Novas por contido

Desde Función Pública veñen de comunicar unhas instrucións sobre as situacións en que quedarían as Comisións de servizos e adscripcións temporais que rematen en tanto siga o estado de alarma decretado a causa do COVID-19.

COMISIÓNS DE SERVIZO:
- Aquelas que rematen os dous anos durante o estado de alarma e non estean afectadas polo concurso xeral, prorrogaranse excepcionalmente por 3 meses máis dende o seu remate.
- As comisións de servizo que rematen os dous anos e estean afectadas polo concurso xeral, vanse prorrogar nos mesmos termos que até agora e ata a resolución do concurso de traslados.
- Non se tramitarán novas comisións de servizos mentres dure o estado de alarma, agás que situacións excepcionais impliquen algún tipo de cese ou cobertura de servizos esenciais que teñan que ser tramitadas de inmediato.
- O resto das comisións de servizo van seguir facéndose polo seu cauce habitual.

ADSCRICIÓNS TEMPORAIS:
- As adscricións temporais que rematen os dous anos vanse prorrogar por 3 meses máis dende o seu remate.
- Cando se trate de novas adscricións temporais, non se farán, agás circunstancias excepcionais que impliquen algún tipo de cese ou cobertura de servizos esenciais e que teñan que ser tramitadas de xeito inmediato.
- O resto das adcricións temporais seguiran facéndose polo seu cauce habitual.

ADSCRICIÓNS A POSTOS DE SUPERIORES CATEGORIAS:
Os órganos competentes de cada consellaría son autorizados para prorrogar as adscricións para facer funcións de superior categoría que rematen durante o estado de alarma, se afecten a funcións consideradas esenciais que deban prestarse de forma presencial nos lugares de traballo.

Dende a CIG Autonómica apoiamos estas medidas extraordinarias dada  a situación excepcional, pero recordamos que a cobertura das comisións de servizo debe regularse dunha santa vez cun sistema xusto e obxectivo.

 

Outras novas recentes

Xoves, 20 Novembro 2025

O PP presenta unha emenda que reescribe pola porta de atrás os procesos selectivos do SPIF

O Grupo Popular do Parlamento de Galiza meteu na Lei de medidas fiscais e administrativas dos Orzamentos de 2026 unha emenda que cambia por completo os procesos selectivos do SPIF. Afecta aos procesos extraordinarios da Lei 20/2021 das brigadas de bombeiros/as forestais e tamén ás prazas xa convocadas da OEP 2023. É unha modificación sen aviso, sen negociación e sen...
Martes, 25 Novembro 2025

Finalmente non haberá ceses no Consorcio

Os ceses comunicados polo Consorcio Galego de Igualdade e Benestar o pasado martes 18 (con data de cese o 30 de novembro) non se executarán, dado que o persoal laboral fixo que estaba en adscrición poderá optar a comisións de servizo que lles permitirá participar no proceso de funcionarización (que se publica este mércores 26) sen necesidade de desprazarse dos centros nos...
Luns, 24 Novembro 2025

Estatística, funcionarización III-99, concursos traslados, OEP-2025, anulación oposicións SPIF, gas radon, consorcio (de CP 21/11/25)

Na Comisión de Persoal do venres 21 de novembro quedou aprobada a convocatoria de proceso selectivo de estatística-A2 e unha relación de postos de traballo (RPT) de funcionarización duns postos de grupo III-99. Na rolda aberta de intervencións, a CIG solicitou información do estado dos concursos de traslados, da relación de prazas da Oferta de Emprego Público 2025, da...