Novas por contido

A CIG vai comezar unha campaña de concienciación entre o persoal laboral e funcionario non docente que traballa nos centros educativos, paso previo á nosa intención de abrir unha negociación coa consellería motivada polo incremento da conflictividade nos centros.

Para todos, funcionarios non docentes e laborais:

  • A campaña de control da saúde do persoal de administración e servizos comeza demasiados meses despois de rematar a dos docentes, como se a nosa vida valese menos.
  • Posta en marcha de métodos de control horario e cambios organizativos sen dar conta aos órganos de representación do persoal (a CIG exerce a presidencia e secretaría do Comité de Empresa e da Xunta de Persoal).
  • Inadecuada inspección e corrección das deficiencias detectadas nas instalacións pola nula vontade de facer funcionar o comité de prevención de riscos laborais.
  • Ausencia de persoal directivo en horarios lectivos.
  • Utilización da Inspección de Educación para presionar ao persoal de administración e servizos.
  • Non se cubren as baixas co que esto supón en servizos atendidos por unha ou poucas persoas. Non se cubre nin un só posto de media xornada.

O persoal laboral necesita discutir:

  • A ratio de metros de limpeza ten circunstancias a considerar (taller, follaxe, lama ..).
  • O cambio de categoría profesional do persoal oficial 2ª de cociña, pois gañamos todas as sentenzas.
  • Nalgúns centros a directiva ten a tentación de crer que o persoal coidador son criados para todo, esquecendo que teñen asignados alumnos e alumnas concretas con necesidades especiais.
  • Aplicación ao persoal laboral que ocupa postos de ordenanza ou auxiliar administrativo das melloras retributivas dos funcionarios do acordo conquerido no ano 2008.

O persoal funcionario ten que solucionar:

  • Deficiente formación nos métodos de traballo. Nula planificación (prazos axustados, novas axudas para libros, LOMCE..).
  • Horarios ao libre albedrío da dirección con criterios diferentes en centros idénticos. Ata abrir o centro os subalternos os domingos. Atrancos á constitución da comisión de seguimento do acordo do 2008 para solucionar conflitos de horarios.
  • Falta de respecto polo preaviso regulado no acordo do 2008 para os casos de cambios de horarios.
  • Indefinición de funcións, chegando ao absurdo de que a mesma tarefa fana docentes, subalternos ou auxiliares, segundo o centro.
  • Utilización do persoal administrativo para a xestión dos comedores escolares cando os directores cobran por esa tarefa.

Se tes algunha queixa ou suxestión que consideres debamos incorporar, contacta coa CIG.

Outras novas recentes

Xoves, 27 Xuño 2024

Protocolo violencia de xénero (MXEP 01/07/24)

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal vén de convocarnos a unha Mesa Xeral de Empregados Públicos que terá lugar o vindeiro 1 de xullo na que se tratará o seguinte: Proposta de Protocolo da Xunta de Galicia para a protección ás persoas empregadas públicas vítimas de violencia de xénero. Se tes algo que comentar, contacta coa CIG.
Mércores, 26 Xuño 2024

Convocatoria de cursos de linguaxe administrativa galega

No DOG do 26/06/2024 publican a RESOLUCIÓN do 18 de xuño de 2024, da Dirección Xeral de Formación Profesional, pola que se convocan, con carácter gratuíto, cursos de linguaxe administrativa galega e cursos preparatorios para a obtención dos certificados de lingua galega, Celga, que se realizarán en distintos períodos e en varias escolas oficiais de idiomas de Galiza. Os...
Martes, 02 Xullo 2024

Prazas para chamamentos de Medio Rural (02/07/2024)

O servizo de persoal de Medio Rural vén de achegarnos a relación de prazas que foron anunciadas en "Moura" para a súa cobertura a través das listas de contratación. Trátase de prazas de 6 e 12 meses correspondentes ao Servizo de Prevención de Incendios Forestais (SPIF)