Novas por contido

No DOG do 26/01/2012 fanse públicas as listas definitivas para a cobertura con carácter transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario e a contratación temporal de persoal laboral da Xunta de Galiza. As listas atópanse á disposición das persoas interesadas na seguinte ligazón da páxina web de Función Pública.

As persoas solicitantes excluídas disporán do prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da publicación no DOG para solicitar a devolución das taxas por dereitos de inscrición. Do mesmo prazo disporán as que desexen interpoñer un recurso de alzada contra a dita resolución.

Outras novas recentes

Martes, 21 Xaneiro 2025

Comisión de seguimento do acordo de SPIF (17/01/25)

Na Xuntanza do 17 de xaneiro para o seguimento do acordo do SPIF a Consellería do Medio Rural ven de propor: Reagrupar as brigadas con 7 compoñentes e libranzas conxuntas (de maneira unilateral en contra da opinión das organizacións asistentes a reunión). A CIG mantense na postura inicial da proposta, de brigadas de 5 compoñentes (1 xefe/a de brigada e 4 bombeiros/as),...
Mércores, 15 Xaneiro 2025

EGAP: Plan de formación para o ano 2025

No DOG do 15/01/2025 a EGAP publica a Resolución do 26 de decembro de 2024 pola que se publica o Plan de formación para o ano 2025. Publícase como anexo a esta resolución o Plan de formación para o ano 2025 do persoal ao servizo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais e da Administración institucional, do persoal ao...
Venres, 17 Xaneiro 2025

Concurso de traslados de enxeñaría, enxeñaría técnica, arquitectura, arquitectura técnica e ciencias: elección de postos

No DOG do 17/01/2025 publican a RESOLUCIÓN do 14 de xaneiro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se acorda a apertura do período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento da xustificación da posesión de méritos e requisitos do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo...