Novas por contido

O pasado xoves, 27 de marzo fomos convocados para a Comisión de Persoal onde se tratou a modificación da RPT de Política Social e a do consorcio.

Dende a CIG votamos en contra, así como tamén o fixeron o resto de organizacións sindicais con excepción de CSIF que se abstivo, fundamentalmente debido a :

  • Non se tiveron en conta as nosas alegacións presentadas.
  • Créase un posto de secretario/a A2, opoñémonos á apertura ao grupo A2 do posto de Secretario/a do/a Conselleiro/a.
  • Seguen a abrir postos a outras administracións (e sen que teñamos constancia da existencia de reciprocidade) co argumento de que non se dan cuberto, en lugar de abordar e poñer as solucións para que os postos sexan atractivos.
  • Estamos en contra de amortizacións de postos, para crear outros, cando todos son necesarios.
  • Respecto ao Consorcio, tráense modificacións de requisitos de coordinación Escolas Infantís...pero non se trae unha proposta que iguale os postos ao resto da Consellería.
  • Non se aborda un estudio rigoroso da RPT na sua totalidade.

Na rolda de intervencións abordáronse os seguintes asuntos:

   1) Postos desaparecidos do concurso de traslados de corpos xerais: 4 persoas de cultura de AP que participaron e os seus postos non aparecen en resultas. Están admitidos? Van a amortizar as prazas? Non sacar o listado de admitidos primeiro xera inseguridade. A directora di que consultarán o asunto.

   2) Postos que  no concurso de traslados de administración xeral aparecen cunha observación ZZM. Deducimos que non ten relevancia e que é un código interno que non afecta ás condicións dos postos, pero queremos saber de que se trata porque non aparece na lapela explicativa de códigos de observacións, e hai que aportar seguridade ao persoal que concursa. e que se trata. A administración volve a dicir que consultarán.

   3) Dende a CIG comentamos que deberían sacar un listado de escalas ás que cando se abra o prazo para a entrega de documentación dos aprobados se lles vaia a esixir o certificado de delitos sexuais. Porque se non o que ocorre é que se presenta a documentación e logo se volve a pedir o certificado, o cal ralentiza os procesos. Din que toman nota.

   4) Trienios de persoal laboral que adquire a condición de persoal funcionario: vai a administración a actuar de oficio para que se poidan cobrar os trienios na contía que corresponda á data do seu perfeccionamento? Se non o fai, vai haber algún procedemento para facelo? Vale cun PR004A ou hai outro modo? Esiximos que se abonen a diferenza dende que se adquiriu a condición de funcionario e non dende que ditaron a resolución.
A directora di que non será de oficio porque haberá persoal ao que lles interese a situación contraria (grupos I e II de persoal laboral), polo tanto terá que ser a instancia de parte e a través do PR004. Evidentemente falábamos do persoal dos subgrupos onde a contía do trienio é menor no caso de ser persoal funcionario.

   5) Teletraballo: temos constancia de ordes verbais e correos electrónicos de xefes de servizo tratando de restrinxir o teletraballo e alegando que eran ordes “de arriba”. Consideramos que non se poden tolerar comportamentos arbitrarios, sen motivación, que non se ateñan aos protocolos fixados no acordo. Facemos constar que xa solicitamos a reunión da comisión de seguimento para tratar este asunto.
Segundo a DXEP non hai ningunha instrución enviada por parte deles sobre o asunto do teletraballo. Valorarán a nosa solicitude de convocatoria da comisión. Non lles consta que haxa ningún cambio extraordinario na aplicación do teletraballo e intentan xustificar que o que lles comentamos se debe simplemente a que hai cada vez un maior número de solicitudes de teletraballo e que se trata de axustar en cada unidade administrativa as xornadas de teletraballo aos límites do acordo (fundamentalmente ao día da semana de presenza obrigatoria, ao de garantir a presenza do 40% do persoal, ou ao de garantir que non se exceda do 50% dos días mensuais de teletraballo). Queren transmitir que non hai ningún cambio e que o que hai é froito da xestión ordinaria do teletraballo.

A prestación de servizos na modalidade de teletraballo na Administración da Comunidade Autónoma de Galiza funcionaba ata o de agora con relativa normalidade agás a xa endémica opacidade da Xunta e a reiteración do incumprimento da convocatoria das Comisións de Seguimento para que as organizacións sindicais poidamos exercer un control.  

Mais nos últimos días están a chegar queixas do persoal por limitacións ao teletraballo en diferentes departamentos por medio dun correo ou incluso de palabra. Pode facerse ás bravas? A resposta é NON. 

O teletraballo establécese como unha modalidade laboral suxeita á súa propia normativa na que se regulan as condicións da autorización, como poden ser as xornadas ou as tarefas. Calquera cambio ten que ser motivado e seguir o  procedemento. Se ben hai que lembrar que o teletraballo non é un dereito por si mesmo, é unha modalidade laboral máis que non mingua os dereitos que temos os traballadores e traballadoras. Por tanto, non poden mudar as condicións da túa autorización sen motivación ou por capricho.

E insistimos en que se as necesidades do servizo xustifican, por exemplo, unha suspensión temporal, teñen que seguir o procedemento sinalado no Artigo 10. E só o poderán facer secretarías xerais, secretarías xerais técnicas ou direccións xerais, e nas entidades instrumentais serán os equivalentes. A causa ten que ser xustificada,  cuns prazos pautados, e unha vez que desapareza a causa reiniciarase a prestación da modalidade de teletraballo. 

Aínda que está regulado, nestes últimos días recibimos denuncias de compañeiros e compañeiras que falan de limitacións e tamén de que se están a producir debates e ruxe-ruxe de denostación ou anti-teletraballo por parte das xefaturas. Isto non se pode permitir, temos un Acordo de teletraballo cunha regulación equilibrada na que se garante a prestación do servizo público, e NON podemos dar nin un paso atrás. 

NON se pode penalizar a todo o persoal da Administración da Xunta por un problema puntual ou por que se lle pase pola cabeza a unha xefatura porque necesita máis séquito para o seu “ordeno e mando”. 

Por todo isto a CIG vén de solicitar a convocatoria da Comisión de seguimento do Acordo de Teletraballo. Se tes problemas no teu departamento, limitáronche, suspendéronche ou incluso revocáronche o teletraballo por causas alleas, ponte en contacto coa CIG e defende os teus dereitos.

Na xuntanza da Comisión de listas celebrada no día de hoxe mércores 26/03/25, ademais de aprobarse a acta e tratarse as reclamación correspondentes, informan dos seguintes puntos:

   - Publicaranse as listas definitivas das categoráis funcionarizadas de oficio o día 2 de abril.

  - As listas de incendios publicaranse antes da próxima comisión datada para o día 30 de abril.

  - Das listas de PSX e xerocultores/as aínda non saben cando as van abrir máis cando abran, poderanse anotar quen queira, sempre e cando teña os requisitos de acceso.

  - Da xestión a través de Función Pública das listas da Lei 17 non dixeron nada. Que é a consellería quen as xestiona e que de momento vai seguir sendo asi.

O pasado 3 de marzo a Xunta de Galiza, nunha comparecencia pública do Presidente Rueda, anuncia o Plan de axilización e simplificación dos trámites da dependencia e discapacidade. Este plan, implementado dende xaneiro, basease segundfo refiren en:

  • Na “redución ao máximo dos trámites” ao introducir un novo modelo de solicitude conxunta.
  • Na creación de xefaturas de servizo de discapacidade nos 4 departamentos territoriais, postos directivos e de libre designación que non incidirán en aliviar a sobrecarga de traballo porque estes non tramitan expedientes, e no reforzo con 11 profesionais a área de dependencia, ademais das equipas de reforzo xa contratadas.
  • Na formación específica para o persoal.
  • Na implantación do plan de produtividade que consideramos ineficaz posto que o persoal está sobrecargado e evidencia a necesidade de máis equipas. Falar de produtividade é unha demagoxia xa que non se da feito o traballo de cada día.

Este anuncio, sen tratalo coas equipas técnicas, produce un incremento arbitrario das solicitudes e caeu coma un xerro de auga fría sobre os/as traballadores/as das equipas de valoración así como no resto de persoal da área social, que levan anos soportando unha gran sobrecarga de traballo. A Xunta agradécello querendo difundir a idea errónea de que este persoal  precisa de incentivos económicos para facer o traballo xa que, polo que insinúan, ata o de agora debían de estar incumprindo coas súas obrigas...

Dende a CIG levamos anos insistindo na creación de novas equipas con prazas estructurais para poder desatascar dita situación.

Con este plan xorden unha serie de dúbidas ou eivas no procedemento que dende a CIG poñemos enriba da mesa:

- Antes do 2025 todas as valoracións facíanse partindo da información do informe social, entre outras. Agora, nalgúns casos prescinden del, polo que, como e quen vai informar sobre a situación real do contexto no que vive a persoa?
A carencia de informe social, dunha valoración, dun diagnóstico e dun asesoramento sobre a idoneidade dos recursos pode supoñer unha situación de vulnerabilidade das persoas dependentes consentida pola Administración. De feito a través destas profesionais é dende onde parten as solicitudes de emerxencia social tras detectar situacións de risco social.

- Converten ás traballadores sociais dos concellos en persoal administrativo xa que “so teñen que proceder a encher a solicitude”. Semella que podería ser este un nicho aboado á entrada de asesorías privadas que por un “módico prezo” lles fagan os trámites á xente que por urxencia, descoñecemento ou falta de habilidades telemáticas non lles quede outra… 

- Ata o de agora asinaban as valoracións os órganos de valoración como órganos colexiados. Agora pretenden que o asinen as traballadoras sociais das equipas de valoración, dándose xa o caso de profesionais que se negan a facelo, posto que ditas resolucións correspóndenlles a un órgano colexiado e non a un/ha profesional en exclusiva.

- Desprofesionalización das equipas. Cando falan de “persoal técnico das áreas sanitaria e social”, que categorías ou escalas compoñen estes profesionais cualificados?  

- O persoal contratado para as equipas de reforzo xa implementadas teñen unhas diferencias retributivas escandalosas fronte ao persoal que, coa mesma titulación, fai o mesmo traballo que estes veñen a reforzar. Ademais o tempo traballado non se lles ten en conta para as listas de contratación temporal da Xunta de Galiza.

- A equiparación entre os grados de dependencia e a porcentaxe de discapacidade recoñecida de feito, fai que unha persoa cun grado de dependencia 3 lle corresponda un 100% de discapacidade, algo nunca visto ata o de agora...

- A estratexia de non dar cobertura a través dos servizos públicos directamente e substituílos por libranzas do servizo; de axuda no fogar, de centro de día ou de residencia, que as persoas usuarias teñen que complementar cun co-pago, moi difícil de asumir polos dependentes e os seus coidadores, en moitos casos obrigan a estas persoas a declinar estes servizos ofertados de maneira indirecta por non poder asumir este custo.

- Para o persoal que fai as valoracións a domicilio a falta de informe social vai supor un risco engadido á falta de valoración de riscos laborais nos domicilios aos que teñen que acudir. Este persoal tamén debería de acceder a cursos de condución segura  e  ter enconta que con alerta metereolóxica vermella ou laranxa non deberían de facer valoracións en domicilios.

Este Plan aquí exposto, coa súa faciana amábel e vendíbel exposta pola xunta, máis sobre todo coas eivas que nos traslada o persoal que leva anos traballando arreo neste procedemento, ven de rematar coa dúbida formulada polo goberno de España que a través do  Ministerio de Política Territorial enviou á Xunta unha invitación para participar na comisión bilateral de cooperación para abordar ditas discrepancias que afectan a varios artigos da lei, advertindo de que en caso de non haber acordo o asunto podería rematar no Tribunal Constitucional...

A Xunta de Galiza debe implementar realmente a Dependencia para todas as persoas que a necesiten, con  servizos sociais públicos de xestión directa, e que tanto a tramitación, a asignación do recurso e a súa xestión non pretendan o desprestixio do servizo e a súa privatización.

Anos, e mesmo décadas, para conseguir completar os dous niveis (medio e superior) de linguaxe administrativa galega: este é o panorama ao que nos enfrontamos o persoal da Administración xeral da Xunta e entes instrumentais, dada a reducidísima oferta de prazas ano tras ano.

A EGAP ten por lei entre os seus fins a difusión e a normalización do idioma galego na Administración Pública, a capacitación lingüística do persoal e maila participación na fixación da linguaxe técnica, administrativa e xurídica galega. Estes fins están en consonancia co estipulado no propio Estatuto de Autonomía de Galiza, na Lei 3/1983 de normalización lingüística (LNL) e no Plan Xeral de Normalización da Lingua Galega (PXNLG). Os poderes públicos, ademais de potenciar o emprego do galego, teñen que dispoñer os medios necesarios para facilitar o seu coñecemento; e, no caso da Administración da Xunta, teñen como obxectivo específico do PXNLG  mellorar a calidade do idioma falado e escrito polo persoal empregado público.

Porén, unha queixa unánime e abafante do persoal dende hai moitos anos é a imposibilidade de conseguir unha praza nos cursos de linguaxe administrativa da EGAP. E como non vai selo cando 5000 persoas temos que competir por 900 prazas?!

Plan de formación anual 2025 continuísta e sen resposta ás necesidades reais

A pesar desta situación insostible, na EGAP seguen a botar balóns fóra  cada vez que denunciamos esta situación e esiximos como solución un plan de normalización e difusión para o galego e un plan formativo específico acorde ás necesidades e demanda reais do persoal e aos méritos que Emprego Público esixe e puntúa nos procesos competitivos ou carreira profesional. No plan de formación anual da EGAP para 2025 a oferta de cursos de linguaxe administrativa volve ser moi insuficiente, seguen a ignorarse as nosas peticións e continúa a incumprirse flagrantemente a normativa lingüística, o dereito do persoal a formármonos e a obriga da Administración de poñer os medios precisos.

Opacidade nos procesos de selección da EGAP

Existe unha falta total e absoluta de transparencia nas listaxes de persoal candidato aos cursos en xeral e, en particular, aos cursos de linguaxe administrativa, dado que en ningún momento a EGAP fai públicas as puntuacións desagregadas obtidas por cada persoa seleccionada nin polas persoas que quedan na listaxe de agarda en cada convocatoria. 

Por outra banda, os criterios de selección que está a aplicar a EGAP ignoran a casuística propia dos cursos de linguaxe administrativa, dado que se trata de cursos estruturados en varios niveis (medio e superior) nos que, a diferenza do que se establece para o resto de cursos con niveis da EGAP, non se aplica ningunha preferencia de selección, mesmo cando sería posible darlle prioridade ás persoas candidatas que cursaran o nivel medio de linguaxe administrativa da EGAP pola orde da data da súa obtención.  

Ademais, as posibilidades de selección do persoal candidato aos cursos de linguaxe administrativa redúcense porque a EGAP non permite optar á totalidade de prazas convocadas, senón unicamente a unha edición das múltiples nas que se divide a oferta. Na CIG demandamos que o persoal poida optar á totalidade de prazas e sexa baremado en función desa totalidade de prazas e non dun subconxunto delas.

Incremento da oferta de prazas xa!

A solución  non é abocar ao persoal que aínda non obtivo acceso ao curso medio ou superior de linguaxe administrativa debido a unha oferta insuficiente a que renuncie ao resto da formación anual para incrementar as súas posibilidades de selección a futuro. A solución é fornecer os recursos humanos e medios materiais precisos no curto prazo para responder á demanda real e incluír nos plans de formación as prazas suficientes, non unha oferta 5.5 veces menor á demanda.

Se non conseguiches acceder aos cursos de linguaxe administrativa, cóntanos cantos anos levas tentándoo; ou ben, dinos en que data obtiveches o nivel medio e cantos anos che levou obter acceso ao nivel superior, se é que xa o conseguiches, ou canto levas esperando por este nivel superior. Envíanos as túas suxestións, observacións ou peticións, contacta coa CIG-Autonómica!

 

 

No DOG do 21/03/2025 publican a RESOLUCIÓN do 20 de marzo de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se acordan a apertura do período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento de xustificación da posesión de méritos e requisitos do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza.

O prazo habilitado para presentar a solicitude de elección de postos de traballo e xustificar a posesión de méritos e requisitos será de quince (15) días hábiles, contado a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza, concretamente desde o 24 de marzo ao 11 de abril de 2025.

Durante o prazo indicado no punto primeiro as persoas concursantes poderán solicitar por orde de preferencia os postos ofertados no anexo I da resolución de convocatoria, aos cales se engadirán as potenciais resultas consecuencia das solicitudes de participación presentadas. A relación de postos ofertados en resultas publicarase na web corporativa da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, no enderezo https://www.xunta.gal/funcion-publica/concurso-de-traslados/

A solicitude de postos de traballo deberá presentarse electronicamente, segundo o establecido na base IV, Tramitación electrónica.

As persoas concursantes que teñan que presentar documentación acreditativa dos méritos valorables no concurso a que se refire esta resolución achegarana ao seu expediente persoal electrónico, ao cal accederán a través da Canle do emprego público de Galicia (Fides) no enderezo https://fides.xunta.gal

Ao acceder á Canle do emprego público de Galicia (Fides), comprobarán os datos que figuran no seu expediente persoal electrónico:

a) No suposto de que a persoa concursante estea conforme cos datos consultados, non precisará realizar ningunha actuación.

b) No suposto de que a persoa concursante non estea conforme cos datos consultados, por non constaren ou estaren incompletos, deberá incorporar a información non rexistrada presentando a solicitude de actualización dos méritos xunto coa documentación acreditativa, ao abeiro do establecido na Resolución do 5 de decembro de 2023. 

c) A persoa concursante que non teña recollido no seu expediente electrónico persoal algún período da súa experiencia profesional interna na Xunta de Galicia ou que atope erros nos seus méritos nos estados «en trámite», «validado», «duplicado» ou «descartado», poderá presentar alegacións a través do formulario de reclamacións que está á súa disposición no portal web corporativo da Dirección Xeral da Función Pública na páxina https:// www.xunta.gal/funcion-publica/concurso-de-traslados, que deberá cubrirse e presentarse electronicamente.

d) Os méritos que na data de publicación desta resolución se atopen incorporados no expediente electrónico no estado «acreditación documental incompleta» deberán ser acreditados para poder ser tidos en conta.

Presidencia xustifica esta suba salarial de 5.000 €/anuais baseándose na gran carga de traballo e para homologar as retribucións de letrados/as da Xunta con letrados/as do Consello Consultivo de Galiza. Para a CIG está moi ben homologar e compensar responsabilidades e cargas de traballo por arriba, pero sen esquecer que queda atrás moita outra xente que tamén o merece.

O pasado luns día 17 de marzo fomos convocados pola Presidencia da Xunta para informarnos de cambios estruturais e de RPT neste departamento. Un dos puntos da negociación foi o incremento dos 5.000 €/anuais para os/as letrados/as de nivel 30, e unha parte proporcional para os/as de nivel 28, quedando os seus complementos específicos en 30.193,94 e 23.444,12 €/anuais respectivamente.

Este incremento non se negociou coas centrais sindicais, senón que foi unha imposición recollida na Lei de orzamentos para o ano 2025, aprobada no Parlamento de Galiza, onde o PP,  que ostenta a maioría absoluta, fixo valer os seus votos.

A CIG non se vai opoñer á suba salarial dos empregados e empregadas públicas, e solicitamos que tamén ao resto do persoal se lle incrementen os complementos na mesma cantidade. E se hai sobrecarga de traballo hai unha solución moi eficaz: reforzar os cadros de persoal.

A Administración da Xunta de Galiza ten funcionarios e funcionarias con niveis que van do 10 ao 30, e retribucións brutas anuais que van dende os 20.000 € ata sobrepasar os 60.000. É fantástico que incrementen 5.000 € a quen máis cobran, pero tamén queremos os 5.000 €, lineais, para todo o resto de empregados. 

Como solución a esta intención da Presidencia da Xunta, a CIG úrxelle á Xunta a elaborar un catálogo de postos de traballo cunha reestruturación de niveis e de complementos actualizados, que se axusten á especial dificultade técnica, dedicación e responsabilidade de cada posto, entre outras circunstancias. Queremos unha revisión global das retribucións da Administración Autonómica de Galiza.

Como advertencia á Xunta, sirva esta información dunha manobra que fixo o goberno de Isabel Díaz Ayuso: La Justicia reprocha que Ayuso se saltara a los sindicatos para premiar el "talento" de altos funcionarios

Pomos a túa disposición o folleto do réxime de vacacións, permisos, licenzas e reducións de xornada que temos na Administración da Xunta de Galiza, actualizado a febreiro do 2025.

Descargar folleto.

Se tes algunha dúbida, contacta coa CIG.

No DOG do 19/03/2025 publican a RESOLUCIÓN do 18 de marzo de 2025 pola que se modifica a Resolución do 13 de maio de 2024 pola que se convoca concurso para a provisión de postos de traballo vacantes na Administración xeral da Xunta de Galiza.

Retiran do concurso de traslados as prazas que se indican no anexo I. A retirada das prazas foi aprobada na Comisión de Persoal do 18/03/25 co voto en contra da CIG, abstención de UGT e CSIF, e o voto a favor de CCOO

Emprego Público permite a retirada de máis de 200 postos do concurso de corpos xerais

O Instituto Galego de Estatística pasa a ser un instrumento directo da Presidencia da Xunta. Néganse a explicar cal vai ser o papel das empresas privadas, que poderían ter acceso aos datos ou participar directamente suplantando as funcións do persoal empregado público. Con esta manobra, o PP e o presidente asestan outro duro golpe aos servizos públicos para ampliar a censura e manipulación da información exercidas na RTVG.

A organización estatística de Galiza está constituída polo Instituto Galego de Estatística (IGE), o Consello Galego de Estatística (CGE) e os órganos estatísticos sectoriais (OESs). Canto ao IGE, a Lei estipula que é o órgano central da nosa organización estatística, cuxa principal misión é a de dirixir e coordinar a estatística galega. Trátase dun organismo público autónomo adscrito á consellaría competente en materia de facenda dende a súa creación no ano 1988.

En datas recentes o IGE emitía un informe devastador que puxo en evidencia a situación dramática e sen precedentes de perda de falantes que vive o galego tras sucesivos gobernos do PP, que non só ignoraron por completo o Plan Xeral de Normalización da Lingua Galega  aprobado por unanimidade no Parlamento no ano 2004, senón que incluso lexislaron na súa contra. Para tentar contrarrestar estes resultados feitos públicos polo IGE, Rueda, como bo activista de Galicia Bilingüe que é, contratou unha enquisa á empresa Sondaxe (grupo de La Voz de Galicia), quen emitiu un informe «á medida» que concluíu o contrario que os informes estatísticos elaborados polo persoal empregado público do organismo. 
 
Esta experiencia debeulle facer cavilar a Rueda de que a cousa podería non acabar aí, e que o IGE, un servizo público estratéxico e clave de noso, podería volver poñer en práctica a independencia profesional do persoal estatístico, a imparcialidade, a obxectividade e transparencia, así como a confidencialidade dos datos achegados pola cidadanía e as empresas; características todas elas nas que a propia Xunta poñía o foco con motivo da entrada en vigor da Lei 6/2024 de estatística de Galiza

Só deste xeito se explica o actual escenario de cambio drástico de status do IGE, tras as modificacións  da estrutura da Xunta de Galiza levadas a cabo por Rueda. Estas modificacións implican a adscrición do IGE directamente a Presidencia —é dicir, a si mesmo—, despois de 37 anos nos que figuraba adscrito a Facenda. Deste xeito, segundo o Estatuto da entidade, Rueda pasaría a ser o presidente do IGE, o presidente do Consello Reitor do IGE e o presidente do Consello Galego de Estatística, o máximo órgano consultivo na materia.

É evidente que o que Rueda pretende supeditando o IGE a si mesmo é silenciar de xeito definitivo as informacións «inoportunas» de futuros informes estatísticos; e para iso reforza agora a Oficina de Coordinación Económica da Presidencia, da que fai depender o IGE, creando varios postos de persoal mediante libres designacións (persoal a dedo). Ademais, Rueda proxecta tamén a curto prazo a licitación dun contrato «para que as empresas tecnolóxicas poidan ofrecer os seus servizos para centralizar, xestionar e explotar os distintos datos dos que dispón a Xunta», segundo o propio comunicado aos medios.

Estamos, polo tanto, ante o desmantelamento do IGE e da estatística pública de Galiza. Queda patente a posíbel usurpación das funcións do servizo público prestado de xeito imparcial durante preto de catro décadas polo IGE, para facer do tratamento de datos públicos un negocio privado que venda as informacións públicas, sensíbeis e estratéxicas de Galiza para que as exploten e obteñan lucro delas empresas privadas, mentres se pon en perigo a seguridade e intereses da cidadanía e sociedade galegas.

Xa lle adiantamos a Rueda que non imos permitir que o Instituto Galego de Estatística se poña nas mans de empresas privadas, e lembrámoslle que a recente sentenza do TSXG a favor da CIG tras a privatización dos procedementos de avaliación ambiental, deixa claro que non se pode substituír o traballo do persoal funcionario público, garante da imparcialidade e do interese xeral, por empresas «colaboradoras» privadas, con ánimo de lucro.

Outras novas recentes

Martes, 14 Outubro 2025

Privatización da vixiancia de estradas. A AXI non aposta polo seu persoal e vai reforzar o servizo de vixilancia de estradas con persoal ...

No mes de xullo, a CIG solicitou a revisión dos pregos no procedemento de licitación para a contratación da conservación ordinaria e da viabilidade invernal das estradas de titularidade da Comunidade Autónoma de Galiza. Con data do 10 de xuño de 2025, a Axencia Galega de Infraestruturas (AXI) fixo pública, a través da Plataforma de Contratación Pública de Galiza, a...
Martes, 14 Outubro 2025

Mesa de diálogo de SEAGA (08/10/2025)

O pasado mércores 8 de outubro celebrouse a Mesa de diálogo de SEAGA onde se trataron os seguintes temas: 1- Confirman a ampliación do período de traballo do persoal descontinuo até o 12/12/2025.2- Despois de moito reclamalo vaise comezar a negociar o Plan de Igualdade. Xa están nomeadas as persoas para a mesa negociadora. Seaga contratou unha empresa para que lle faga o...
Venres, 17 Outubro 2025

A Xunta impón modificacións da Lei do emprego público de Galiza a través das leis de acompañamento e de orzamentos para o 2026 sen ningun...

Dúas das normas máis relevantes para as persoas empregadas públicas como son a lei de orzamentos e a lei de acompañamento (lei de medidas fiscais e administrativas), o PP despachounas sen dar lugar sequera a unha negociación real. E para isto non nos enviou os textos das leis ata 20 horas antes da Mesa Xeral de Negociación de Empregados Públicos, e para poñer máis...