Novas por contido

O pasado mes de marzo tivo lugar xuntanza do comité de seguridade e saúde de incendios forestais no que se trataron as seguintes cuestións:

1.- A reunión comezou co presidente presentando ao novo subdirector de incendios forestais, Miguel Cela.

2.- A CIG, coñecedora de diversos casos de persoas con problemas graves de saúde (con informes médicos) que impiden o desenvolvemento do traballo habitual, solicita que o tratamento que se da aos axentes facultativos se faga extensivo a todo o persoal que presta servizo na extinción de incendios. Queremos que se creen prazas de segunda actividade para o persoal que por saúde non debería estar facendo tarefas de extinción. Acordouse estudar o tema, para ver que mecanismos se poden articular para darlle solución.

3.- Solucións á problemática dos vehículos do SPDCIF, cuxa situación actual é que non hai onde levar os equipos, non existe lona para as bacas, é imposíbel levar os equipos de prevención e de extinción, speran o PMA (peso máximo autorizado), non aguantan a freada cando o peso é o máximo, faltan homologacións, existen problemas coa reparación das bombas ao tardar moito tempo en amañalas. Ante esta situación, solicitamos que se fagan probas en todas as provincias, e que se consulte a opinión das persoas traballadoras que utilizan os vehículos diariamente.

4.- A CIG denuncia, que ao persoal do SPDCIF, ademais de quitarlle as compensacións non lles cubren as vacantes, polo que o aumento da carga de traballo incrementa o risco de accidente neste servizo de emerxencias. Por este motivo solicita a cobertura de todas as prazas vacantes existentes no servizo.

5.- Falamos sobre as deficiencias, ou non existencia (caso do distrito II), dos puntos de encontro, ao que a administración resposta que lle pasemos unha listaxe coas bases e as deficiencias que teñen. COMA SEMPRE PIDEN QUE FAGAMOS O SEU TRABALLO.

6.- Denunciamos que a avaliación de riscos referente á actuación preventiva nos incendios forestais non se fixo de xeito adecuado, porque. 1) acordárase visitar as brigadas en época de incendios, para avaliar os incendios in situ e visitáronse as brigadas en baixo risco e en época de choivas. 2) quedárase de marcar que número de brigadas se vistarían e ademais de non facelo, a administración decidiu reducir o número inicial. 3) quedou constatado coa morte dun compañeiro nun lume, que a persoa encargada de facer a avaliación de riscos non coñece o traballo en incendios forestais.

7.- Denúnciase que un traballador do Distrito III chegou a facer unha xornada de 18 horas no incendio de Toques (días 4 e 5 de marzo). Pídese información sobre esta irregularidade e engádese que a prolongación de xornada aumenta o risco de accidente.

8.- Os cuadrantes de traballo están sen entregar aos traballadores, e non son iguais en tódolos distritos da comunidade.Denunciamos que tanto a carga de traballo aumentada por eliminar, unilateralmente, as compensacións como a falta de cuadrantes, imposibilita a este persoal a conciliación da vida familiar coa laboral.

9.-  A CIG comenta que existe novo persoal sen EPI´s, roupa deteriorada polo uso, brigadas ás que non se lle deron lanternas, persoal sen botas de auga. Ante esta situación solicita información sobre cando se vai dar ao persoal o material que necesita para poder desenvolver o seu traballo protexidos e de maneira adecuada. A CIG fai constar que as prendas de traballo non protexen despois de 50 ciclos de lavado. A CIG recorda que podería aforrarse cartos si se dera material adaptado e cumprindo as necesidades que apuntan os traballadores.

10.- Dende o servizo de planificación se comunícase que se van a realizar, xunto co servizo de prevención, un curso de formación para conductores de motobomba e brigadas. Haberá 2 edicións, unha encamiñada aos riscos laborais, e outra dirixida aos primeiros auxilios. Os cursos serán impartidos por persoal de MUGATRA e do servizo de prevención. Tamén está previsto que no mes de xuño-xullo se faga un curso para emisoristas, vixiantes e condutores e brigadistas contratados para o verán (serán de 5 horas). Estes cursos non terán convalidadción da EGAP.

11.- Na  rolda aberta de intervencións a CIG traslada a pregunta que lle fai o persoal contratado para o verán referente a si teñen que pasar unha proba física e si se lle vai a pedir o certificado médico. O presidente aclara que para traballar non o necesitan, pero si teñen que pasalas si queren seguir nas listas de contratación, xa que é un requisito para permanecer nelas.

Outras novas recentes

Martes, 14 Xaneiro 2025

Por un novo modelo de carreira profesional: liñas básicas das alegacións da CIG

Hai unha semana a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP), achegounos unha proposta de “acordo” polo que convocan os graos I, II e III extraordinarios da carreira administrativa e do complemento de desempeño (de aquí en diante referirémonos a eles como carreira profesional). O documento pretende reeditar os acordos anteriores sen apenas...
Mércores, 15 Xaneiro 2025

Apertura do prazo de solicitude das listas para o desempeño transitorio de prazas do Servizo de Prevención de Incendios Forestais

Abren o prazo de presentación de solicitudes para a elaboración da lista para o nomeamento de persoal interino para o desempeño transitorio de postos reservados a funcionarios do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios...
Mércores, 15 Xaneiro 2025

EGAP: Plan de formación para o ano 2025

No DOG do 15/01/2025 a EGAP publica a Resolución do 26 de decembro de 2024 pola que se publica o Plan de formación para o ano 2025. Publícase como anexo a esta resolución o Plan de formación para o ano 2025 do persoal ao servizo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais e da Administración institucional, do persoal ao...