Novas por contido

O xoves 18 de decembro, na que será unha das derradeiras Mesas Xerais de Empregados Públicos, a Consellaría de Presidencia achega a sua proposta de modificación de relación de postos de traballo na que concretan dous aspectos que non podemos deixar pasar sen dar unha forte resposta sindical: horario especial para todo o persoal de rexistro, información e subalternos, e amortización de 83 postos de traballo botando á rúa a 55 traballadores/as.

HORARIO ESPECIAL PARA TODO O PERSOAL EN PRESIDENCIA

Esta modificación comporta unha serie de cambios substanciais nas condicións de traballo e horarios de todos os traballadores e traballadoras dos Rexistros Administrativos da Xunta de Galicia (rexistro, información e subalternos), xa que a pesar de que no borrador que nos deron hai meses para negociar aparecía neses postos a observación de “Cando vacante horario especial”, que nós nos negamos a que incluíran, agora mudan de opinión e poñen “Horario Especial”. Esto vai facer que en canto se publique no DOG calquer traballador ao que lle conste esta circunstancia na súa RPT vai ter que traballar de tarde, a xornada partida e sábados se así o considera o Secretario Provincial. Dan o mesmo as condicións anteriores de cando se concursou ao posto, o que queren facer é legal. E so o podemos parar dende a resposta sindical, tal e como xa o paramos no pasado cando tamén pretendían impoñer o “horario especial” e finalmente quedou “cando vacante horario especial”. Novamente temos que paralo.

AMORTIZAN 83 POSTOS DE TRABALLO BOTANDO Á RUA A 55 TRABALLADORES/AS

Xunto co anterior, pretende Presidencia amortizar 83 postos de traballo, 55 deles con traballadores/as en activo que pasarán a engordar as listas de desemprego. Dende a CIG-Autonómica viñemos denunciado ao longo do ano esta pretensión da Consellaría, tanto en diferentes concentracións nos diferentes xulgados de todo o país como nas negociacións que se estaban a levar coa administración e que nestes intres estaban estancadas pola negación da Consellaría a respostar ás alegacións presentadas pola CIG.

A nosa preocupación pola situación laboral deste persoal, nalgún caso con 20 anos de servizo continuado nos servizos de limpeza e mantemento dos xulgados dende a súa transferencia do Ministerio de Xustiza, comezou xa no mes de abril cando a Consellaría publicou as bases para a licitación do servizo de limpeza vulnerando claramente a lexislación vixente, xa que só indicaba a subrogación do persoal que dependía de empresas privadas, excluíndo ao que dependía diretamente da Xunta de Galiza, nun claro desprezo ao persoal do sector público que ademais de pasar ao paro o fará sen cobrar indemnización de ningún tipo polos anos prestados na Administración Pública.

Durante moito tempo o servizo estivo duplicado, por un lado as empresas privadas e por outro o persoal da administración pública, provocando incluso nalgún momento puntual enfrontamentos entre os diferentes colectivos polas funcións a desempeñar. Ata que finalmente, como ven facendo durante este catro anos este “goberno de esquerdas”, privatizan totalmente o servizo e botan a xente á rúa.

A CIG-Autonómica tentou en infinidade de ocasións tratar de solucionar esta problemática coa Consellaría cunha negativa constante por parte da mesma que, en palabras textuais do Secretario Xeral, comunicou que este tema era innegociable. Estamos a falar, por tanto, dunha imposición por parte da Consellaría de Presidencia que, sen ningún tipo de pudor, vai botar á rúa a 55 persoas e amortizar 83 postos de traballo. Así é como enfronta a crise económica a Administración da Xunta de Galiza, a conta de eliminar postos de traballo para, supoñemos, entre outras cousas pagar o “plus de altos cargos” aos privilexiados/as, mercar coches de “alta gama” e arranxarlle postos “a dedo” aos amigos/as.

O XOVES 18, TEMOS QUE DAR UNHA RESPOSTA SINDICAL. CONTACTA COA CIG.

Outras novas recentes

Martes, 14 Xaneiro 2025

A CIG solicita información á EGAP e á Consellaría de Facenda sobre presuntas sentenzas condenatorias por falsos/as autónomos/as e cesión ...

Nos últimos meses chegaron informacións á CIG, por diferentes condutos e con publicacións nos medios de comunicación (véxase https://i.gal/falsosautonomosegap), da existencia de sentenzas xudiciais contra a Escola Galega de Administración Pública (EGAP) polas contratacións de falsas/os autónomas/os ou cesión ilegal. Por este motivo, o pasado 26 de decembro de 2024, durante...
Mércores, 15 Xaneiro 2025

Apertura do prazo de solicitude das listas para o desempeño transitorio de prazas do Servizo de Prevención de Incendios Forestais

Abren o prazo de presentación de solicitudes para a elaboración da lista para o nomeamento de persoal interino para o desempeño transitorio de postos reservados a funcionarios do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios...
Venres, 17 Xaneiro 2025

Non era necesario reclamar o grao I da carreira do ano 2019 antes do 17 de xaneiro

Ante as dúbidas que se suscitaron por unha campaña alentando a todas aquelas persoas ás que non lle concederan o grao I da carreira en 2019 a presentar unha reclamación previa, e logo de ser estudado o caso pola nosa asesoría concluímos que NON É NECESARIO PRESENTAR NINGUNHA RECLAMACIÓN. Se alguén presentou unha reclamación NON pasa nada, non sobra, pero vai ser...