Novas por contido

No DOG do 13/12/2024 publican a RESOLUCIÓN do 11 de decembro de 2024 pola que se modifica a Resolución do 5 de novembro de 2024 (Diario Oficial de Galicia número 216, do 8 de novembro) pola que se convocan para a elección de destino provisional as persoas aspirantes que superaron o proceso selectivo de acceso libre para o ingreso no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala de enxeñaría, especialidade de enxeñaría de montes; o proceso selectivo de estabilización para o ingreso no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala de enxeñaría, especialidade de enxeñaría de montes; o proceso selectivo de acceso libre para o ingreso no corpo facultativo de grao medio de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2, escala de enxeñaría técnica, especialidade de enxeñaría técnica forestal, así como o proceso selectivo de estabilización para o ingreso no corpo facultativo de grao medio de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2, escala de enxeñaría técnica, especialidade de enxeñaría técnica forestal, convocados polas resolucións da Consellería de Facenda e Administración Pública do 16 de decembro de 2021 (Diario Oficial de Galiza número 241, do 17 de decembro).

Co fin de acceder á aplicación informática para a elección de destino, a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal remitiralles ás persoas aspirantes un correo electrónico co usuario e a clave de acceso á aplicación do proceso selectivo.

No prazo máximo de dous (2) días hábiles, contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no DOG, a persoa aspirante, no suposto de que non recibise correctamente o seu usuario e clave, deberá pórse en contacto co servizo informático da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, no teléfono 881 99 98 83, para que se lle faciliten os datos necesarios.

Unha vez transcorrido o prazo sinalado no parágrafo anterior, abrirase un prazo de cinco (5) días hábiles para que as persoas aspirantes que constan no anexo I desta resolución seleccionen telematicamente, a través do sistema electrónico, os destinos ofertados pola orde de prelación.

Outras novas recentes

Venres, 14 Febreiro 2025

Listas únicas para a cobertura transitoria de prazas de persoal funcionario

No DOG do 14/02/2025 publican: 1. Transformación de oficio de listas de categorías profesionais equivalentes: C1 20D5 Corpo de técnicos de carácter facultativo, escala de axentes técnicos facultativos, especialidade animación sociocultural C1 209H Corpo de axudantes de carácter facultativo, escala técnica de condución C2 207Y Corpo de auxiliares de carácter técnico, escala...
Xoves, 13 Febreiro 2025

Retribucións e compensacións económicas por impartir formación na EGAP

Nos últimos meses a CIG alertou polo xeito de proceder da EGAP e da AGASP no referente á formación dos empregados e empregadas públicas, coa colaboración e complicidade das consellerías.  Centrándonos na EGAP, as nosas queixas e denuncias van encamiñadas, entre outras cuestións, á inexistencia de criterios e transparencia na escolla de docentes, coordinadores/as e demais...
Luns, 17 Febreiro 2025

RPT IET e Vivenda. Información xenérica (resumo MSF e MX 14/02/25)

O venres 14/02/25 participamos en dúas mesas de negociación nas que se trataron os seguintes asuntos: 1) RPT do Instituto de Estudos do Territorio, 2) RPT de Vivenda e Planificación de Infraestruturas. Na rolda aberta de intervencións, a directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) deu algunha (pouca) información de varios asuntos. RPT do Instituto...