Novas por contido

O atraco ao erario público formalizouse coa sinatura dun curioso Convenio de colaboración entre a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, a Consellería de Traballo e Benestar e a Entidade Hermanos Misioneros de los Enfermos Pobres para o desenvolvemento das distintas actuacións necesarias para a adquisición do Castelo de Pambre.

O custo total da operación por ambas consellarías é de 3,1 millóns de € dos que Traballo e Benestar achega a maioría dos cartos: 2 millóns de €. E que fai Traballo e Benestar poñendo cartos para a recuperación do patrimonio cultural? Pois o fai porque Cultura non tiña suficiente dotación (supoñemos que algo terá que ver o buraco negro da Cidade da Cultura) e dado que o castelo se lle compraba a unha entidade que realizaba actividades benéficas, Traballo e Benestar xa ten a xustificación para continuar na súa teima de prestar os servizos sociais non rentables a través da beneficencia.

O tema tivo repercusión na prensa a finais do ano pasado cando se asinou o convenio pero parece que non chamou a atención o rocambolesco sistema de prestación de servizos sociais a través da vía da caridade. O caso salta á palestra coa publicación, no DOG do 30 de xaneiro, dos convenios de colaboracións subscritos por Traballo e Benestar no último cuatrimestre  do ano 2012.

Pode resultar contraditorio que mentres a consellaría de Traballo e Benestar recorta en material de primeira necesidade nos centros de Benestar como poden ser os cueiros e as sabas, así como no descanso do seu persoal, logo tire de talonario para axudarlle a Cultura e Educación a comprarlle un castelo a unha entidade relixiosa. Porén, non resulta tan estraño se contemplamos que detrás do mantra da “austeridade” non hai máis que un cambio no modelo de prestación dos servizos sociais: os que sean rentables vanse vendendo a empresas privadas e os que non vannos conveniando con entidades benéficas.

Desde a CIG defendemos a labor de recuperación do patrimonio pero nesta recuperación hai moitos puntos escuros; se non podía mantelo a entidade podía ter doado gratis o castelo á Xunta para a súa conservación como gratis lle foi entregado. O que non se xustifica é que ista “recuperación do patrimonio” se faga con diñeiro dos servizos sociais que moita falta fan para cuestións tan básicas nos nosos desatendidos centros públicos de Benestar, onde os seus profesionais cada día teñen que facer máis con menos.

Outras novas recentes

Mércores, 13 Novembro 2024

Concursos-oposicións de estabilización de varios procesos: baremacións provisionais da fase de concurso

No DOG do 13/11/2024 publican as baremacións provisionais da fase de concurso de varios procesos de estabilización da Lei 20/2021 mediante concurso oposición: - Subgrupo C2, escala auxiliar de mantemento. - Agrupación profesional de persoal funcionario da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo agrupacións profesionais, escala persoal de mantemento....
Luns, 04 Novembro 2024

A promoción interna da escala de vixiantes de estrada, agocha unha privatización?

En xuño do 2022 foi convocada a promoción interna separada para a escala de vixilancia de estradas (C1), á que se podía presentar o persoal laboral fixo da categoría IV-031 (legoeiros). O proceso incumpre o que pactamos, e podería egochar un intento de privatización da vixilancia das estradas. Un acordo que comprometía a creación de prazas As organizacións sindicais e a...
Mércores, 06 Novembro 2024

O xerente do Consorcio seguindo a estela de Feijóo: a mentira no argumentario

Dan o dito por non dito, e listo!! Representantes do Comité Intercentros e dos comités de empresa de Política Social reuníronse o 31 de outubro con representantes da Consellería e do Consorcio. A reunión solicitáraa o Comité Intercentros para tratar as condicións de traballo e de prestación do servizo nas escolas infantís, tanto da Axencia Galega de Servizos Sociais como do...