Novas por contido

Na xuntanza do 21 de abril coa consellería de Traballo e Benestar, a maiores de tratar o relativo á creación de postos de persoal laboral en centros de benestar, a consellería fai unha unha proposta de modificación da relación de postos de traballo de persoal funcionario.

Traballo crea 15 postos de persoal funcionario, todos eles xefaturas de sección e negociado, pero destrúe 24 postos, dous deles xefaturas de servizo por adaptación da estrutura, e os outros 22 maioritariamente postos base de diversos grupos. Por se non abondase, engaden méritos e requisitos a determinados postos, como algunha experiencia ou titulación.

Por resumir cunha palabra: impresentable.

Descargar proposta da consellería.

Outras novas recentes

Venres, 17 Xaneiro 2025

Non era necesario reclamar o grao I da carreira do ano 2019 antes do 17 de xaneiro

Ante as dúbidas que se suscitaron por unha campaña alentando a todas aquelas persoas ás que non lle concederan o grao I da carreira en 2019 a presentar unha reclamación previa, e logo de ser estudado o caso pola nosa asesoría concluímos que NON É NECESARIO PRESENTAR NINGUNHA RECLAMACIÓN. Se alguén presentou unha reclamación NON pasa nada, non sobra, pero vai ser...
Venres, 17 Xaneiro 2025

Tempos de programación: o Consorcio minte, coma sempre

Volve mandar a circular que retiraran sobre os tempos de programación dicindo que “negociaron” coa representación do persoal O 31 de outubro de 2024, representantes do Comité intercentros, dos comités de empresa das catro provincias e representantes de Política Social, Axencia Galega de Servizos Sociais (AGASS) e Consorcio, reuníronse para negociar a restitución dos...
Mércores, 15 Xaneiro 2025

EGAP: Plan de formación para o ano 2025

No DOG do 15/01/2025 a EGAP publica a Resolución do 26 de decembro de 2024 pola que se publica o Plan de formación para o ano 2025. Publícase como anexo a esta resolución o Plan de formación para o ano 2025 do persoal ao servizo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais e da Administración institucional, do persoal ao...