- Detalles
No DOG do 09/07/2025 publican a RESOLUCIÓN do 1 de xullo de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se convoca concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes do corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala de veterinarios.
As persoas interesadas poderán solicitar por orde de preferencia os postos ofertados no anexo I desta convocatoria, aos cales se engadirán as potenciais resultas consecuencia das solicitudes de participación presentadas. Considéranse postos de resultas os postos de traballo cuxo sistema de provisión sexa o concurso ordinario e que estivesen ocupados con carácter definitivo por aquelas persoas participantes que obteñan un posto de traballo como consecuencia da adxudicación do concurso.
Incluiranse tamén como potenciais resultas os postos de traballo que teñan adscrito persoal funcionario por motivos de saúde ou rehabilitación e a súa adxudicación está condicionada a que a persoa funcionaria adscrita obteña un posto na resolución do concurso.
A relación de postos ofertados en resultas publicarase na web corporativa da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, no enderezo https://www.xunta.gal/ funcion-publica/concurso-de-traslados/
A solicitude e, de ser o caso, a documentación adicional deberán presentarse electronicamente a partir do día seguinte ao da publicación da convocatoria no Diario Oficial de Galiza e ata o día 23 de xullo de 2025, incluído, e dirixirse á Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal da Consellaría de Facenda e Administración Pública.
Para participantes da Xunta de Galiza en servizo activo na súa escala de participación, accedendo ao Portal do empregado no enderezo electrónico https://portax.xunta.es
Para os que estean en calquera situación distinta da referida no punto 1, a través do Portal da web corporativa da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal no enderezo electrónico https://www.xunta.gal/funcion-publica/concurso-de-traslados/
Rematado o período de presentación de solicitudes de participación, publicarase no DOG a apertura dun prazo de 15 días hábiles para a presentación de solicitudes de elección de postos de traballo.
- Detalles
No DOG do 09/07/2025 publican a RESOLUCIÓN do 1 de xullo de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se anuncia a exposición das listaxes provisionais de axudas aprobadas e denegadas dos criterios de repartición do Fondo de Acción Social do exercicio económico 2024, relativos á axuda para a atención de persoas con discapacidade.
Fan públicas as listaxes provisionais das axudas aprobadas e denegadas dos criterios de repartición do Fondo de Acción Social do exercicio económico 2024 relativos á axuda para a atención de persoas con discapacidade na páxina web da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal http://funcionpublica.xunta.es/?q=FAS.
Contra a resolución provisional dos expedientes, as persoas interesadas poderán presentar reclamación e, de ser o caso, emendar os defectos causantes da exclusión provisional, desde o día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza e ata o 10 de setembro, de forma dixital a través da sede electrónica da Xunta de Galiza (https://sede.xunta.gal/portada) mediante o trámite de solicitude xenérica, a través do servizo PR004A –Presentación electrónica de solicitudes, escritos e comunicacións que non conten cun sistema electrónico específico nin cun modelo electrónico normalizado– e dirixiranse á Consellaría de Facenda e Administración Pública, unidade Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal.
- Detalles
A Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Xustiza e Deportes, convocounos a unha xuntanza que será o venres 11 de xullo, pola proposta de modificación da súa Relación de Postos de Traballo.
Se é do teu interese, podes descargar a documentación, e se queres achegarnos algo, podes contactar coa CIG.
- Detalles
A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) convocou aos sindicatos a unha Mesa Sectorial de Negociación do Persoal Funcionario (MSF) na que se van tratar as convocatorias dos seguintes procesos selectivos:
- A1-Ciencias do mar (4 prazas, con 1 para promoción interna). Descargar
- A1-Profesor/a de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros, especialidades de: pesca marítima (2, con 1 P.I.), bioloxía pesqueira (1), navegación marítima (4, con 1 P.I.), máquinas e instalacións mariñas (2, con 1 P.I.), inglés marítimo (1), formación e orientación laboral (1), e procesos sanitarios (1). Descargar
- A2-Mestre de taller de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros, especialidade de máquinas e produción (2, con 1 P.I.). Descargar
Todas son coa forma de acceso mediante oposición.
A DXEP enviou aos sindicatos os borradores o luns pasado, día 30 de xuño, con prazo de alegacións ata o luns 7 de xullo. A convocatoria vai ser o xoves 10 de xullo, e a documentación chegounos o martes 8 de xullo. Non fixeron caso a nin unha soa letra das nosas alegacións.
- Detalles
Tras unha sentenza firme a Dirección Xeral de Emprego Público xa autorizou 3 comisións de servizo na escala de axentes forestais (corpo de auxiliares técnicos da escala C2)
A CIG protesta pola decisión de Emprego Público e solicítalle unha reunión urxente coas consellerías para arranxar a situación anacrónica das RPT, valorando eliminar o C2 nos postos que non están ocupados por axentes forestais e barrar xa os postos ao B.
A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) confirmou na Comisión de Persoal do 04.07.2025 que se están a cubrir prazas de axentes forestais no C2 por comisión de servizos en virtude dunha sentenza firme. Rexeitamos calquera actividade nunha escala extinguida e vimos de solicitar unha solución URXENTE para que non se poidan ofertar prazas de axentes forestais (C2) e para avanzar na integración do persoal na escala de axentes técnicos ambientais (B) e posibilitar a toma da posesión do proceso selectivo en marcha.
- A Lei da escala de axentes forestais (Lei 12/1992) e a de axentes facultativos medioambientais (Lei 2/2000), están derrogadas a día de hoxe pola Disposición derogatoria primeira da Lei do emprego público de Galiza (LEPG), polo que estas escalas xa non existen na LEPG (agás a referencia a extinguir no C1).
- Fixéronse varios procesos de promoción interna para posibilitar a integración do persoal da escala de axentes forestais (C2) á escala de axentes facultativos medioambientais (C1). Mantivéronse todos os postos nas RPT barrados tamén ao C2 (polo concurso traslados dos C2).
- Nos procesos selectivos da Lei 20/2021 non ofertaron prazas de axentes forestais (C2) por ser unha escala extinguida.
- Que titulación requiriu a DXEP para ás comisións de servizo do C2? Ao estar derrogada a Lei 12/1992 a única referencia legal para un C2 é o artigo 42 da LEPG que é a ESO. Non ten sentido ningún, e de xeneralizarse suporía a desprofesionalización e eliminar a posibilidade de emprego do persoal das listas de contratación.
ESCALA | TÍTULO REQUIRIDO | NORMATIVA DE REFERENCIA | SITUACIÓN |
Axentes forestais (corpo de auxiliares técnicos) | Capataz forestal | Lei 12/1992, do 9 de novembro, de creación de determinadas escalas… | EXTINGUIDA pola letra c) da DD1ª da LEPG. |
Axentes facultativos ambientais (corpo de axudantes de carácter facultativo) | Técnico Superior en Xestión e Organización dos Recursos Naturais/Técnico especialista | Lei 2/2000, do 21 de decembro, pola que se crea a escala de axentes facultativos medioambientais |
A EXTINGUIR: DA 9.8 b). (Lei 2/2000 derrogada pola g) da DD1ª da LEPG) |
Axentes técnicos ambientais (corpo de técnicos de carácter facultativo) | Técnico Superior en Xestión Forestal e do medio Natural ou equivalente | LEPG |
PREVISTA NA DA9 (pendente de activar) |
Na CIG defendemos a profesionalización das escalas e rexeitamos unha volta atrás de 25 anos!!!
- Detalles
Informa a DXEP que na nómina de xullo cobraremos o 0,5% de incremento máis os atrados do ano 2025. E na nómina de agosto irán os atrasos do ano 2024.
O cobro dos atrasos chamará a atención, pero aínda así quedamos nunha perda retributiva do 2,30% dos tres anos entre 2022 a 2024 como informamos nesta nova:
- Detalles
Asistimos á Comisión de Persoal do venres 4 de xullo, onde quedou aprobada a convocatoria do proceso selectivo para a agrupación profesional de recursos naturais e forestais. A CIG demandou que a convocatoria fose por concurso-oposición, e que exista promoción interna horizontal que permita un cambio de escala dende outras de agrupación profesional. Ante a negativa da directora xeral de Emprego Público (DXEP), CIG votou en contra. Os demáis sindicatos: CSIF en contra, CCOO e UGT abstención.
Na rolda aberta de intervencións, a DXEP informou:
- Prazas en resultas de persoas xubiladas que participan en concursos: dá resposta á pregunta da CIG nunha mesa anterior. Informa que as prazas das persoas que concursan e que se xubilan antes da adxudicación dun novo posto, non serán adxudicadas en resultas. A CIG non comparte esta decisión, pois o que están a facer é gardarse un número de postos para ofertalas en comisións de servizos.
- Concurso de escalas sociais: decidiron retirar do concurso de traslados de escalas sociais que será convocado nas seguintes semanas, as escalas de A1-Educador/a Infantil, e C1-Educación infantil. Para esta decisión tiveron en consideración que o número actual de persoas destas escalas que poderían participar é de 39, fronte ás 128 que quedarían fora por estar pendentes de funcionarización (son persoal laboral fixo do consorcio que superaron o proceso selectivo no ano 2008 e que teñen o exame de funcionarización o sábado 5 de xullo). Estas dúas escalas terían un concurso de traslados con posterioridade á funcionarización. O concurso continuaría coas seguintes escalas: C1-gobernantas/es, C2-aux. clínica, A2-enfermaría. A2-fisioterapia, A2-traballo social, A2-terapia ocupacional, A2-educador social, A1-medicina, A1-psicoloxía, A1-pedagoxía.
A maiores, a CIG preguntou o seguinte:
- Exame subalternos D.I. do fin de semana pasado: denunciamos que a estas persoas non se lles facilitou copia calcante da folla de respostas como se fai en todos os procesos selectivos. No seu lugar, indicóuselles que copiaran as respostas nun folio en branco. A DXEP resposta que a folla de respostas que se lles ofrece é adaptada e non teñen máquina que as poida ler. Non ofrece solución. Para a CIG é inaceptable que as persoas que fan un exame non poidan levar copia das respostas, por se teñen que reclamar.
- Convocatoria de procesos selectivos de C1-C2 Cociña e C2 Aux. Coidadores: na CP do 24/06/25 a CIG advertiu de que co cambio de modelo de exame que presentaron a última hora (desdobran 1 exercicio con 2 partes en 2 exercicios), eliminaron a exención dunha parte do exame das persoas de promoción interna. Na publicación das convocatorias en DOG non corrixiron, e solicitamos que fagan unha corrección de erros. A DXEP afirma que revisarán e valorarán unha corrección de erros coa exención dunha parte para promoción interna.
- Promoción interna corpos xerais: xa está previsto para outubro a convocatoria da promoción interna de A1, A2, C1 e C2 de corpos xerais, e a maioría dos exames para maio ou xuño. E mentres tanto, aínda non está aberta a fase de concurso da convocatoria anterior, polo que as persoas interesadas aínda non saben se aproban a anterior convocatoria. A xente aspirante demanda saber se teñen que estudar, pagar na academia, etc., polo que preguntamos cando van a abrir a fase de concurso e cando a publicación do resultado. A DXEP di que revisarán o estado dos procesos para ver se poden abrir xa a fase de concursos para non solapar.
- Solicitamos a negociación do encadramento correcto na LEPG as escalas de cociñas xa que sairon as convocatorias no DOG do día 30 (casualidade, o mesmo día en que a CIG convocou manifestación en Compostela). Reiteramos o que xa manifestamos na negociación das convocatorias: entendemos que non se pode pedir unha titulación de maior nivel ao grupo que esta prevista na Lei do emprego público de Galiza (LEPG). Queremos que se negocie de forma urxente as escalas na LEPG e se forme unha estrutura profesional nas cociñas da Xunta de Galiza. Non é admisible que na Consellería de Educación sexan C2-auxiliares as persoas responsables das cociñas escolares. Preguntamos canto se está a aforrar a día de hoxe a Consellería de Educación con este persoal? (a maiores das cotizacións por desemprego están todas as diferenzas salariais xudicializadas que xa non retribúen). A DXEP di que toma nota. Afirma que si hai algo de aforro pero que descoñece o importe.
- Solicitamos a negociación das condicións laborais do persoal de administración e servizos (non docente) dos centros de ensino. Afeamos a ausencia da Consellería de Educación na Comisión de Persoal (algo habitual nesta consellería). Lembramos que o anterior DXFP (Jose Maria Barreiro) comprometérase a comezos do 2024 a abrir unha negociación das condicións de traballo do persoal dos centros de ensino. A DXEP non resposta.
- Solicitamos que resposten aos escritos da CIG dirixidos á DXEP. É unha falta de respecto que non se dignen en respostar. Como non, a DXEP non resposta.
- Calendario: as persoas demandan información para organizar a súa vida, e solicitamos:
- Cando van ser os segundos exames que están pendentes de poñer data? A DXEP resposta que as datas dos 2º exercicios das convocatorias do 2023 e 2024 xa están publicadas as ampliacións de prazo. Os que se van a realizar antes do verán xa estarían convocados.
- Preguntamos se teñen xa previsión da finalización dalgúns concursos de traslados e tomas de posesión? Resposta só ao concurso de enxeñarías, para dicir que non teñen datas para publicar a resolución. Engade que teñen que levar ao tempo as tomas de posesión de quen está en provisional, e que están a analizar a data das tomas de posesión e os listados de postos.
- Cando van ser os segundos exames que están pendentes de poñer data? A DXEP resposta que as datas dos 2º exercicios das convocatorias do 2023 e 2024 xa están publicadas as ampliacións de prazo. Os que se van a realizar antes do verán xa estarían convocados.
Comisións de servizos a prazas C2-axentes forestais: Para rematar, xurde un debate sobre a concesión de prazas en comisión de servizos na escala de axentes forestais-C2 a persoas doutras escalas de C2, algo que a LEPG permite cando é distinta escala no mesmo subgrupo e ninguén da propia escala o solicita. Non quedan claras as explicacións da DXEP, pero o que resulta evidente para a CIG é que aínda que os postos sexan C1/C2, non poden dar comisión como C2-axente forestal por ser unha escala declarada a extinguir.
- Detalles
Sete meses despois do primeiro borrador, envían para a Mesa Sectorial de Negociación do Persoal Funcionario (MSF) e Mesa Xeral (MX) de Empregados Públicos do xoves 17 uns novos textos dos graos I, II e III extraordinarios da carreira profesional (carreira administrativa para o persoal funcionario e complemento do desempeño para o persoal laboral). Á Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal levoulle sete meses poñer cambios tan radicais como trocar a palabra “proposta” por “borrador”, e pouco máis.
A maiores, acompañano cun bombazo, un borrador de anteproxecto de decreto que regula o sistema ordinario de carreira. O texto endurece moitisimo os criterios para a obtención dos graos e engade o requisito dunha avaliación do desempeño que mesmo pode influir nos futuros concursos de traslados (mesmo pode supor a perda de destino).
Os graos I, II e III extraordinarios da carreira profesional
Descargar:
Os documentos que achegan son idénticos aos que xa enviaran en decembro do 2024. Non aceptaron nin unha soa alegación.
E con isto seguimos no camiño dunha carreira profesional lenta, farragosa e cos pagos troceados en catro anualidades. Para o grao III farán falta 17 anos pero como non cobraremos o 100% ata 2028, así que na práctica serán 21 anos. E seguimos coas exclusións e condicionantes como estar en activo a 31 de decembro de 2024 ou ter que agardar a que decidan abrir o prazo para solicitalo (non é como os trienios, que o cobras en canto os cumpres).
Estas convocatorias extraordinarias tiñan que estar negociadas a finais do 2024. E a estas alturas aínda van á MSF para mediados de xullo, quedando pendente a súa aprobación en Comisión de Persoal e publicación en DOG, cando xa estamos en pleno verán.
Queremos unha carreira profesional sen tronzar en anualidades, automática ao cumprir os requisitos e para todo o persoal, que non dependa da vontade de que a Xunta decida convocar, nin se empregue para chantaxear ao persoal empregado público.
Carreira profesional ordinaria e avaliación do desempeño
Descargar
O sistema ordinario de carreira tiña que estar negociado antes do verán do ano 2019, segundo o Acordo de concertación do emprego público de Galiza asinado por Xunta+CCOO+UGT. E cando estamos en pleno verán do 2025, envían un borrador directamente á MSF, sen ningunha xuntanza previa, sen borradores de traballo, cun texto durísimo.
Este texto será de aplicación aos graos de carreira ordinario. Esto inclúe:
- A toda persoa que por ser de ingreso recente, non ten dereito a ningún grao extraordinario e terá que facer toda a carreira polo sistema ordinario.
- A toda persoa que teña os anos de servizos que teña, e cumpra as condicións, agora poida entrar no grao I, II ou III extraordinarios. Os seguintes graos que lle corresponda, incluíndo o grao IV, serán polo sistema ordinario.
Entre as lindezas que trae o texto subliñamos:
Endurecemento dos requisitos de formación
- O número de horas de formación pasa a ser diferente para cada grupo. Por exemplo, para C1, o grao I será de 200 horas, cando ata agora era de 80.
- Esas 200 horas son para obter o grao I. Para obter o grao II necesita outras 250, distintas ás anteriores, e feitas nos anteriores 6 anos. E para os seguintes graos pasa o mesmo: máis horas, obtidos nos últimos anos.
- Non valen os cursos de galego, nin os das consellerías, nin os das oficinas de emprego.
Posta en marcha da avaliación do desempeño
- Para a carreira profesional, a maiores de cumprir cos requisitos, tamén requiren unha avaliación positiva.
- A avaliación positiva require o cumprimento de obxectivos tanto individuais como colectivos (se a túa unidade non traballa ben, poderías ter penalización).
- A avaliación negativa pode implicar a imposibilidade da prórroga de xubilación, ou a remoción do posto obtido por concurso ou libre designación, ou a non concesión de comisións de servizo.
- A avaliación tamén pode influir na obtención de futuros postos en concursos de traslados
Semella que volvemos aos tempos de Dositeo Rodríguez co Presidente Manuel Fraga. Daquelas era a Inspección Xeral de Servizos a encargada de decidir os items que formaban parte da avaliación do desempeño, sendo curiosamente a propia inspección a unidade que mellor puntuación obtiña.
Haberá que ir ás barricadas?
Esta regulación da carreira profesional ordinaria pretende impoñer unha barreira importante á progresión na carreira profesional. E ao tempo vai conseguir persoal funcionario máis dócil ante os xefes e xefas por medo á avaliación negativa.
A bronca está servida. A CIG tentará que non se saian coa súa. E ti, que pensas de todo isto?
- Detalles
No DOG do 03/07/2025 publican a RESOLUCIÓN do 26 de xuño de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se fan públicas as listas definitivas para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario de determinadas escalas e especialidades da Administración da Comunidade Autónoma de Galiza do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais.
As listas poderán consultarse no portal web corporativo da Xunta de Galiza, http://funcionpublica.xunta.gal, epígrafe de <Listas de contratación> , e no Servizo de Atención e Información á Cidadanía a través do teléfono 012.
As listas entrarán en vigor a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza.
As persoas solicitantes excluídas disporán do prazo dun mes, contado a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza, para solicitar a devolución das taxas por dereitos de inscrición, debendo consignar o nome e apelidos, NIF, número da conta bancaria (vinte díxitos) e localidade desta, segundo o modelo que figura no anexo III da Orde do 22 de febreiro de 2021 (DOG núm. 39, do 26 de febreiro), xunto coa documentación xustificativa de ter aboado as taxas administrativas.
Corpos e escalas (persoal funcionario) Grupo Corpo/escala Denominacion C1 209U Escala técnica do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de bombeiro forestal xefe de brigada. C2 207S Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de emisorista/vixilante/a fixo/a. C2 207T Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de bombeiro forestal-condutor de motobomba. C2 207U Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de bombeiro forestal.
Listas definitivas para o desempeño transitorio de prazas reservadas a persoal funcionario das escalas e especialidades que se relacionan no anexo I desta resolución:
Grupo Corpo/escala Denominacion
C1 209U Escala técnica do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de bombeiro forestal xefe de brigada.
C2 207S Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de emisorista/vixilante/a fixo/a.
C2 207T Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de bombeiro forestal-condutor de motobomba.
C2 207U Escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais. Especialidade de bombeiro forestal.
- Detalles
O Goberno ven de aprobar a suba salarial adicional do 0,5% confirmando a perda do poder adquisitivo do persoal empregado público . Esta miseria é froito do pacto salarial de CCOO e UGT, e agora pretenden de novo vender como un éxito o que foi un “pacto de perdas”
Os tres protagonistas da última tomadura de cabelo ás empregadas e empregados públicos saíron nestas últimas horas a felicitarse por algo insólito: imos cobrar os atrasos que nos deben! O goberno central, CCOO e UGT aplauden como un éxito que vaiamos cobrar unha suba do 0,5% cun carácter retroactivo de 18 meses.
Se xa é un escándalo que ese pagamento non se tivese producido cando correspondía (xaneiro do 2025) aínda o é máis que ninguén das persoas responsábeis poña o acento no realmente importante: como queda o poder adquisitivo dos e das empregadas públicas logo do pacto salarial 2022-24? Estivo ese pacto á altura das circunstancias? Respondeu á necesidade de recuperar o que nos recortaron previamente? Estabilizou cando menos o noso soldo ao respecto do IPC? Todas as respostas a estas preguntas son a mesma: un rotundo NON.
O efecto do pacto sindical estatal de 2022 (vencido en 2024) foi unha suba do 9.8% (computando xa o 0.5% que imos cobrar agora). Neste mesmo tempo, sen contar este ano 2025, o IPC subiu un 12,10%. Isto supón unha depreciación do noso salario dun 2,30%.
Por que chegamos a esta situación? Porque quen pactou non tivo en conta unha cuestión fundamental: vincular os salarios co IPC, algo que, sen ir máis lonxe, se fixa por lei coas pensións. Esa foi precisamente a proposta coa que a CIG sentou unha vez máis á mesa de negociación en 2022 e esa segue sendo a exixencia do sindicato para este ano 2025.
O salario e o goberno, conxelados
Chegado xa a metade do ano e cun goberno paralizado en multitude de aspectos, máis notoriamente no que ten a ver coas retribucións do sector público, non hai enriba da mesa ningunha proposta de suba para este ano ou para os vindeiros. Levamos, polo tanto, un desfasamento e unha conxelación de facto de medio ano e non hai ningunha medida anunciada. Unha vergoña.
Como xa fixemos nas diferentes mobilizacións ao longo deste ano, así como nos anteriores, a CIG exixe a negociación, con carácter de urxencia, da actualización dos nosos salarios, partindo destas premisas:
- Suba salarial do 5% para este ano 2025, con efectos retroactivos desde xaneiro. Esta suba implicaría recuperar o desfasamento do pacto salarial 2022-24.
- Incorporación dunha cláusula de garantía salarial vinculada ao IPC, de tal xeito que calquera suba dos prezos ao respecto da suba salarial se compense a finais de ano.
- Recuperación íntegra das pagas extras, recortadas desde 2010 no salario base e os trienios
- Plan de recuperación do poder adquisitivo perdido nos últimos anos, que sumado ao que levamos deste ano 2025 xa supera o 20%.