Novas por contido

Desde Función Pública veñen de comunicar unhas instrucións sobre as situacións en que quedarían as Comisións de servizos e adscripcións temporais que rematen en tanto siga o estado de alarma decretado a causa do COVID-19.

COMISIÓNS DE SERVIZO:
- Aquelas que rematen os dous anos durante o estado de alarma e non estean afectadas polo concurso xeral, prorrogaranse excepcionalmente por 3 meses máis dende o seu remate.
- As comisións de servizo que rematen os dous anos e estean afectadas polo concurso xeral, vanse prorrogar nos mesmos termos que até agora e ata a resolución do concurso de traslados.
- Non se tramitarán novas comisións de servizos mentres dure o estado de alarma, agás que situacións excepcionais impliquen algún tipo de cese ou cobertura de servizos esenciais que teñan que ser tramitadas de inmediato.
- O resto das comisións de servizo van seguir facéndose polo seu cauce habitual.

ADSCRICIÓNS TEMPORAIS:
- As adscricións temporais que rematen os dous anos vanse prorrogar por 3 meses máis dende o seu remate.
- Cando se trate de novas adscricións temporais, non se farán, agás circunstancias excepcionais que impliquen algún tipo de cese ou cobertura de servizos esenciais e que teñan que ser tramitadas de xeito inmediato.
- O resto das adcricións temporais seguiran facéndose polo seu cauce habitual.

ADSCRICIÓNS A POSTOS DE SUPERIORES CATEGORIAS:
Os órganos competentes de cada consellaría son autorizados para prorrogar as adscricións para facer funcións de superior categoría que rematen durante o estado de alarma, se afecten a funcións consideradas esenciais que deban prestarse de forma presencial nos lugares de traballo.

Dende a CIG Autonómica apoiamos estas medidas extraordinarias dada  a situación excepcional, pero recordamos que a cobertura das comisións de servizo debe regularse dunha santa vez cun sistema xusto e obxectivo.

 

Outras novas recentes

Venres, 14 Novembro 2025

Concurso de traslados de veterinarias: apertura da elección de postos e xustificación de méritos

No DOG do 14/11/2025 publican a RESOLUCIÓN do 7 de novembro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se acordan a apertura do período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento de xustificación da posesión de méritos e requisitos do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo...
Martes, 18 Novembro 2025

Incendios: condicións dignas, traballar todo o ano e un servizo 100% público e profesional

Persoal de Prevención e Extinción de Incendios Forestais da Xunta volveu mobilizarse este luns para reclamar un servizo 100% público e único, no que todo o persoal teña as mesmas condicións laborais, se lle garanta a súa saúde e seguridade, que dispoña de dignidade salarial e que traballe todo o ano nas multiemerxencias e colabore na restauración das zonas queimadas. A...
Mércores, 19 Novembro 2025

A Xunta impón un modelo de carreira ordinaria ligada a unha avaliación do desempeño arbitraria, coercitiva e sen garantías

O venres 14 as 14:00h foi a Mesa Xeral de Empregados Públicos, e a única xuntanza que houbo e vai haber para tratar este asunto. Foi convocada o martes 11, con cambios constantes de documentación ata o día 14. Aínda así e ante a gravidade desta regulación que vai a afectar a preto de 30.000 empregados públicos autonómicos, a CIG-Autonómica, vén de presentar alegacións ao...