Novas por contido

No ano 2015 autorizáronse un total de 658 comisións de servizo e 1.017 foron renovadas. Recordamos que a "comisión de servizos" é a figura de cobertura temporal máis empregada entre o persoal funcionario e equivalente á "adscrición provisional" no caso do persoal laboral, para a que aínda seguen sen facilitarnos os datos informatizados.

En calquera caso, canto menos no persoal laboral a adxudicación da cobertura temporal de postos realízase atendendo a criterios obxectivos como antigüidade e pertenza ao centro, amais de existir rotatividade, de haber máis dunha persoa solicitante, non ficando a mesma durante anos por moito que non se convoque (ou resolva) o concurso de traslados.

Datos desagregados

Comisións de Servizo: Houbo un total de 658 (165 en níveis dezaioto e 147 en niveis vinte e cinco; así mesmo, 78 xefes/as de servizo e 31 subdirectores/as foron nomeados por esta forma de provisión.

Prórrogas de Comisións de Servizo. Renováronse ao longo do ano 1.017 comisións. Destas, 281 foron en níveis dezaoito e 268 en níveis vinte e cinco. Destacar que 63 xefes/as de servizo e 9 subdirectores/as renovaron a súa comisión de servizo, contribuíndo a apalancar os postos que teñen en titularidade, cousa que non sucedería de ser nomeados/as con dilixencia na libre designación.

Adscricións provisionais. A pesar de que é unha figura utilizada para recolocar a xente co posto amortizado/reconvertido ou cesada, maioritariamente é utilizada neste segundo caso. Resolvéronse 58 en todo o 2015. Delas 23 corresponden a cargos de LD (níveis 28 e 30) e 10 destas persoas curiosamente pasando mesmo dunha LD a outra, sen baixar das alturas.

Revogacións. Un total de 22 en todo o ano. O que máis destacable é que de 5 que se revogaron de categoría xefe/a de servizo, catro destas son da mesma unindade, a APLU.

Outras novas recentes

Xoves, 13 Febreiro 2025

Retribucións e compensacións económicas por impartir formación na EGAP

Nos últimos meses a CIG alertou polo xeito de proceder da EGAP e da AGASP no referente á formación dos empregados e empregadas públicas, coa colaboración e complicidade das consellerías.  Centrándonos na EGAP, as nosas queixas e denuncias van encamiñadas, entre outras cuestións, á inexistencia de criterios e transparencia na escolla de docentes, coordinadores/as e demais...
Xoves, 20 Febreiro 2025

EGAP: convocatoria de actividades de formación continua para o persoal da Xunta, entidades e administración institucional

No DOG do 20/02/2025 a EGAP publica a RESOLUCIÓN do 13 de febreiro de 2025 pola que se convocan as actividades de formación continua para o persoal ao servizo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais do sector público autonómico e da Administración institucional. Convocan as actividades formativas que figuran no anexo...
Luns, 17 Febreiro 2025

RPT IET e Vivenda. Información xenérica (resumo MSF e MX 14/02/25)

O venres 14/02/25 participamos en dúas mesas de negociación nas que se trataron os seguintes asuntos: 1) RPT do Instituto de Estudos do Territorio, 2) RPT de Vivenda e Planificación de Infraestruturas. Na rolda aberta de intervencións, a directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) deu algunha (pouca) información de varios asuntos. RPT do Instituto...