Novas por contido

A CIG vai comezar unha campaña de concienciación entre o persoal laboral e funcionario non docente que traballa nos centros educativos, paso previo á nosa intención de abrir unha negociación coa consellería motivada polo incremento da conflictividade nos centros.

Para todos, funcionarios non docentes e laborais:

  • A campaña de control da saúde do persoal de administración e servizos comeza demasiados meses despois de rematar a dos docentes, como se a nosa vida valese menos.
  • Posta en marcha de métodos de control horario e cambios organizativos sen dar conta aos órganos de representación do persoal (a CIG exerce a presidencia e secretaría do Comité de Empresa e da Xunta de Persoal).
  • Inadecuada inspección e corrección das deficiencias detectadas nas instalacións pola nula vontade de facer funcionar o comité de prevención de riscos laborais.
  • Ausencia de persoal directivo en horarios lectivos.
  • Utilización da Inspección de Educación para presionar ao persoal de administración e servizos.
  • Non se cubren as baixas co que esto supón en servizos atendidos por unha ou poucas persoas. Non se cubre nin un só posto de media xornada.

O persoal laboral necesita discutir:

  • A ratio de metros de limpeza ten circunstancias a considerar (taller, follaxe, lama ..).
  • O cambio de categoría profesional do persoal oficial 2ª de cociña, pois gañamos todas as sentenzas.
  • Nalgúns centros a directiva ten a tentación de crer que o persoal coidador son criados para todo, esquecendo que teñen asignados alumnos e alumnas concretas con necesidades especiais.
  • Aplicación ao persoal laboral que ocupa postos de ordenanza ou auxiliar administrativo das melloras retributivas dos funcionarios do acordo conquerido no ano 2008.

O persoal funcionario ten que solucionar:

  • Deficiente formación nos métodos de traballo. Nula planificación (prazos axustados, novas axudas para libros, LOMCE..).
  • Horarios ao libre albedrío da dirección con criterios diferentes en centros idénticos. Ata abrir o centro os subalternos os domingos. Atrancos á constitución da comisión de seguimento do acordo do 2008 para solucionar conflitos de horarios.
  • Falta de respecto polo preaviso regulado no acordo do 2008 para os casos de cambios de horarios.
  • Indefinición de funcións, chegando ao absurdo de que a mesma tarefa fana docentes, subalternos ou auxiliares, segundo o centro.
  • Utilización do persoal administrativo para a xestión dos comedores escolares cando os directores cobran por esa tarefa.

Se tes algunha queixa ou suxestión que consideres debamos incorporar, contacta coa CIG.

Outras novas recentes

Martes, 03 Xuño 2025

Concurso traslados escalas sociais; RPT CMACC; Acordo Illas Atlánticas (MSF 06/06/25)

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocounos a unha xuntanza da Mesa Sectorial de Persoal Funcionario que será o venres 06/06/25, coa seguinte Orde do día: 1. Proposta de Acordo para o persoal adscrito ao Parque Nacional Marítimo Terrestre das Illas Atlánticas de Galiza. Descargar 2. Proposta de Acordo polo que se aproba a modificación da...
Martes, 03 Xuño 2025

RPT Emprego, Comercio e Emigración (para 11/06/25)

A Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Emprego, Comercio e Emigración, remitiu a documentación e a convocatoria para unha xuntanza coas organizacións sindicais pola modificación da súa relación de postos de traballo (RPT). A xuntanza vai ser o mércores 11, polo que se tes algo que dicir, contacta coa CIG antes dese día.  Lembramos que desta consellería foron retirados...
Xoves, 05 Xuño 2025

Concursos de estabilización de defensa contra incendios forestais: baremación complementaria e realización da proba física e visual

No DOG do 05/06/2025 publican: - RESOLUCIÓN do 28 de maio de 2025, do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo extraordinario de estabilización derivado da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso, na categoría 39 técnico/a forestal de defensa contra incendios forestais do grupo II de persoal...