Novas por contido

O Comité Intercentros mantivo o pasado martes unha xuntanza co subdirector de persoal da Consellaría de Traballo e Benestar para negociar un aprazamento, de alomenos quince días, na entrada en vigor das novas carteleiras previstas para o día 01/04/2013. A necesidade do adiamento é consecuencia de que os comités non ían contar co tempo material necesario para a presentación de alegacións as mesmas unha vez presentadas nos centros de traballo e así intentar paliar o máis posible algunhas carteleiras excesivamente agresivas cos traballadores/as. O subdirector manifestou que o falaría coas xefaturas territoriais pero que vía dificil un aprazamento xa que o mesmo colisionaba co deseño das vacacións.

O mércores, o mesmo subdirector de persoal de Traballo e Benestar confirmou telefónicamente que non haberá aprazamento. As carteleiras entrarán en vigor o primeiro de abril. Tamén manifestou que no suposto de que haxa unha carteleira que os comiteś entendan que pode ser mellorada, sempre cos criterios emanados da Secretaría Xeral, estaría en disposición de participar na súa discusión caso de non alcanzarse acordo nas xefaturas territoriais.

Outras novas recentes

Mércores, 14 Mai 2025

Listas provisionais para o desempeño transitorio de persoal funcionario do Servizo de Defensa contra Incendios Forestais

No DOG do 14/05/2025 publican a RESOLUCIÓN do 5 de maio de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se fan públicas as listas provisionais para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario de determinadas escalas e especialidades da Administración da Comunidade Autónoma de Galiza do Servizo de Prevención e...
Luns, 12 Mai 2025

Borrador para a revisión de acordo do persoal veterinario

Dende a vicesacretaría xeral da Consellería de Sanidade veñen de convocarnos ás catro organización sindicais asinantes do acordo para a ordenación e mellora da prestación de servizos veterinarios oficiais no ámbito da Xunta de Galicia a unha xuntanza previa o vindeiro venres día 16 de maio sobre a proposta de modificación do dito acordo para súa negociación. Para iso...
Martes, 13 Mai 2025

Situación do Teletraballo na nosa Administración: que está a suceder?

O teletraballo é unha modalidade de prestación de servizos que compre manter na nosa Administración, resultado da negociación colectiva na que se acadou o Acordo coa CIG en decembro de 2020. O obxectivo foi substituír ao “teletraballo da Covid” e que tivera a maior vocación de permanencia posible e, deste xeito quedou regulado na Orde do 14 decembro de 2020 pola que se...