Novas por contido

No DOG do día 31 de xaneiro publícase a convocatoria para anotarse, de xeito voluntario, aos recoñecementos médicos periódicos.  O prazo de inscrición, con carácter xeral, rematará transcorrido un mes a partir do día seguinte ao da publicación da resolución do DOG. A solicitude farase de xeito telemático, a través da seguinte páxina web do Servizo de Prevención de Riscos Laborais.

Esta campaña é aplicable a todo o persoal da Xunta de Galicia agás o que presta servizos nos centros docentes da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, en centros dependentes do Servizo Galego de Saúde ou en en entes públicos e fundacións; este persoal dispón de campañas de vixilancia propias.

Outras novas recentes

Mércores, 13 Novembro 2024

RPT do Medio Rural (proposta 19/11/2024)

A Consellería do Medio Rural convocounos a unha xuntanza que terá lugar o día 19/11/2024 para tratar unha proposta de modificación da súa relación de postos de traballo (RPT).  Se resulta do teu interese, podes descargar a proposta. Para achegarnos o que consideres, contacta coa CIG.
Luns, 18 Novembro 2024

A Xunta quere probas físicas unisex para o servizo de incendios

A CIG ven de presentar un escrito dirixido á Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) reclamando a equiparación no criterio de superación da proba física entre o persoal bombeiro/ a forestal do SPIF, o persoal técnico de defensa contra incendios forestais e o persoal axente técnico de xestión ambiental. Nas convocatorias publicadas destas...
Mércores, 13 Novembro 2024

Concursos-oposicións de estabilización de varios procesos: baremacións provisionais da fase de concurso

No DOG do 13/11/2024 publican as baremacións provisionais da fase de concurso de varios procesos de estabilización da Lei 20/2021 mediante concurso oposición: - Subgrupo C2, escala auxiliar de mantemento. - Agrupación profesional de persoal funcionario da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo agrupacións profesionais, escala persoal de mantemento....