Novas por contido

No DOG do 01/09/2021 publican a RESOLUCIÓN do 26 de xullo de 2021 pola que se amplía o prazo de realización do terceiro exercicio do proceso selectivo extraordinario de consolidación para o ingreso na categoría 004 do grupo I, titulada/o superior, de persoal laboral fixo da Xunta de Galiza.

Amplian o prazo de realización do terceiro exercicio do proceso selectivo extraordinario de consolidación para o ingreso na categoría 004 do grupo I, titulada/o superior, de persoal laboral fixo da Xunta de Galiza, en vinte dias hábiles.

Outras novas recentes

Venres, 28 Novembro 2025

Persoas excluídas do concurso de corpos xerais por falta de certificado de penais

Todas aquelas persoas que quedaron excluídas de postos con contacto habitual con menores para os que se requiría ter enviado no seu momento un certificado de delitos de natureza sexual e non o fixeron, poderán agora tal e como veñen de publicar na web da Xunta de Galiza,  autorización da consulta no rexistro de delitos sexuais. Tamén publican o buzón de postos actualizado e...
Martes, 25 Novembro 2025

25 de novembro: Día internacional para a eliminación da violencia contra as mulleres

Ante o 25 de Novembro, Día internacional para a eliminación da violencia contra as mulleres, a secretaría das Mulleres da CIG lanza unha campaña para denunciar a permisividade das condutas machistas nas institucións públicas, reclamar que se revertan os recortes en materia de igualdade aplicados pola Xunta de Galiza e a posta en marcha dun plan galego pola igualdade. Tras...
Martes, 02 Decembro 2025

Concursos de traslados de varias especialidades (Administración especial, C1, C2 e AP): elección de postos

No DOG do 02/12/2025 publican: - RESOLUCIÓN do 24 de novembro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se acorda a apertura do período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento da xustificación da posesión de méritos e requisitos do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo...