postos en coñecemento da Dirección Xeral de Función Pública para a sua corrección, e debe ser ela a que articule como facelo.

En resumo, outra modificación “puntual” da consellería que segue sen abordar os problemas.