A CIG esixe que a Conselleira de Política Social abra mesa de negociación válida coa representación legal do persoal
Coñecemos por informacións nas redes de que a Conselleira de Política Social ten convocado reunión para tratar o problema do persoal dos seus centros coas organizacións sindicais. Destes encontros a CIG aínda non tivo comunicación oficial, nin tampouco os Comités de Empresa provinciais nin o Comité Intercentros do persoal laboral da Xunta.
Si Fabiola García agora, logo de máis dun ano calada co noso conflito, esta a tratar unha posible negociación de condicións de traballo fóra das mesas de representación dos traballadores que sabe perfectamente que non ten validez....Non será unha manobra para dilatar e bacilar aos sindicatos e así non entrar no fondo do conflito?
Esto é serio de máis para facer unha carreira a ver quen se reúne antes mais cando sabemos que non vai servir para nada. Dende a CIG dirixímonos a Conselleira de Política Social para instar a negociación nas mesas legais xa que temos que ser os sindicatos que vos representamos xuntos os que nunha mesa formal de negociación traballemos a prol da mellora das condicións de traballo si non é tempo perdido.
Que van facer CCOO e UGT, que son representación minoritaria, negociar “acuerditos” de eficacia limitada para os seus afiliados excluíndo ao resto das traballadoras?
A loita pola que nos mobilizamos todos estes meses esta clara:
• Recuperar os artigos suspendidos do V Convenio Colectivo Único da Xunta de Galiza, como a compensación de domingos e festivos, dous fins de semana alternos libres ao mes, os 7 festivos anuais….
• Ampliación do cadro de persoal dos centros, que se rebaixou en máis de 800 contratos anuais dende 2012, reforzando así o servizo que esta nunhas condicións insoportables a costa da saúde e a seguridade de todos traballadores que coidamos e atendemos as persoas.
• Aumentar as prazas de xestión pública recuperando os servizos públicos privatizados
• Mellorar os medios materiais e a formación de cara a aumentar a seguridade e a calidade do servizo