Novas por contido

Resulta curioso que a Xunta nunca teña cartos para crear os postos necesarios nunha RPT e opte por contratar asistencias técnicas e convocar bolsas de formación pero sempre atope os cartos necesarios para crear postos de persoal directivo que son moito máis caros.

O luns, 28 de outubro, a Xunta aprobará na Comisión de Persoal as primeiras RPTs de Axencias con persoal directivo, mesmo de fóra da Administración e cunhas retribucións superiores. Mentres, no DOG do 23/10/2013 publica a resolución de adxudicación de dúas bolsas para traballar na EGAP: a) unha vinculada á xestión de sistemas de teleformación e b) outra de documentación e biblioteconomía.

As ditas bolsas convocáronse no DOG do 25 de abril.  O que se pide basicamente é xente nova hipercualificada (titulación superior con bo expediente, cursos, comunicacións congresos, publicacións, idiomas, etc.) e a cambio ofrecen 1200€ brutos/mes, sen ataduras de contratos e durante uns poucos meses. A súa etapa formativa vai ser breve ou inexistente, máis tendo en conta, no caso da biblioteca, que na recentemente reformada RPT da EGAP non hai postos especializados para formar á nova bolseira.

A EGAP, que conta con 25-30 traballadoras e traballadores públicos, ten entre 5-8 persoas como bolseiras que realizan traballo puro e duro e non están formándose. Todas elas dependen da nova “Subdirección académica”. Mesmo as persoas que actualmente teñen unha bolsa “de investigación” realizan actividades completas ou ben parciais, das que saca proveito a EGAP: publicacións, coordinación de actividades...

Un dos casos máis paradigmáticos é o da biblioteca onde a nova bolseira, coma as anteriores, terá que encargarse dela en exclusiva. Non vai existir formación porque na RPT da EGAP non hai ningún posto que requira coñecementos de arquivo, biblioteconomía e documentación. O traballo dentro da biblioteca é principalmente interno con relación a arquivo e organización de fondos que xa teñen un volume considerábel debido ás publicacións e intercambios con outras escolas pero tamén ten atención ao público.

Do futuro que lle agarda á persoa vinculada á teleformación descoñecemos se vai ligada a algún persoal propio da EGAP ou directamente traballará coas 2-3 asistencias técnicas que levan os temas de informática da escola, funcións que tamén están privatizadas e están fóra da RPT e cuxa función boa parte do persoal público da EGAP asegura descoñecer.

Esa é a radiografía do traballo público da Xunta: non hai cartos para crear postos de traballo públicos pero sí os hai para pagar postos de persoal directivo que son moito máis caros. Pero claro, o traballo hai que facelo igual e os directivos só dirixen polo que vemos cada día máis servizos privatizados (informática, arquivos, bibliotecas, técnicos, adminsitrativos...) ou mesmo tirando de burdos fraudes laborais que xogan coa desesperación da nosa mocidade. En aras da austeridade verdadeira, non perdemos a esperanza en ver unha convocatoria de bolsas da Xunta para altos cargos ou persoal directivo, máis tendo en conta que a moitos destes cargos lles falta formación nas Administracións públicas.

Outras novas recentes

Venres, 05 Decembro 2025

Bloqueo da toma de posesión do concurso de traslados de axentes ambientais tras dous anos de atraso

A Administración deixa sen data a incorporación e supedita o concurso a unha oposición de acceso libre aínda sen rematar. A Xunta vén de publicar no DOG a Resolución do 3 de decembro de 2025 pola que se resolve o concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes das escalas de axentes facultativos ambientais e axentes forestais. Este concurso que foi...
Martes, 02 Decembro 2025

O mércores 3 de decembro abre o prazo para solicitar a carreira extraordinaria de 2025

👥 QUEN A PODE SOLICITAR? Persoal funcionario da Administración da Comunidade Autónoma de Galiza, escalas do persoal funcionario sanitario da Lei 17/89 e doutras Administracións que preste servizos nesta, e dos entes da LOFAXGA 45 a) O persoal laboral que asine o compromiso de participar e superar o proceso de funcionarización Sempre que NON obtivese ningún grao na...
Venres, 05 Decembro 2025

A inspección de traballo actúa de novo no CIAM

A CIG interpuxo demanda ante a inacción da dirección do CIAM en PRLA Inspección de Traballo confirma que na unidade de lactación do CIAM existía desde 2019 – 2021 unha avaliación de riscos que xa identificaba o mal estado dunhas cubertas de fibrocemento e propoñía a súa reparación. A pesar diso, non se actuou durante anos, deixando ao persoal traballador exposto a diario a...