Novas por contido

No DOG do 12 de febreiro foron publicadas as accións formativas da EGAP dirixidas a persoal empregado público, tanto de ofimática como de idiomas. O prazo de matrícula remata o 20 de febreiro. Como sempre a través da zona de matrícula da EGAP.

As accións van dirixidas a persoal ao servizo da Administración pública da Comunidade Autónoma, das entidades públicas instrumentais, da Administración institucional de Galiza, da Administración de xustiza, das entidades locais e de administración e servizos (PAS) das tres universidades do Sistema universitario de Galicia (UDC, USC e UVigo).

Outras novas recentes

Martes, 25 Novembro 2025

Finalmente non haberá ceses no Consorcio

Os ceses comunicados polo Consorcio Galego de Igualdade e Benestar o pasado martes 18 (con data de cese o 30 de novembro) non se executarán, dado que o persoal laboral fixo que estaba en adscrición poderá optar a comisións de servizo que lles permitirá participar no proceso de funcionarización (que se publica este mércores 26) sen necesidade de desprazarse dos centros nos...
Martes, 25 Novembro 2025

Convocatorias de oposicións: psicoloxía, A1, A2, C1, C2, PSX e auxiliares de clínica

No DOG do 25/11/2025 publican as seguintes resolucións de convocatorias de procesos selectivos: Proceso selectivo mediante o sistema de oposición para o ingreso pola quenda de acceso libre e promoción interna, no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala de facultativos, especialidade...
Martes, 25 Novembro 2025

OEP-2025, carreira profesional (ordinaria e extraordinaria) e avaliación do desempeño (para CP 28/11/25)

Os sindicatos con representación na Comisión de Persoal (CIG, CCOO, CSIF e UGT), vimos de ser convocados a unha Comisión de Persoal na que se van votar a Oferta de Emprego Público do ano 2025, a carreira profesional extraordinaria (graos I, II e III), e o decreto de carreira ordinaria e a avaliación do desempeño. Vai ser o venres 28 de novembro, e esta é a documentación:...