Novas por contido

O atraco ao erario público formalizouse coa sinatura dun curioso Convenio de colaboración entre a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, a Consellería de Traballo e Benestar e a Entidade Hermanos Misioneros de los Enfermos Pobres para o desenvolvemento das distintas actuacións necesarias para a adquisición do Castelo de Pambre.

O custo total da operación por ambas consellarías é de 3,1 millóns de € dos que Traballo e Benestar achega a maioría dos cartos: 2 millóns de €. E que fai Traballo e Benestar poñendo cartos para a recuperación do patrimonio cultural? Pois o fai porque Cultura non tiña suficiente dotación (supoñemos que algo terá que ver o buraco negro da Cidade da Cultura) e dado que o castelo se lle compraba a unha entidade que realizaba actividades benéficas, Traballo e Benestar xa ten a xustificación para continuar na súa teima de prestar os servizos sociais non rentables a través da beneficencia.

O tema tivo repercusión na prensa a finais do ano pasado cando se asinou o convenio pero parece que non chamou a atención o rocambolesco sistema de prestación de servizos sociais a través da vía da caridade. O caso salta á palestra coa publicación, no DOG do 30 de xaneiro, dos convenios de colaboracións subscritos por Traballo e Benestar no último cuatrimestre  do ano 2012.

Pode resultar contraditorio que mentres a consellaría de Traballo e Benestar recorta en material de primeira necesidade nos centros de Benestar como poden ser os cueiros e as sabas, así como no descanso do seu persoal, logo tire de talonario para axudarlle a Cultura e Educación a comprarlle un castelo a unha entidade relixiosa. Porén, non resulta tan estraño se contemplamos que detrás do mantra da “austeridade” non hai máis que un cambio no modelo de prestación dos servizos sociais: os que sean rentables vanse vendendo a empresas privadas e os que non vannos conveniando con entidades benéficas.

Desde a CIG defendemos a labor de recuperación do patrimonio pero nesta recuperación hai moitos puntos escuros; se non podía mantelo a entidade podía ter doado gratis o castelo á Xunta para a súa conservación como gratis lle foi entregado. O que non se xustifica é que ista “recuperación do patrimonio” se faga con diñeiro dos servizos sociais que moita falta fan para cuestións tan básicas nos nosos desatendidos centros públicos de Benestar, onde os seus profesionais cada día teñen que facer máis con menos.

Outras novas recentes

Luns, 12 Mai 2025

Rebaixas nos dereitos de xubilación anticipada do persoal bombeiro forestal

Mediante a modificación do Real Decreto 383/2008 o Goberno pretende reducir os dereitos de xubilación do persoal bombeiro forestal establecendo límites a aplicación dos coeficientes redutores. O proxecto de modificación do Real Decreto 283/2008 pretende rebaixar e escalar os dereitos de xubilación anticipada incluídos na Lei 5/2024, do 8 de novembro, básica de bombeiros...
Venres, 09 Mai 2025

Bases do proceso selectivo de C1-Gardacostas (patrón/patroa e mecánico/a) (MSF 08/05/25)

O xoves 8 de maio asistimos á Mesa Sectorial de Negociación do Persoal Funcionario (MSF) onde discutimos a proposta de convocatoria de proceso selectivo para a escala de gardacostas-C1, especialidades de patrón/patroa e mecánico/a. A CIG comezou a súa intervención queixándose das formas: é inaceptable que nos enviaran a convocatoria para a MSF aínda en prazo de alegacións,...
Luns, 12 Mai 2025

Proceso selectivo C1-escala operativa Gardacostas, especialidades de patrón e mecánico (CP 14/05/25)

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocou Comisión de Persoal para o vindeiro mércores, 14 de maio, co seguinte punto na orde do día: proposta de convocatoria de proceso selectivo mediante o sistema de oposición para o ingreso polas quendas de acceso libre e promoción interna, nas especialidades de patrón e mecánico da escala operativa do...