Novas por contido

O día antes de aprobarse no Consello da Xunta do 31 de marzo, e cando o ruxe-ruxe xa levaba máis dun mes circulando na prensa, a secretaría xeral da Consellaría de Presidencia e máis o director xeral da Función Pública reuníronse coas centrais sindicais para dar unhas breves pinceladas do programa Kronos. O dito programa ten como obxectivo a acreditación dixital do empregado público que permitirá o control horario universal e homoxéneo, a flexibilidade horaria e a implementación do teletraballo.

Neste proxecto están involucradas a Secretaría Xeral da Consellaría de Presidencia, a Dirección Xeral de Avaliación e Reforma Administrativa, a Dirección Xeral de Función Pública e a Secretaría Xeral de Modernización e Innovación Tecnolóxica. Coméntanos que existen dificultades tecnolóxicas e que a implementación total non se fará efectiva ata finais de 2012. Os avances serán progresivos e irán facendo puntuais experiencias piloto nalgúns centros (sen citar exemplos). Para a súa entrada en vigor resultará imprescindible o desenvolvemento de certa normativa.

Continúa o director xeral da Función Pública citando a lexislación na que basean o cambio (Lei 59/2003 de sinatura electrónica e 11/2007 de administración electrónica). Está tarxeta será para todo o persoal dependente da dirección  xeral de Función Pública (persoal non docente de centros educativos incluído),  da Dirección Xeral de Xustiza e mesmo o persoal de empresas públicas e outros entes da administración.

A futura tarxeta, que substituirá a actual, será criptográfica (levará un certificado dixital de cada empregado público)  e que máis aló do control horario e da solicitude de permisos e vacacións, permitirá a correcta implantación da flexibilidade horaria  e o teletraballo, relacionado todo isto coa implantación da tramitación e administración electrónica, ademáis de ter un sistema de aproximación para permitir acceso a determinadas zonas fóra do uso público.

Facilítanos o seguinte cronograma:

  • 2º trimestre 2011: emisión das novas tarxetas e experiencia piloto.

  • 3º trimestre 2011: implantación dos criterios de flexibilidade horaria

  • Outubro 2011: Novo Decreto de permisos, vacacións e licenzas (negociación en xuño, xullo, setembro)

  • (Progresiva implantación tecnolóxica)

  • Setembro de 2012: Novo Decreto de xornada horaria, flexibilidade e teletraballo.

Desde a CIG-Autonómica valoramos positivamente que se poida facer máis real a conciliación da vida familiar, persoal e laboral coa implementación da flexibilidade horaria e máis do teletraballo, a parte de potenciar a administración electrónica. En canto ao punto máis polémico, non estamos en contra do control horario pero  nos parece oportunista a medida diante de todo o que está a caer contra a imaxe do empregado público e que son moitos cartos para gastar nesto (770.000€) coa situación económica actual. Un gasto que se podería ter minimizado de contar con medios propios.

Outras novas recentes

Martes, 04 Novembro 2025

Poucos avances na comisión de seguimento Gardacostas

Na comisión de seguimento abordouse a modificación de horarios con escasos avances, pero co compromiso de avanzar na mellora das condicións laborais e na xubilación anticipada do persoal. Na xuntanza celebrada o 3 de novembro de 2025 a Consellería do Mar comprometeuse a colaborar no procedemento iniciado pola CIG en abril do 2024 en base ao Real Decreto Lexislativo...
Mércores, 05 Novembro 2025

Proposta de modificación RPT Adminstración Xeral e Especial. Postos con contacto habitual con menores (M.X. 07/11/25)

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal vén de convocarnos para unha Mesa Xeral de Persoal Empregado Público para o vindeiro venres 7 de novembro na que como único punto da orde do día traen a proposta de modificación da relación de postos de traballo (RPT) da Adminstración Xeral e da Admisitración Especial da Comunidade Autónoma de Galiza. A...
Mércores, 05 Novembro 2025

Concursos de traslados de varias especialidades (C1, C2 e agrupación profesional): relación provisional de admitidas

No DOG do 05/11/2025 publican a RESOLUCIÓN do 29 de outubro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se aproba a relación provisional de persoas admitidas e excluídas do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de varias escalas e especialidades do corpo de axudantes de carácter facultativo de...