Novas por contido

O pasado 8 de abril de 2013 celebrouse reunión da Comisión Paritaria de Saúde Laboral na que se tomaron os seguintes acordos:

  • Presentouse e debatiuse a Memoria Anual. Decídese que actualizar a páxina web “webriscos.xunta.es” e que se publiquen as actas do Comité Intercentros e de aqueles Comités que así o queirán. En canto aos accidentes, producirse un aumento dos accidentes tanto “in itínere” como laborais, e tan só se reconoceron 3 enfermedades profesionais. Considérase un mal dato na tendencia de diminución dos anos anteriores, e pídese o SPRL e á Administración que investigue as causas do incremento de accidentes e poña en marcha medidas correctoras. Por outra banda, decir que o dato das enfermedades profesionais é un dato falseado, xa que, moitas non se solicitan por parte do afectado/a e outras non se poden establecer por non vir recollidas no listado establecido de Enfermidades Profesionais. As consellerías con maior número de accidentes son Medio Rural e Traballo e Benestar, polo que se pide, por parte das organizacións sindicais, que se traballe nesas consellerías tanto en formación, medidas de protección, tempo de descanso, recursos...

    Incrementáronse as adscricións por causas de saúde.

  • Acordouse que tanto os delegados/as de prevención como os/as representantes da administración poderán ser substituídos nas reunións dos comités por outros/as representantes, a tal fín  deberáse comunicar ó/a Presidente/a ou Secretario/a do CSSL.

  • Non se aceptou a solicitude de adhesión do sindicato ANPE ao non formar parte do ámbito da paritaria.

  • Noméase como novo presidente a Emilio De la Iglesia a proposta da Administración.

  • Revisouse o regulamento do Intercentros de Seguridade e Saúde laboral, modificando no punto cuarto o nomeamento do/a Presidente/a Secretario/a, que se fará a “proposta de”. Con relación ó Regulamento de funcionamento, este comité elaborará un modelo que se “poderá” aplicar aos CSSL deste ámbito. Inclúese a figura de suplente que se deberá comunicar o/a Presidente/a previo á reunión.

  • No apartado de rogos e preguntas, a Administración fai entrega de dous documentos os que se deberán presentar as alegacións estimadas antes do día 22 de abril, para a súa posterior publicación no DOG.

 

Outras novas recentes

Mércores, 01 Outubro 2025

Concurso de traslados de enxeñarías, arquitectura e ciencias: apertura do prazo de toma de posesión

No DOG do 01/10/2025 publican a RESOLUCIÓN do 24 de setembro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se modifica a Resolución do 9 de xullo de 2025 pola que se resolve o concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma...
Xoves, 02 Outubro 2025

Persoal non docente de Educación mobilízase por unhas condicións de traballo dignas

Persoal non docente da administración e servizos dos centros de ensino concentrouse na tarde deste mércores, día 1 de outubro, diante das xefaturas territoriais de Educación para reclamar a negociación dun acordo de condicións de traballo que teña en conta as características específicas da prestación deste servizos, a creación dunha estrutura profesional nas cociñas, e...
Venres, 26 Setembro 2025

Avaliacións de saúde do persoal do Consorcio. Xa non era sen tempo!

Xa non era sen tempo! Por fin van comezar a citar ás persoas traballadoras para as revisións de saúde de 2025!Despois de poñernos en contacto co Servizo de Prevención propio da Xunta e con Vitaly, esta última comunícanos que van comezar a citar ao persoal para as revisións médicas ordinarias. Unicamente as avaliacións que se fixeron este ano foran petición propia dun centro...