Novas por contido

A CIG vai comezar unha campaña de concienciación entre o persoal laboral e funcionario non docente que traballa nos centros educativos, paso previo á nosa intención de abrir unha negociación coa consellería motivada polo incremento da conflictividade nos centros.

Para todos, funcionarios non docentes e laborais:

  • A campaña de control da saúde do persoal de administración e servizos comeza demasiados meses despois de rematar a dos docentes, como se a nosa vida valese menos.
  • Posta en marcha de métodos de control horario e cambios organizativos sen dar conta aos órganos de representación do persoal (a CIG exerce a presidencia e secretaría do Comité de Empresa e da Xunta de Persoal).
  • Inadecuada inspección e corrección das deficiencias detectadas nas instalacións pola nula vontade de facer funcionar o comité de prevención de riscos laborais.
  • Ausencia de persoal directivo en horarios lectivos.
  • Utilización da Inspección de Educación para presionar ao persoal de administración e servizos.
  • Non se cubren as baixas co que esto supón en servizos atendidos por unha ou poucas persoas. Non se cubre nin un só posto de media xornada.

O persoal laboral necesita discutir:

  • A ratio de metros de limpeza ten circunstancias a considerar (taller, follaxe, lama ..).
  • O cambio de categoría profesional do persoal oficial 2ª de cociña, pois gañamos todas as sentenzas.
  • Nalgúns centros a directiva ten a tentación de crer que o persoal coidador son criados para todo, esquecendo que teñen asignados alumnos e alumnas concretas con necesidades especiais.
  • Aplicación ao persoal laboral que ocupa postos de ordenanza ou auxiliar administrativo das melloras retributivas dos funcionarios do acordo conquerido no ano 2008.

O persoal funcionario ten que solucionar:

  • Deficiente formación nos métodos de traballo. Nula planificación (prazos axustados, novas axudas para libros, LOMCE..).
  • Horarios ao libre albedrío da dirección con criterios diferentes en centros idénticos. Ata abrir o centro os subalternos os domingos. Atrancos á constitución da comisión de seguimento do acordo do 2008 para solucionar conflitos de horarios.
  • Falta de respecto polo preaviso regulado no acordo do 2008 para os casos de cambios de horarios.
  • Indefinición de funcións, chegando ao absurdo de que a mesma tarefa fana docentes, subalternos ou auxiliares, segundo o centro.
  • Utilización do persoal administrativo para a xestión dos comedores escolares cando os directores cobran por esa tarefa.

Se tes algunha queixa ou suxestión que consideres debamos incorporar, contacta coa CIG.

Outras novas recentes

Venres, 17 Xaneiro 2025

Tempos de programación: o Consorcio minte, coma sempre

Volve mandar a circular que retiraran sobre os tempos de programación dicindo que “negociaron” coa representación do persoal O 31 de outubro de 2024, representantes do Comité intercentros, dos comités de empresa das catro provincias e representantes de Política Social, Axencia Galega de Servizos Sociais (AGASS) e Consorcio, reuníronse para negociar a restitución dos...
Venres, 17 Xaneiro 2025

Non era necesario reclamar o grao I da carreira do ano 2019 antes do 17 de xaneiro

Ante as dúbidas que se suscitaron por unha campaña alentando a todas aquelas persoas ás que non lle concederan o grao I da carreira en 2019 a presentar unha reclamación previa, e logo de ser estudado o caso pola nosa asesoría concluímos que NON É NECESARIO PRESENTAR NINGUNHA RECLAMACIÓN. Se alguén presentou unha reclamación NON pasa nada, non sobra, pero vai ser...
Venres, 17 Xaneiro 2025

Concurso de traslados de enxeñaría, enxeñaría técnica, arquitectura, arquitectura técnica e ciencias: elección de postos

No DOG do 17/01/2025 publican a RESOLUCIÓN do 14 de xaneiro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se acorda a apertura do período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento da xustificación da posesión de méritos e requisitos do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo...