Novas por contido

O venres 8 de maio, tivemos xuntanza con responsábeis da Axencia de Turismo para discutir a súa Relación de Postos de Traballo (RPT). Previamente foran presentadas alegación por escrito. A Administración danos conta das novas propostas.

OFICINAS DE TURISMO

Comprométense a buscar unha solución na reordenación das oficinas pechadas (Vilagarcía e Tui) de xeito que non se amorticen as prazas de persoal interino (unha de subalternos) e que no caso dos/as funcionarios de carreira non supoña nin quedar a disposición nin perder dereitos, como nível nin permanencia no posto. Ademais as prazas pasarían a estar ubicadas en Pontevedra, no caso das da oficina de Vilagarcía, e en Vigo, no caso da de Tui. A solución concreta están traballandoa con Función Pública probablemente baixo a forma de proceso de reasignación de efectivos de carácter voluntario. As que queden vacantes sairían no actual concurso de traslados. Manteñen outras amortizacións de postos non ocupados e que están xa no buzón do concurso.

As oficinas de A Coruña, Ferrol e Vigo vanse unificar coas oficinas municipais coa idea de cubrir os horarios de apertura ao público. A de Pontevedra coa da Deputación.

ACORDO DE OFICINAS DE TURISMO

Achegan unhas pequenas modificacións, unha relativa á contía do específico diferencial que fixan en 100 euros brutos.

Dín que en relación á fixación de horarios especiais tomaron nota doutros acordos, como o de centros de ensino. A cuestión é que neste caso se traballará en domingos e festivos, o que require outro tratamento. Trouxemos a colación o Acordo de Gardacostas, onde as cantidades son maiores para que exista unha referencia sobre onde situar a compensación económica. Ao tempo que resaltamos que sería necesario complementar as compensacións no específico con compensacións horarias. De todos xeitos seguen a manter que o acordo garante a voluntariedade para acollerse a el por períodos anuais, aínda que admitirían que en casos xustificados podería aceptarse outros períodos.

Pedimos tempo para achegar as propostas aos/as traballadores/as e poder definir as nosas propostas.

INSPECCIÓN DE TURISMO

Non aceptan máis alegación que o cambio de denominación da escala á Escala de Inspección Turística (tal e como ven recollida na lei 14/2008) recoñecendo que se trataba dun erro. Manteñen que é unha escala encadrada no subgrupo A2.

En relación a proposta de estudar unha suba no nível dos postos, ou na apertura de seccións á esta escala, que nós defendemos en base á falta de carreira profesional e á imposibilidade de promocionar, aseguran que coas que van na proposta inicial chegan para que se cumplan as expectativas.

Comprométense tamén a equilibrar os efectivos na provincia de Ourense, tendo como referencia a de Lugo.

Tamén se negan a crear tantos postos como os sinalados na sentenza do TSXG  sobre o proceso selectivo do 99 e solventan isto coa apertura de postos á escala. Segundo eles no caso de necesitar máis postos, no caso de que aproben máis aspirantes se crearían ad hoc. Haberá tamén un concurso da escala con aqueles postos novos abertos a ela.

PERSOAL DIRECTIVO

Manteñen a creación de de dous postos de persoal directivo traído da empresa privada, pois parece que para a axencia nin o persoal do grupo A1 dos corpos xerais, nin o persoal da escala de Inspección Turística debe ter capacidade nin coñecementos suficientes para o desempeño de postos directivos.

Finalmente, estaremos á espera de se nos comunican novos cambios, especialmente no relativo ao tratamento á escala de Inspección Turística e ao proxecto de acordo de horarios das oficinas de emprego.

Ver as alegacións presentadas pola CIG o 30/04/2015.

Outras novas recentes

Venres, 18 Xullo 2025

Educación négase a negociar as condicións de traballo do seu persoal de centros de ensino

A Consellería de educación escúsase nos procesos selectivos en marcha e no persoal docente para non negociar un Acordo para o Persoal de Administración e Servizos dos centros de ensino, nin a crear unha estrutura profesional nas cociñas. Na Comisión de Persoal do xoves 17 de xullo de 2025, a CIG volveu a insistir na necesidade de negociar un Acordo de condicións de...
Mércores, 23 Xullo 2025

A titulación do persoal de cociña esgánaselle a Función Pública

Diante das incoherencias da Administración galega acerca de cal vai ser a titulación que se recoñeza para acceder aos procesos selectivos das categorías de cociña, a CIG solicitou resposta escrita á Dirección Xeral de Función Publica e Administración do Persoal, polo cambio introducido nas recentes convocatorias dirixidas ó persoal das cociñas da Xunta, e especialmente á...
Martes, 22 Xullo 2025

O noxento complemento específico do persoal das asesorías xurídicas e da escala técnica e superior de finanzas segue o seu trámite!

Sen ningún tipo de negociación, sen achegar nin un só documento que indique en que se modificou substancialmente o traballo das asesorías xurídicas, intervencións e xefaturas de servizo ocupadas polas escalas superior e técnica de finanzas, a suba a través do complemento específico de entre 3.500 € e 6.100 € segue adiante, sen pudor nin rubor. Créase unha pseudocaste…...