Novas por contido

No DOG do 03/12/2021 publican a RESOLUCIÓN do 2 de novembro de 2021, do tribunal designado para xulgar o proceso selectivo para o ingreso, pola quenda de promoción interna, no corpo auxiliar da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C2, convocado pola Orde do 7 de xaneiro de 2020, sobre diversos acordos.

Desestiman a única alegación presentada e declaran exentas de realizar o segundo exercicio da fase de oposición do proceso selectivo todas as persoas aspirantes que superaron o primeiro exercicio, por teren acreditado o nivel de coñecemento da lingua galega requirido.

Outras novas recentes

Xoves, 02 Xaneiro 2025

Carreira profesional: graos I, II e III extraordinarios (borrador 30/12/24)

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP), achegounos unha proposta de “acordo” polo que convocan os graos I, II e III extraordinarios da carreira profesional. Con este documento pretenden reabrir o prazo para solicitar os graos I e II extraordinarios, e abrir por primeira vez o grao III extraordinario. Os requisitos de formación serían de 40...
Venres, 10 Xaneiro 2025

Prazas para tomas de posesión de escalas sanitarias (Lei 17/1989)

A Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Sanidade achegounos a relación de prazas que se ofertarán para as tomas de posesión nos procesos selectivos de concurso e concurso-oposición das escalas sanitarias da Lei 17/1989. O destino vai ser provisional. Se é do teu interese, podes contactar coa CIG.
Venres, 10 Xaneiro 2025

A CIG demanda un acordo das condicións de traballo para o persoal da Consellaría de Medio Ambiente e Cambio Climático e unha negociación ...

A CIG solicita a negociación urxente dun acordo de condicións de traballo para o persoal da Consellaría de Medio Ambiente e Cambio Climático e a negociación da RPT para solucionar a discriminación entre o seu persoalAnte a funcionarización chapuza, a inminente estabilización, a creación de novas escalas con funcións imposibles e a falta dun horizonte claro para o persoal da...