Novas por contido

No DOG do 19/07/2024 publican a RESOLUCIÓN do 12 de xullo de 2024, do tribunal encargado de cualificar o proceso selectivo para o ingreso no corpo superior da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala superior de estatísticos/ as, convocado mediante a Resolución do 5 de xullo de 2023 (Diario Oficial de Galiza número 129, do 7 de xullo), pola que se dá publicidade de diversos acordos.

Publicar as puntuacións obtidas polas persoas aspirantes presentadas ao terceiro exercicio no portal web corporativo da Xunta de Galiza funcionpublica.xunta.gal

Outras novas recentes

Mércores, 03 Decembro 2025

O acordo salarial estatal 2025-28 é outro pacto de perdas

A CIG rexeita unha nova rebaixa no poder adquisitivo e denuncia a farsa negociadora da Mesa Xeral Consumouse outro pacto salarial pechado en Madrid que mantén a mesma fórmula de sempre: o persoal público continúa perdendo poder adquisitivo mentres os sindicatos estatais avalan acordos por debaixo do IPC. Nada novo: nin recuperación do perdido, nin garantía salarial, nin...
Martes, 02 Decembro 2025

Concursos de traslados de varias especialidades (Administración especial, C1, C2 e AP): elección de postos

No DOG do 02/12/2025 publican: - RESOLUCIÓN do 24 de novembro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se acorda a apertura do período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento da xustificación da posesión de méritos e requisitos do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo...
Xoves, 27 Novembro 2025

RPT da Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático (para MSF 01/12/25)

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocou unha Mesa Sectorial de Negociación de Persoal Funcionario para o luns 1 de decembro, co seguinte punto da orde do día: - Proposta de modificación da relación de postos de traballo (RPT) da consellería do Medio Ambiente e Cambio Climático Se é do teu interese, podes descargar a documentación.