Novas por contido

A Consellaría de Traballo e Benestar apúntase aos CALL CENTER. Beatriz Mato decidiu a privatización das citas telefónicas do servizo da dependencia que ata o de agora desenvolvían, sen ningún problema ou atranco, as terapeutas ocupacionais.

Ata o de agora, o persoal do servizo, previo a análise do expediente da solicitude das axudas da lei da dependencia,  concertaba unha cita no domicilio da persoa dependente para a súa valoración in situ. Para establecer unha visita, o persoal da administración ten que filtrar o expediente para verificar se hai a necesidade da presenza de persoal coidador, se é preciso algún documento adicional ou a súa situación de saúde, ademáis de acordar a visita e corroborar o xeito de chegar ao domicilio.

Coa privatización das citacións vai suceder que, ademáis de encarecer o servizo público, haxa múltiples visitas que teñan que repetirse por non dispoñer do expediente completo, por non garantirse as necesidades de persoal coidador ou, mesmo, pola situación de agudez do estado de saúde que non permita a valoración. En definitiva peor servizo e máis gasto público.

O resultado vai ser o mesmo que sucedeu coa asistencia técnica outorgada á consultora PLEXUS: levaron os expedientes físicos para a introducción no aplicativo informático da Xunta dos datos das persoas dependentes. PLEXUS cobrou a asistencia técnica pero o formulario do aplicativo informático tivo que cargalo o empregado público da Xunta. A CIG pregúntase que vai pasar coa protección destes datos tan sensibles que, por moito que a Consellaría comprometa un compromiso de confidencialidade, so o empregado público é quen de garantir.

Outras novas recentes

Martes, 21 Xaneiro 2025

Comisión de seguimento do acordo de SPIF (17/01/25)

Na Xuntanza do 17 de xaneiro para o seguimento do acordo do SPIF a Consellería do Medio Rural ven de propor: Reagrupar as brigadas con 7 compoñentes e libranzas conxuntas (de maneira unilateral en contra da opinión das organizacións asistentes a reunión). A CIG mantense na postura inicial da proposta, de brigadas de 5 compoñentes (1 xefe/a de brigada e 4 bombeiros/as),...
Mércores, 15 Xaneiro 2025

Apertura do prazo de solicitude das listas para o desempeño transitorio de prazas do Servizo de Prevención de Incendios Forestais

Abren o prazo de presentación de solicitudes para a elaboración da lista para o nomeamento de persoal interino para o desempeño transitorio de postos reservados a funcionarios do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios...
Mércores, 15 Xaneiro 2025

EGAP: Plan de formación para o ano 2025

No DOG do 15/01/2025 a EGAP publica a Resolución do 26 de decembro de 2024 pola que se publica o Plan de formación para o ano 2025. Publícase como anexo a esta resolución o Plan de formación para o ano 2025 do persoal ao servizo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais e da Administración institucional, do persoal ao...