Novas por contido

A Xunta incumpre a Lei de Liberdade sindical no Edificio Administrativo de San Lázaro en Compostela

Taboleiros de anuncios sindicais e dereito á información e comunicación

Os taboleiros de anuncios sindicais son unha ferramenta fundamental para a comunicación entre as delegadas e delegados sindicais, comités de empresa ou xuntas de persoal e as traballadoras e traballadores. O dereito ao seu emprego está garantido pola normativa sindical e laboral, así como la lexislación da función pública, e o seu uso debe axustarse á normativa vixente, respectando en todo momento os dereitos de información e participación do cadro de persoal. Neste senso, o Estatuto das Traballadoras e Traballadores regula o dereito das persoas representantes sindicais ou comités de empresa a dispoñer dun ou varios taboleiros de anuncios para comunicarse coas traballadoras e traballadores, e a Lei de Liberdade Sindical sinala que os taboleiros deben estar situados nun lugar onde se garanta un axeitado acceso a el polo cadro de persoal.

Edificio Administrativo de San Lázaro, Compostela

O Edificio Administrativo de San Lázaro é o segundo edificio administrativo da Xunta de Galiza de maiores dimensións da capital compostelana, tras o Edificio Administrativo de San Caetano, polo que alberga a milleiros de empregadas e empregados públicas/os. Porén, os espazos habilitados para unha comunicación fluída entre as persoas representantes legais do persoal e as traballadoras e traballadores é reducido, e non se corresponde nin coa cantidade do persoal nin coas dimensións das instalacións. 

Os taboleiros de anuncios de parede que hai no edificio apártanse deliberadamente dos lugares visíbeis e de paso do persoal, e ademais non dispoñen das dimensións axeitadas que doten de espazo ás comunicacións de todas as centrais sindicais con representación no ámbito da Xunta de Galiza. Non hai máis que ver o taboleiro de anuncios da entrada ao edificio pola Consellaría de Emprego, situado á man dereita segundo se entra... Está nun recuncho fóra da vista das persoas que entran e saen, separado por un panel e dunhas dimensións que non se corresponden coas requiridas para que poida cumprir minimamente a súa función, e permita o emprego compartido por parte de todas as entidades sindicais existentes no ámbito da Xunta. Ademais, para dificultar aínda máis o acceso á información, diante ponse mobiliario (mesa e cadeiras, andeis).

Emprego das paredes como taboleiro de anuncios sindicais e censura

Por outra banda, dende hai moitos anos non se dotan os longos e amplos corredores do edificio, os espazos de reprografía ou de descanso, cos correspondentes taboleiros, suficientes en número e en dimensións, sexan de parede ou de pé, que garantan a comunicación co persoal e o acceso deste á información sindical do seu interese. Debido a esta situación, a  información sindical está disposta directamente nas paredes dos lugares de maior circulación e visibilidade (inmediacións dos ascensores, zonas de reprografía e corredores) e de par da propaganda institucional, porque non se habilitan os espazos que marca a lei. Esta situación totalmente irregular leva á censura e á retirada das comunicacións sindicais por parte das persoas que circulan polo edificio e por parte de responsábeis que non respectan a liberdade sindical ou non coinciden con determinadas liñas ideolóxicas.  

Por todo o amentado, en cumprimento da Lei de Liberdade Sindical e de toda a restante normativa de aplicación, imos remitir unha queixa oficial, na cal esiximos, entre outros, o seguinte:

1.- Que en tanto non se habiliten os correspondentes espazos consonte á normativa vixente, se paralice decontado a retirada  das comunicacións sindicais dispostas en todo o edificio, impedíndolle deste xeito o acceso do persoal á información, ademais de ocasionar danos e/ou prexuízos a esta central sindical.

2.- A colocación de inmediato dun taboleiro sindical das dimensións axeitadas á actividade da representación legal dos traballadores e traballadoras na ampla parede situada na entrada ao Edificio Administrativo de San Lázaro (Emprego)  á man esquerda (onde antes estaba o rexistro), que é a zona de paso natural do cadro de persoal. 

3.- A colocación sen máis demoras de taboleiros de parede ou de pé, de dimensións aceptábeis e compatíbeis coa existencia de varias centrais sindicais, en todos os corredores das plantas do edificio que carezan del, nas zonas de descanso, nas zonas de entrada e nas zonas de reprografía.

De persistir a censura e retiradas das comunicacións sindicais como as ocorridas esta semana no Edificio Administrativo de San Lázaro (véxase a mostra de fotos), reservámonos o dereito de tomar as medidas legais que esta central sindical considere oportunas.

Taboleiro sindical á man dereita segundo se entra - Edificio Administrativo de San Lázaro (entrada Emprego) (19/02/25)


Espazo libre na zona de paso, á man esquerda segundo se entra - Edificio Administrativo de San Lázaro (entrada Emprego)

Nota anónima  (19/02/25) - Edificio Administrativo de San Lázaro (entrada Emprego)

Retirada de información sindical (19/02/25) - Edificio Administrativo de San Lázaro (entrada de Emprego)

 

A CIG Autonómica ven de solicitar unha xuntanza urxente coa Consellería de Educación para que de solución a falta de esixencia de formación en cociña para a elaboración da comida nos centros escolares públicos.

As cociñas e comedores públicos, nos que están incluídos os comedores escolares dos centros de ensino dependentes da Consellería de Educación, teñen a obriga de implantar un sistema APPCC (Análise de Puntos de Control Críticos) e un Programa de Seguridade Alimentaria que inclúe a trazabilidade dos alimentos, boas prácticas na manipulación de alimentos, formación dos manipuladores e un programa de hixiene na cociña (limpeza e desinfección, control de pragas, control da auga...).

Ata o de agora ao persoal de cociña, nomeadamente  "persoal oficial 2ª de cociña" que é o que atende maioritariamente aos comedores escolares,  a Xunta esixíalle a titulación de Técnico de Cociña ou Técnico Superior de Restauración polo que a formación en elaboración, en manipulación de alimentos, en dietas específicas, en prevención de riscos nas cociñas, en control dos APPCC, en normativa sanitaria, ...etc que está cuberto coa preparación académica da que dispoñían.

Por mor da funcionarización deste persoal, a Xunta situou este persoal nunha nova escala denominada “Auxiliar de Cociña do Subgrupo C2" na que non require titulación específica ningunha máis que Graduado en ESO.

Ata o de agora, cando os postos estaban ocupados por persoal laboral fixo, ao que para superar o seu proceso selectivo se lle requeriu a titulación mencionada para apuntarse ás listas de contratación.

Este cambio supón, que a partir de agora, o persoal que acceda a estes postos pode non ter ningún coñecemento para cociñar, pero tampouco para garantir a seguridade e hixiene alimentaria e o cumprimento estrito da normativa sanitaria de aplicación nas cociñas colectivas.

Sendo conscientes de que a última e principal responsable da seguridade alimentaria é a Consellería de Educación, denunciamos que existe un grave risco para a saúde dos cativos e cativas.

É por isto, que vimos dede solicitar unha xuntanza urxente, esperando que a Consellería de Educación comparta a nosa preocupación e a gravidade do problema, e que arranxe a desfeita dunha funcionarización chapuceira, sen garantías e que probocou a rebaixa profesional deste persoal.

Algún sindicato non só asinou acordos en 2019 que deixaban fóra a moito persoal, senón que seguiron asinando acordos sen que se restituíra o dereito a cobrar dende esa data

O acordo asinado no 2019 por CCOO, UGT e a Xunta, privaba ao persoal interino e temporal, e incluso ao laboral fixo do Consorcio, da carreira profesional.

A CIG interpuxo unha demanda contra este Acordo que discriminaba ao persoal temporal e interino incumprindo a normativa europea. Gañamos a sentenza e a Xunta non atopou outra forma mellor de executala que abrir a carreira, posteriormente para  persoal excluído, cando o resto xa cobraba o grao II.

A CIG presentou hai dous anos, un incidente de execución de sentenza para denunciar que a Xunta e os asinantes do novo acordo, non cumprían coa sentenza ao non facela retroactiva ao ano 2019, polo que estamos á espera da dita execución.

Hai persoas traballadoras que teñen denunciada a carreira do 2019 no xulgado, presentado no prazo que establecían as Resolucións dos recursos de reposición ou de alzada e xa se están celebrando os xuízos.

Hai pouco tempo, algún sindicato (mesmo algún dos que que asinou e nos deixou fóra do acordo) aconsellou solicitar esta carreira de 2019 a quen non a demandara en prazo.

Seis anos despois fan como se non foran con eles  eses acordos e chaman ao persoal a demandar contra os seus propios acordos, cando xa están demandados e gañados pola CIG.

A CIG avisou ao persoal de que, se solicitaron esta carreira agora, non teñen problema ningún, pero para facer efectivo o dereito á carreira ao persoal excluído no 2019, vai depender da resolución que dite o Tribunal Superior de Xustiza de Galiza (TSXG) sobre a demanda de execución forzosa presentada pola CIG en relación á SENTENZA QUE GAÑAMOS. Como expresamos en anteriores informacións, poden darse os seguintes escenarios:

  • Se o TSXG acepta a execución forzosa tal e como pediu a CIG, a Xunta estaría obrigada a convocar un proceso extraordinario para dar participación ao persoal laboral temporal e funcionario interino con dereito a obter os atrasos dende o 01/01/2019. Neste caso as reclamacións serían irrelevantes, porque o persoal tería dereito aos atrasos dende o esa data.
  • Se o TSXG acepta a execución forzosa pero modificando a petición da CIG, a Xunta quedaría obrigada a cumprir o que o TSXG impoña. Neste caso as reclamacións serían irrelevantes porque os atrasos terían de limitarse o período que fixe o TSXG.
  • Se o TSXG rexeita a execución forzosa por calquera motivo, a Xunta non quedaría obrigada a cumprir nada. Neste caso as reclamacións serían irrelevantes porque a Xunta non tería obriga ningunha de aceptalas.


Por todo isto, basta xa de campañas que non se sabe a que obedecen, pedindo ao persoal traballador a documentación de carácter persoal para demandar, cando son os mesmos que nos deixaron fóra!. De nada vale esta campaña máis que para marear ao persoal xa que, como vos explicamos, todo vai depender do TSXG ao respecto da execución da sentenza gañada pola CIG.

O xoves 20/02/25 participamos na Comisión de Persoal, na cal se votaron os seguintes asuntos tratados nas mesas de negociación previas do día 14/02/25:

RPT do Instituto de Estudos do Territorio (IET)

Xuntanza inicial: outubro de 2024. Fora unha xuntanza con documentación incompleta.

Proposta (Mesa Xeral de Empregadas Públicas 14/02/25): creación de 3 postos, amortización de 6; incremento de méritos en postos creados de xefatura de sección; eliminación da titulación de dereito para transformalo en mérito nunha xefatura de servizo; e a regularización de 5 postos base C1 da escala técnica de especialistas en reprodución cartográfica. Dos 3 postos que se crean, un deles é unha xefatura de servizo con funcións solapadas con outra xefatura de servizos. Tiveron en conta unha das alegacións da CIG en relación ás titulacións como méritos dos dous postos creados como xefaturas de sección; demandamos o incremento de complemento dos postos que realizan traballos específicos. Os postos de reprodución cartográfica deberían ter un nivel 18, equiparábel aos postos de delineantes.

Aprobación: CIG vota en contra, dado que a proposta supón unha merma na capacidade de traballo do IET e non resolve o gran problema de fixar o persoal que traballa en postos moi especializados e que se atopa en postos base do grupo A1 de Administración Xeral.  A DXEP aprobou a proposta, que contou tamén co voto en contra de CCOO e UGT e coa abstención de CSIF.

RPT de Vivenda e Planificación de Infraestruturas

Xuntanza inicial: xullo 2024 (única xuntanza).

Proposta (Mesa Sectorial de Persoal Funcionario 14/02/25): axeitar a RPT ao decreto de estrutura da consellaría: traspaso da Dirección Xeral de Mobilidade á Consellaría de Presidencia; creación dun posto de subdirección xeral de Coordinación e Planificación; modificación de postos na Subdirección de Réxime Xurídico e Administrativo. Rectifican a apertura a xeral/especial do posto de xefatura de xervizo de Apoio Técnico. Non inclúen unha modificación dun posto que por sentenza teñen que reconverter a grupo III, categoría 9.  Respecto do concurso de traslados de enxeñarías, esiximos que o posto IVA100000015770006 (enxeñeiro/a en funcións facultativas), ofertado na AXI, continúe no ente, pois unha vez pechado o proceso de elección de postos (13/02/25), aparecen co seu traslado á Dirección Xeral de Mobilidade (Presidencia), froito dun acordo entre as consellerías asinado en setembro do 2024. 

Aprobación: CIG abstense.  A DXEP aprobou a proposta co voto favorábel de CCOO, CSIF e UGT.

Rolda aberta de intervencións

A directora xeral de Emprego Público responde ás preguntas formuladas pola CIG nas mesas do 14 de febreiro:

  • Carreira profesional do persoal laboral temporal do Laboratorio Oficial de Metroloxía de Galicia: a directora di que hai persoal cobrando o grao I-II ou ben o grao I, segundo lle corresponde; agás as persoas que non cumprían os requisitos.
  • Estatutos do Intecmar: chegounos hai meses un borrador de novos estatutos do Intecmar adaptados á Lofaxga. Agora sae na prensa información ao respecto, pero á CIG non a convocan. Queremos que se nos confirme en que estado están as cousas. A directora sinala que están pendentes de ter unha xuntanza coa secretaría xeral técnica para analizar as modificacións que se están a propoñer.

No DOG do 21/02/2025 publican a RESOLUCIÓN do 18 de febreiro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se aproba a relación provisional de persoas admitidas e excluídas do concurso para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escalas de enxeñeiros, enxeñeiros técnicos, arquitectos, arquitectos técnicos e ciencias.

A relación de persoas admitidas e excluídas publicarase no portal web corporativo da Xunta de Galicia, https://www.xunta.gal/funcion-publica, na epígrafe de <concurso de traslados>.

A listaxe de persoas solicitantes excluídas figura como anexo desta resolución.

As persoas excluídas disporán dun prazo de dez (10) días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza para, de ser o caso, poder emendar o defecto que motivou a exclusión. O formulario de reclamación estará á disposición das persoas interesadas no portal web corporativo da Xunta de Galiza https://www.xunta.gal/funcion-publica/concurso-de-traslados/xeracion-de-reclamacions e deberá cubrirse e presentarse electronicamente.

No DOG do 20/02/2025 a EGAP publica a RESOLUCIÓN do 13 de febreiro de 2025 pola que se convocan as actividades de formación continua para o persoal ao servizo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais do sector público autonómico e da Administración institucional.

Convocan as actividades formativas que figuran no anexo II, que deberán desenvolverse segundo as bases detalladas no anexo I.

Poderá participar nas accións formativas convocadas nesta resolución o persoal empregado público destinado na Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, nas entidades públicas instrumentais enunciadas na alínea a) do artigo 45 da Lei 16/2010, do 17 de decembro, de organización e funcionamento da Administración xeral e do sector público autonómico de Galicia, e na Administración institucional, que se encontre en situación de servizo activo (incluído o persoal que teña concedido un permiso por motivos de conciliación da vida persoal, familiar e laboral) e que reúna os requisitos establecidos nesta convocatoria e para cada un dos casos no anexo II.

Exceptúase o persoal docente da Consellaría de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional, o persoal das escalas dos corpos da policía de Galicia e bombeiros, e o persoal do Servizo Galego de Saúde. Non se entende por tal o persoal empregado público da escala de saúde pública e Administración sanitaria creada pola Lei 17/1989, do 23 de outubro, de creación de escalas de persoal sanitario ao servizo da Comunidade Autónoma de Galiza.

O prazo de presentación de solicitudes será desde o día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza ata o 27 de febreiro 2025.

O número máximo de cursos que se poden solicitar durante o prazo de presentación de solicitudes limítase a cinco.


Ante a denuncia da CIG a responsábel da EGAP manifestou que non suprimiu nada, só cambiou o «xeito» no que se celebran as nosas Letras con respecto a anos anteriores. 

A xuntanza complementaria (06/02/25) ao consello reitor de 26 de decembro de 2024 trouxo cola e temos que ir por capítulos. Dado que a dinámica habitual da dirección da EGAP é dar a calada por resposta, por parte da CIG reiterámonos en todos os asuntos expostos no consello reitor, entre os que está a supresión dos actos conmemorativos oficiais do Día das Letras Galegas de 2024, que se viñeron celebrando ininterrompidamente dende hai 38 anos.

Ante as novas peticións de aclaracións durante a xuntanza sobre os motivos que levaron a esta supresión, a dirección da Escola insistiu en que non ten ningún problema co Día das Letras Galegas nin co galego. Porén, a directora fixo depender a celebración das Letras da súa continuidade no cargo tras a toma de posesión de Rueda en abril de 2024, nun acto narcisista de personificación da institución nela mesma. Despois de confirmar esa continuidade, e ver que non había tempo suficiente para as celebracións tradicionais, a directora manifestou que optou por «mailear» (enviar por email) un vídeo sobre a intelectual homenaxeada, motivo polo que —segundo ela— non se pode dicir que non se fixo nada… Ese vídeo, sinalou, «meneouse» e obtivo moitísimas descargas, aínda que di non lembrar cantas, pero a EGAP comprobouno e trasladoullo ao Consello da Xunta nun informe.

Na CIG consideramos que esta é unha escusa intolerábel e inadmisíbel máis para xustificar o inxustificábel: o incumprimento reiterado dos fins para os que a EGAP foi creada, entre os cales se atopa a difusión e a normalización do galego na Administración Pública, a capacitación lingüística do persoal empregado público e a participación na fixación da linguaxe técnica, administrativa e xurídica galegas. Os actos conmemorativos oficiais do Día das Letras Galegas, realizados por este organismo, non poden nin deben depender dos medos dunha persoa a perder o seu cargo público.

Todos estes feitos cobran maior relevancia, se cabe, se temos en conta o contexto de emerxencia lingüística na que nos atopamos, motivo polo que hai convocada unha manifestación nacional este 23 de febreiro en Compostela (12 h na Alameda) , á que che convidamos a asistir. 

Lingua Vital Xa na EGAP!

Asunto: Resolución da listaxe de persoas admitidas e excluídas, concurso F0324

Concurso F0324: escalas de enxeñaría, enxeñaría técnica, arquitectura, arquitectura técnica e ciencias.

A Dirección Xeral de Emprego Público vén de comunicarnos que o venres 21 de febreiro vai publicarse no DOG a seguinte resolución:

Resolución do 18 de febreiro de 2025 pola que se publica a listaxe de persoas admitidas e excluídas do concurso para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galicia, escalas de enxeñeiras, enxeñeiras técnicas, arquitectas, arquitectas técnicas e ciencias.

O venres 14/02/25 participamos en dúas mesas de negociación nas que se trataron os seguintes asuntos: 1) RPT do Instituto de Estudos do Territorio, 2) RPT de Vivenda e Planificación de Infraestruturas. Na rolda aberta de intervencións, a directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) deu algunha (pouca) información de varios asuntos.

RPT do Instituto de Estudos do Territorio (IET)

O punto foi tratado na Mesa Xeral de Negociación de Empregados Públicos. A proposta do IET inclúe a creación de tres postos, amortización de 6, incremento de méritos en postos creacos de xefatura de sección, eliminación da titulación de dereito para transformalo en mérito nunha xefatura de servizo, e a regularización de 5 postos base C1 da escala técnica de especialistas en reprodución cartográfica.

A xuntanza inicial coa consellería foi en outubro/2024. Fora unha xuntanza con documentación incompleta. Dos 3 postos que crean, un deles é unha xefatura de servizo con funcións solapadas con outra xefatura de servizos. Tiveron en conta unha das alegacións da CIG en relación ás titulacións como méritos dos dous postos creados como xefaturas de sección. Demandamos o incremento de complemento dos postos que realizan traballos específicos. Os postos de reprodución cartográfica deberían ter un nivel 18, equiparable aos postos de delineantes.

RPT de Vivenda e Planificación de Infraestruturas

Punto tratado na Mesa Sectorial de Negociación do Pesoal Funcionario. A proposta ven a adecuar a RPT ao decreto de estrutura da consellaría. Traspasan a DX de Mobilidade a Presidencia. Crean un posto de subdirección xeral de Coordinación e Planificación. Modifican postos na subdirección de Réxime Xurídico e Administrativo.

Outra RPT que ven de lonxe: o asunto ven á Mesa 7 meses despois da primeira e única xuntanza, de xullo de 2024. Para esta mesa si envían documentación completa, cousa que non ocorreu na xuntanza anterior. Rectifican a apertura a xeral/especial do posto de Xefatura de Servizo de Apoio Técnico. Non inclúen unha modificación dun posto que por sentenza teñen que reconverter a grupo III categoría 9.

Respecto do concurso de traslados de enxeñarías, esiximos que o posto IVA100000015770006 (enxeñeiro en funcións facultativas), ofertado na AXI, continúe no ente, pois unha vez pechado o proceso de eleición de postos (13/02/25), aparecen co seu traslado á D.X. de Mobilidade (Presidencia), froito dun acordo entre as consellerías asinado en setembro do 2024. É dicir, que fai moitos meses que saen do cambio, e veñen agora a executalo unha vez que rematou o prazo para a súa solicitude no concurso de traslados.

Rolda aberta de intervencións

Funcionarización do persoal laboral fixo do GAIN -> unha vez que se resolva o proceso de estabilización, procederase á convocatoria para a funcionarización.

Estatutos do Intecmar: chegounos hai meses un borrador de novos estatutos do INTECMAR adaptados á LOFAXGA. Agora sae na prensa información ao respecto, pero á CIG non a convocan. Queremos que se nos confirme en que estado están as cousas. -> Resposta a DXEP non ten "información formal" e que preguntará.

Carreira Profesional do persoal laboral temporal do Laboratorio Oficial de Metroloxía de Galicia: Non a están a cobrar, hai que solucionar esta situación. Non resposta

Preguntamos pola posta en marcha da UICON (Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático) -> curiosamente din que “para a semana” van convocar aos sindicatos para tratar esta modificación de RPT.

Para cando a publicación da RPT do Consorcio Galego de Servizos Sociais? -> Para a primeira quincena de marzo.

Opacidade e presións ao persoal funcionario para a autorización de Altri

Malia o forte clamor de toda Galiza e a enorme presión social e política contra a instalación da pasteira de Altri ―proxecto Gama―,  a Xunta do PP teima en seguir adiante co proxecto da pasteira na Ulloa.

Na busca de calquera argumento que xustifique o «si» que xa lle teñen dado publicamente á instalación da pasteira, desta volta centran o seu discurso no persoal funcionario que ten que elaborar os informes e tramitar os procedementos das diferentes autorizacións. Moi ao seu pesar, a cuestión técnica depende do persoal funcionario, quen hoxe ten que traballar con informes que realiza a propia empresa. A presión exercida sobre este persoal está a ser bestial. Falamos de compañeiros e compañeiras funcionarias públicas de diferentes departamentos que se negaron a sacar adiante as autorizacións pola información parcial e sesgada que dá Altri para o seu proxecto. A Xunta tivo que recorrer ás persoas que ocupan postos directivos de libre designación para a asinar os informes.

Augas de Galiza autorizou?

Responsables da Xunta manifestaron publicamente ter a autorización de Augas de Galiza para a retirada de 46.000 m³/día de auga e a posterior vertedura ao río Ulla, mais o certo é que nin a sección de Lugo o tramitou, nin en Servizos Centrais consta que asinaran ditas autorizacións as persoas funcionarias ás que lles correspondería. Sabemos que nin a Área de Calidade de Augas, nin a Sección de Residuos traballaron no proceso de autorización.

Todo indica, segundo as informacións das que dispoñemos, que foi o comisario de Augas, un posto de libre designación, quen validou o informe que lle preparou a propia empresa, sen que nos conste hoxe que estea resolto o expediente. Dados os milleiros de ollos que están postos na parte máis polémica da instalación dunha megapasteira na Ulloa, parécenos raro raro que se atrevan a facelo tan mal.

Dende a CIG non imos permitir que as propias persoas responsables da Administración acosen e ameacen ao persoal funcionario, e tampouco que se secuestren as súas funcións, cumpridas con neutralidade e obxectividade, para outorgárllelas a persoas designadas politicamente e que obvian os criterios técnicos.

 

Outras novas recentes

Mércores, 12 Febreiro 2025

RPT IET e Vivenda (para MSF e MX 14/02/25)

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) convocounos a unha xuntanza da Mesa Xeral de Empregados Públicos (MX) e Mesa Sectorial de Persoal Funcionario (MSF) que será o venres 14/02/25, coa seguinte Orde do día: - RPT do Instituto de Estudos do Territorio (IET).  Dous meses despois da xuntanza inicial, traen a proposta de modificación para a...
Luns, 17 Febreiro 2025

RPT IET e Vivenda. Información xenérica (resumo MSF e MX 14/02/25)

O venres 14/02/25 participamos en dúas mesas de negociación nas que se trataron os seguintes asuntos: 1) RPT do Instituto de Estudos do Territorio, 2) RPT de Vivenda e Planificación de Infraestruturas. Na rolda aberta de intervencións, a directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) deu algunha (pouca) información de varios asuntos. RPT do Instituto...
Xoves, 20 Febreiro 2025

EGAP: convocatoria de actividades de formación continua para o persoal da Xunta, entidades e administración institucional

No DOG do 20/02/2025 a EGAP publica a RESOLUCIÓN do 13 de febreiro de 2025 pola que se convocan as actividades de formación continua para o persoal ao servizo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais do sector público autonómico e da Administración institucional. Convocan as actividades formativas que figuran no anexo...