Novas por contido

No DOG do 22/10/2021 publican a RESOLUCIÓN do 11 de outubro de 2021 do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo para o ingreso no corpo facultativo superior, escala de ciencias na especialidade de bioloxía, de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1.

Publican as puntuacións definitivas obtidas polas persoas aspirantes que realizaron o primeiro exercicio da fase de oposición no portal web da Xunta de Galiza, funcionpublica.xunta.gal

Outras novas recentes

Xoves, 02 Xaneiro 2025

Promoción interna dos subgrupos A1, A2, C1 e C2 de corpos xerais: listaxes provisionais de admitidas

Máis dun ano despois de convocados (22/11/2023), a Xunta publica no DOG do 02/01/2025, os listados provisionais de persoas admitidas e excluídas nos procesos selectivos para o ingreso, pola quenda de promoción interna, nos seguintes procesos: - RESOLUCIÓN do 27 de decembro de 2024, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se aproban e se...
Xoves, 02 Xaneiro 2025

Carreira profesional: graos I, II e III extraordinarios (borrador 30/12/24)

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP), achegounos unha proposta de “acordo” polo que convocan os graos I, II e III extraordinarios da carreira profesional. Con este documento pretenden reabrir o prazo para solicitar os graos I e II extraordinarios, e abrir por primeira vez o grao III extraordinario. Os requisitos de formación serían de 40...
Venres, 10 Xaneiro 2025

A CIG demanda un acordo das condicións de traballo para o persoal da Consellaría de Medio Ambiente e Cambio Climático e unha negociación ...

A CIG solicita a negociación urxente dun acordo de condicións de traballo para o persoal da Consellaría de Medio Ambiente e Cambio Climático e a negociación da RPT para solucionar a discriminación entre o seu persoalAnte a funcionarización chapuza, a inminente estabilización, a creación de novas escalas con funcións imposibles e a falta dun horizonte claro para o persoal da...