Novas por contido

Vimos de rexistrar escritos dirixidos a Subdirección Xeral de incendios e Xefaturas Territoriais e Provincias da Consellería do Medio Rural, exisindo o cumprimento dos plans de acción elaborados polo servizo de prevención de riscos laborais da Xunta.

Este documento desglosado á súa vez en varias partes, inclúe unha división de tarefas de prevención e extinción. Estas  divídense á súa vez en plans de avaliación onde se analizan os riscos e plans de acción onde se recollen as accións correctoras.

Centrámonos neste escrito no plan de acción das tarefas de extinción por que consideramos que o tempo apremia, a maiores de esixir o cumprimneto íntegro do documento.

A continuación amosamos o escrito íntegro que rexistramos:

Dende finais de 2014 o SPDCIF  dispón oficialmente do  documento elaborado polo Servizo de prevención de riscos laborais que engloba os "plans de avaliación" de riscos e "plans de acción" correspondentes a tarefas de extinción e prevención no que ós incendios forestais se refire.

A escasa difusión que se fixo destes documentos entre @s traballador@s fixo que os teñamos nas nosas mans dende un periodo de tempo relativamente curto.

Como nos atopamos ás portas da campaña de alto risco e vemos que apenas se aplicaron as accións ás que vincula o propio documento do plan de acción de tarefas de extinción de incendios forestais remitímoslle este escrito.

 Lembramos que este documento é vinculante e de obrigado cumprimento para a empresa, a maiores de que fose participado pola mesma na súa elaboración .

Vémonos logo  na obriga de comunicarlle as medidas que este plan ordea aplicar ou correxir dependendo a acción esixíndolle o seu desenrolo..

Consideramos que hai tempo e medios para poñelas en práctica sen entrar neste momento a valorar as posíbeis responsabilidades de non telas aplicado ate o de agora.

Estas medidas que proporemos a continuación están extraídas do propio documento  "plan de acción das tarefas de extinción de incendios forestais" elaborado pola xunta e mugatra. Centrámonos exclusivamente en accións que principalmente afectan á campaña de alto risco, e en accións que ate o de agora, ó noso entender,  non se desenvolven tal e como o propio plan recolle.

  1. CAÍDA DE AUGA DENDE MEDIOS AÉREOS:
  • Organización e coordinación entre as distintas cuadrillas de traballo e medios aéreos. (Páxina 5 do dcocumento)
  • Xa son varios os accidentes que se teñen producido nestas situacións e a      organización e coordinación da que fala o plan de acción non existe, so hai            improvisación en cada lume.
  • @s traballador@s deberán dispoñer de comida de asimilación rápida e auga potable ( ou otra bebida non alcohólica) en cantidade suficientes.
  • Ter unha almacenaxe de bebida e comida  non perecedeira para casos onde exista problemas de loxística coa comida e bebida.(Páxina 6 do documento)
  • A maiores inspección de traballo de Ourense xa indicara ó distrito DXII e a xefatura de servizo provincial que se puxera auga a disposición d@s traballador@s nun lugar que se indique sen que estes teñan que pedir a mesma.
  • Tódol@s traballador@as deberán ter información formativa relativa á prevención de riscos competencias e funcións profesionais e procedementos operativos do PLADIGA (Pax 11 do documento).
  • persoal da Brigada deberá estar sempre xunto.
  • Tódol@s traballador@s deberán ter un sistema de comunicación eficaz(Pax 12).
  1. SOBREESFORZOS E FATIGA:
  1. OUTROS:
  1. MEDIDAS PARA UNHA EVACUACIÓN SEGURA DO LUME
  1. REALIZAR UN PROCEDEMENTO DE CONTRALUMES E QUEIMAS DE ENSANCHE

Esta acción aparece referida alomenos dúas veces na páxina 24 do documento, para accións de contactos térmicos coa antorcha de goteo e no aprtado de incendios.

A día de hoxe existe un alto grao de improvisacioón nestas accións, e dende logo que non se establecen procedementos protocolarizados c@s traballador@s.

Outras novas recentes

Venres, 03 Mai 2024

Listas de substitución de persoal funcionario e laboral: actualización provisional dos méritos

No DOG do 03/05/2024 publican a RESOLUCIÓN do 23 de abril de 2024, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se fai pública a actualización provisional de méritos, correspondente ao ano 2023, das listas para a cobertura con carácter transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e para a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza. Publican a...
Xoves, 25 Abril 2024

A CIG demanda o aumento de efectivos de axentes ambientais e que se cumpran os compromisos adquiridos

Tras a primeira xuntanza do Consello da Xunta, o presidente Rueda falou de que “hai unha grande intencionalidade” detrás dos lumes acontecidos estes días. Polo tanto dende a CIG demandamos en consecuencia o aumento de persoal para poder facer fronte a elevada actividade incendiaria. Dende a CIG denunciamos que actualmente dos 387 axentes ambientais pertencentes a...
Xoves, 02 Mai 2024

Os deberes para a nova directora de Función Pública

Representantes da CIG-Autonómica acudimos o martes 30 de abril a unha xuntanza de cortesía convocada pola nova directora xeral de Función Pública (DXFP), que agora pasa a chamarse Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (en diante, DXEP). Na xuntanza estaban presentes a nova DXEP, Nuria Aguilar Vázquez, e o anterior DXFP, José María Barreiro.  A...