Novas por contido

A CIG Administración Pública na comarca de Compostela convoca unha actividade formativa sobre os efectos do Real Decreto Lei 3/2012 específicos para o persoal laboral da Administración.

Día: sábado 26 de maio de 2012

Hora: 10:30-13:30 h

Lugar: salón de actos da EGAP (Fontiñas)

Ponente: Héctor López de Castro Ruíz (avogado da asesoría xurídica da CIG)

Sabías que?

  • Aínda que sexas persoal fixo podes ser despedido/a por estar de baixa ou por razóns económicas, organizativas ou de produción mediante un ERE.

  • Poderán modificarche a xornada, o horario ou as quendas de traballo.

  • Podes quedar sen convenio colectivo.

Descargar cartaz

Máis información

Outras novas recentes

Martes, 04 Novembro 2025

Poucos avances na comisión de seguimento Gardacostas

Na comisión de seguimento abordouse a modificación de horarios con escasos avances, pero co compromiso de avanzar na mellora das condicións laborais e na xubilación anticipada do persoal. Na xuntanza celebrada o 3 de novembro de 2025 a Consellería do Mar comprometeuse a colaborar no procedemento iniciado pola CIG en abril do 2024 en base ao Real Decreto Lexislativo...
Martes, 04 Novembro 2025

Concurso de persoal coidador: pedir postos sen saber onde

A CIG ven de demandar que a Dirección Xeral de Emprego Público solucione o problema á hora de elixir postos no concurso de traslados de persoal coidador. O persoal auxiliar coidador desempeña as súas funcións en prazas itinerantes, o que implica que os seus postos non estean adscritos de maneira fixa a un único centro educativo, senón que se distribúen cada curso escolar...
Xoves, 06 Novembro 2025

Asambleas abertas - persoal SPIF

A CIG convoca asambleas por Galiza para tratar as cuestións que nos afectan ao persoal do servizo de incendios forestais (SPIF). Compre mellorar as condicións laborais e deter a suspensións dos contratos do persoal fixo-descontinuo ampliando o tempo de traballo a 12 meses xa no 2026. Conformarnos nun servizo público esencial nas multiemerxencias do medio natural e rural...