Novas por contido

No DOG do 14/11/2023 a FUNDACIÓN GALIZA EUROPA publica o ANUNCIO do 8 de novembro de 2023 polo que se fai pública a baremación definitiva dos méritos acreditados polas persoas aspirantes que resultaron admitidas na convocatoria do proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro.

A resolución pode consultarse no portal web corporativo da Fundación Galiza Europa, no enderezo https://www.fundaciongaliciaeuropa.eu

Outras novas recentes

Martes, 03 Xuño 2025

Postos para concursos de traslados de veterinarios/as, laboratorio, cociña, condución, recursos naturais, etc. (03/06/25)

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) enviou aos sindicatos a relación de postos para os seguintes concursos de traslados aínda pendentes de negociar: - Escala de veterinarios-as (A1). Descargar. - Escalas de laboratorio (C1-C2), mantemento (C1-C2-AP), condución (C1-C2), cociña (C1-C2), recursos naturais e forestais (C1-C2-AP), limpeza (AP)...
Xoves, 05 Xuño 2025

Endogamia e enchufismo na Xunta de Galiza para cubrir máis de 800 postos da Administración Autonómica

O martes 3 de xuño quedou aprobada na Comisión de Persoal o modelo de bases para a cobertura dos postos mediante concursos específicos, unha forma de provisión de postos pensado nalgunhas xefaturas de seccións, direccións de centros e sobre todo xefaturas de servizo, que non sexan nin de concurso ordinario nin de libre designación. Trátase 861 prazas que van dende o nivel...
Xoves, 05 Xuño 2025

Concursos de estabilización de defensa contra incendios forestais: baremación complementaria e realización da proba física e visual

No DOG do 05/06/2025 publican: - RESOLUCIÓN do 28 de maio de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, na categoría 39 técnico/a forestal de defensa contra incendios forestais do grupo II de persoal...