- Detalles
O pasado 3 de marzo a Xunta de Galiza, nunha comparecencia pública do Presidente Rueda, anuncia o Plan de axilización e simplificación dos trámites da dependencia e discapacidade. Este plan, implementado dende xaneiro, basease segundfo refiren en:
- Na “redución ao máximo dos trámites” ao introducir un novo modelo de solicitude conxunta.
- Na creación de xefaturas de servizo de discapacidade nos 4 departamentos territoriais, postos directivos e de libre designación que non incidirán en aliviar a sobrecarga de traballo porque estes non tramitan expedientes, e no reforzo con 11 profesionais a área de dependencia, ademais das equipas de reforzo xa contratadas.
- Na formación específica para o persoal.
- Na implantación do plan de produtividade que consideramos ineficaz posto que o persoal está sobrecargado e evidencia a necesidade de máis equipas. Falar de produtividade é unha demagoxia xa que non se da feito o traballo de cada día.
Este anuncio, sen tratalo coas equipas técnicas, produce un incremento arbitrario das solicitudes e caeu coma un xerro de auga fría sobre os/as traballadores/as das equipas de valoración así como no resto de persoal da área social, que levan anos soportando unha gran sobrecarga de traballo. A Xunta agradécello querendo difundir a idea errónea de que este persoal precisa de incentivos económicos para facer o traballo xa que, polo que insinúan, ata o de agora debían de estar incumprindo coas súas obrigas...
Dende a CIG levamos anos insistindo na creación de novas equipas con prazas estructurais para poder desatascar dita situación.
Con este plan xorden unha serie de dúbidas ou eivas no procedemento que dende a CIG poñemos enriba da mesa:
- Antes do 2025 todas as valoracións facíanse partindo da información do informe social, entre outras. Agora, nalgúns casos prescinden del, polo que, como e quen vai informar sobre a situación real do contexto no que vive a persoa?
A carencia de informe social, dunha valoración, dun diagnóstico e dun asesoramento sobre a idoneidade dos recursos pode supoñer unha situación de vulnerabilidade das persoas dependentes consentida pola Administración. De feito a través destas profesionais é dende onde parten as solicitudes de emerxencia social tras detectar situacións de risco social.
- Converten ás traballadores sociais dos concellos en persoal administrativo xa que “so teñen que proceder a encher a solicitude”. Semella que podería ser este un nicho aboado á entrada de asesorías privadas que por un “módico prezo” lles fagan os trámites á xente que por urxencia, descoñecemento ou falta de habilidades telemáticas non lles quede outra…
- Ata o de agora asinaban as valoracións os órganos de valoración como órganos colexiados. Agora pretenden que o asinen as traballadoras sociais das equipas de valoración, dándose xa o caso de profesionais que se negan a facelo, posto que ditas resolucións correspóndenlles a un órgano colexiado e non a un/ha profesional en exclusiva.
- Desprofesionalización das equipas. Cando falan de “persoal técnico das áreas sanitaria e social”, que categorías ou escalas compoñen estes profesionais cualificados?
- O persoal contratado para as equipas de reforzo xa implementadas teñen unhas diferencias retributivas escandalosas fronte ao persoal que, coa mesma titulación, fai o mesmo traballo que estes veñen a reforzar. Ademais o tempo traballado non se lles ten en conta para as listas de contratación temporal da Xunta de Galiza.
- A equiparación entre os grados de dependencia e a porcentaxe de discapacidade recoñecida de feito, fai que unha persoa cun grado de dependencia 3 lle corresponda un 100% de discapacidade, algo nunca visto ata o de agora...
- A estratexia de non dar cobertura a través dos servizos públicos directamente e substituílos por libranzas do servizo; de axuda no fogar, de centro de día ou de residencia, que as persoas usuarias teñen que complementar cun co-pago, moi difícil de asumir polos dependentes e os seus coidadores, en moitos casos obrigan a estas persoas a declinar estes servizos ofertados de maneira indirecta por non poder asumir este custo.
- Para o persoal que fai as valoracións a domicilio a falta de informe social vai supor un risco engadido á falta de valoración de riscos laborais nos domicilios aos que teñen que acudir. Este persoal tamén debería de acceder a cursos de condución segura e ter enconta que con alerta metereolóxica vermella ou laranxa non deberían de facer valoracións en domicilios.
Este Plan aquí exposto, coa súa faciana amábel e vendíbel exposta pola xunta, máis sobre todo coas eivas que nos traslada o persoal que leva anos traballando arreo neste procedemento, ven de rematar coa dúbida formulada polo goberno de España que a través do Ministerio de Política Territorial enviou á Xunta unha invitación para participar na comisión bilateral de cooperación para abordar ditas discrepancias que afectan a varios artigos da lei, advertindo de que en caso de non haber acordo o asunto podería rematar no Tribunal Constitucional...
A Xunta de Galiza debe implementar realmente a Dependencia para todas as persoas que a necesiten, con servizos sociais públicos de xestión directa, e que tanto a tramitación, a asignación do recurso e a súa xestión non pretendan o desprestixio do servizo e a súa privatización.
- Detalles
Anos e mesmo décadas para conseguir completar os dous niveis (medio e superior) de linguaxe administrativa galega: este é o panorama ao que nos enfrontamos o persoal da Administración xeral da Xunta e entes instrumentais, dada a reducidísima oferta de prazas ano tras ano.
A EGAP ten por lei entre os seus fins a difusión e a normalización do idioma galego na Administración Pública, a capacitación lingüística do persoal e maila participación na fixación da linguaxe técnica, administrativa e xurídica galega. Estes fins están en consonancia co estipulado no propio Estatuto de Autonomía de Galiza, na Lei 3/1983 de normalización lingüística (LNL) e no Plan Xeral de Normalización da Lingua Galega (PXNLG). Os poderes públicos, ademais de potenciar o emprego do galego, teñen que dispoñer os medios necesarios para facilitar o seu coñecemento; e, no caso da Administración da Xunta, teñen como obxectivo específico do PXNLG mellorar a calidade do idioma falado e escrito polo persoal empregado público.
Porén, unha queixa unánime e abafante do persoal dende hai moitos anos é a imposibilidade de conseguir unha praza nos cursos de linguaxe administrativa da EGAP. E como non vai selo cando 5000 persoas temos que competir por 900 prazas?!
Plan de formación anual 2025 continuísta e sen resposta ás necesidades reais
A pesar desta situación insostible, na EGAP seguen a botar balóns fóra cada vez que denunciamos esta situación e esiximos como solución un plan de normalización e difusión para o galego e un plan formativo específico acorde ás necesidades e demanda reais do persoal e aos méritos que Emprego Público esixe e puntúa nos procesos competitivos ou carreira profesional. No plan de formación anual da EGAP para 2025 a oferta de cursos de linguaxe administrativa volve ser moi insuficiente, seguen a ignorarse as nosas peticións e continúa a incumprirse flagrantemente a normativa lingüística, o dereito do persoal a formármonos e a obriga da Administración de poñer os medios precisos.
Opacidade nos procesos de selección da EGAP
Existe unha falta total e absoluta de transparencia nas listaxes de persoal candidato aos cursos en xeral e, en particular, aos cursos de linguaxe administrativa, dado que en ningún momento a EGAP fai públicas as puntuacións desagregadas obtidas por cada persoa seleccionada nin polas persoas que quedan na listaxe de agarda en cada convocatoria.
Por outra banda, os criterios de selección que está a aplicar a EGAP ignoran a casuística propia dos cursos de linguaxe administrativa, dado que se trata de cursos estruturados en varios niveis (medio e superior) nos que, a diferenza do que se establece para o resto de cursos con niveis da EGAP, non se aplica ningunha preferencia de selección, mesmo cando sería posible darlle prioridade ás persoas candidatas que cursaran o nivel medio de linguaxe administrativa da EGAP pola orde da data da súa obtención.
Ademais, as posibilidades de selección do persoal candidato aos cursos de linguaxe administrativa redúcense porque a EGAP non permite optar á totalidade de prazas convocadas, senón unicamente a unha edición das múltiples nas que se divide a oferta. Na CIG demandamos que o persoal poida optar á totalidade de prazas e sexa baremado en función desa totalidade de prazas e non dun subconxunto delas.
Incremento da oferta de prazas xa!
A solución non é abocar ao persoal que aínda non obtivo acceso ao curso medio ou superior de linguaxe administrativa debido a unha oferta insuficiente a que renuncie ao resto da formación anual para incrementar as súas posibilidades de selección a futuro. A solución é fornecer os recursos humanos e medios materiais precisos no curto prazo para responder á demanda real e incluír nos plans de formación as prazas suficientes, non unha oferta 5.5 veces menor á demanda.
Se non conseguiches acceder aos cursos de linguaxe administrativa, cóntanos cantos anos levas tentándoo; ou ben, dinos en que data obtiveches o nivel medio e cantos anos che levou obter acceso ao nivel superior, se é que xa o conseguiches, ou canto levas esperando por este nivel superior. Envíanos as túas suxestións, observacións ou peticións, contacta coa CIG-Autonómica!
- Detalles
No DOG do 21/03/2025 publican a RESOLUCIÓN do 20 de marzo de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se acordan a apertura do período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento de xustificación da posesión de méritos e requisitos do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza.
O prazo habilitado para presentar a solicitude de elección de postos de traballo e xustificar a posesión de méritos e requisitos será de quince (15) días hábiles, contado a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza, concretamente desde o 24 de marzo ao 11 de abril de 2025.
Durante o prazo indicado no punto primeiro as persoas concursantes poderán solicitar por orde de preferencia os postos ofertados no anexo I da resolución de convocatoria, aos cales se engadirán as potenciais resultas consecuencia das solicitudes de participación presentadas. A relación de postos ofertados en resultas publicarase na web corporativa da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, no enderezo https://www.xunta.gal/funcion-publica/concurso-de-traslados/
A solicitude de postos de traballo deberá presentarse electronicamente, segundo o establecido na base IV, Tramitación electrónica.
As persoas concursantes que teñan que presentar documentación acreditativa dos méritos valorables no concurso a que se refire esta resolución achegarana ao seu expediente persoal electrónico, ao cal accederán a través da Canle do emprego público de Galicia (Fides) no enderezo https://fides.xunta.gal
Ao acceder á Canle do emprego público de Galicia (Fides), comprobarán os datos que figuran no seu expediente persoal electrónico:
a) No suposto de que a persoa concursante estea conforme cos datos consultados, non precisará realizar ningunha actuación.
b) No suposto de que a persoa concursante non estea conforme cos datos consultados, por non constaren ou estaren incompletos, deberá incorporar a información non rexistrada presentando a solicitude de actualización dos méritos xunto coa documentación acreditativa, ao abeiro do establecido na Resolución do 5 de decembro de 2023.
c) A persoa concursante que non teña recollido no seu expediente electrónico persoal algún período da súa experiencia profesional interna na Xunta de Galicia ou que atope erros nos seus méritos nos estados «en trámite», «validado», «duplicado» ou «descartado», poderá presentar alegacións a través do formulario de reclamacións que está á súa disposición no portal web corporativo da Dirección Xeral da Función Pública na páxina https:// www.xunta.gal/funcion-publica/concurso-de-traslados, que deberá cubrirse e presentarse electronicamente.
d) Os méritos que na data de publicación desta resolución se atopen incorporados no expediente electrónico no estado «acreditación documental incompleta» deberán ser acreditados para poder ser tidos en conta.
- Detalles
Presidencia xustifica esta suba salarial de 5.000 €/anuais baseándose na gran carga de traballo e para homologar as retribucións de letrados/as da Xunta con letrados/as do Consello Consultivo de Galiza. Para a CIG está moi ben homologar e compensar responsabilidades e cargas de traballo por arriba, pero sen esquecer que queda atrás moita outra xente que tamén o merece.
O pasado luns día 17 de marzo fomos convocados pola Presidencia da Xunta para informarnos de cambios estruturais e de RPT neste departamento. Un dos puntos da negociación foi o incremento dos 5.000 €/anuais para os/as letrados/as de nivel 30, e unha parte proporcional para os/as de nivel 28, quedando os seus complementos específicos en 30.193,94 e 23.444,12 €/anuais respectivamente.
Este incremento non se negociou coas centrais sindicais, senón que foi unha imposición recollida na Lei de orzamentos para o ano 2025, aprobada no Parlamento de Galiza, onde o PP, que ostenta a maioría absoluta, fixo valer os seus votos.
A CIG non se vai opoñer á suba salarial dos empregados e empregadas públicas, e solicitamos que tamén ao resto do persoal se lle incrementen os complementos na mesma cantidade. E se hai sobrecarga de traballo hai unha solución moi eficaz: reforzar os cadros de persoal.
A Administración da Xunta de Galiza ten funcionarios e funcionarias con niveis que van do 10 ao 30, e retribucións brutas anuais que van dende os 20.000 € ata sobrepasar os 60.000. É fantástico que incrementen 5.000 € a quen máis cobran, pero tamén queremos os 5.000 €, lineais, para todo o resto de empregados.
Como solución a esta intención da Presidencia da Xunta, a CIG úrxelle á Xunta a elaborar un catálogo de postos de traballo cunha reestruturación de niveis e de complementos actualizados, que se axusten á especial dificultade técnica, dedicación e responsabilidade de cada posto, entre outras circunstancias. Queremos unha revisión global das retribucións da Administración Autonómica de Galiza.
Como advertencia á Xunta, sirva esta información dunha manobra que fixo o goberno de Isabel Díaz Ayuso: La Justicia reprocha que Ayuso se saltara a los sindicatos para premiar el "talento" de altos funcionarios
- Detalles
Pomos a túa disposición o folleto do réxime de vacacións, permisos, licenzas e reducións de xornada que temos na Administración da Xunta de Galiza, actualizado a febreiro do 2025.
Se tes algunha dúbida, contacta coa CIG.
- Detalles
No DOG do 19/03/2025 publican a RESOLUCIÓN do 18 de marzo de 2025 pola que se modifica a Resolución do 13 de maio de 2024 pola que se convoca concurso para a provisión de postos de traballo vacantes na Administración xeral da Xunta de Galiza.
Retiran do concurso de traslados as prazas que se indican no anexo I. A retirada das prazas foi aprobada na Comisión de Persoal do 18/03/25 co voto en contra da CIG, abstención de UGT e CSIF, e o voto a favor de CCOO
Emprego Público permite a retirada de máis de 200 postos do concurso de corpos xerais
- Detalles
O Instituto Galego de Estatística pasa a ser un instrumento directo da Presidencia da Xunta. Néganse a explicar cal vai ser o papel das empresas privadas, que poderían ter acceso aos datos ou participar directamente suplantando as funcións do persoal empregado público. Con esta manobra, o PP e o presidente asestan outro duro golpe aos servizos públicos para ampliar a censura e manipulación da información exercidas na RTVG.
A organización estatística de Galiza está constituída polo Instituto Galego de Estatística (IGE), o Consello Galego de Estatística (CGE) e os órganos estatísticos sectoriais (OESs). Canto ao IGE, a Lei estipula que é o órgano central da nosa organización estatística, cuxa principal misión é a de dirixir e coordinar a estatística galega. Trátase dun organismo público autónomo adscrito á consellaría competente en materia de facenda dende a súa creación no ano 1988.
En datas recentes o IGE emitía un informe devastador que puxo en evidencia a situación dramática e sen precedentes de perda de falantes que vive o galego tras sucesivos gobernos do PP, que non só ignoraron por completo o Plan Xeral de Normalización da Lingua Galega aprobado por unanimidade no Parlamento no ano 2004, senón que incluso lexislaron na súa contra. Para tentar contrarrestar estes resultados feitos públicos polo IGE, Rueda, como bo activista de Galicia Bilingüe que é, contratou unha enquisa á empresa Sondaxe (grupo de La Voz de Galicia), quen emitiu un informe «á medida» que concluíu o contrario que os informes estatísticos elaborados polo persoal empregado público do organismo.
Esta experiencia debeulle facer cavilar a Rueda de que a cousa podería non acabar aí, e que o IGE, un servizo público estratéxico e clave de noso, podería volver poñer en práctica a independencia profesional do persoal estatístico, a imparcialidade, a obxectividade e transparencia, así como a confidencialidade dos datos achegados pola cidadanía e as empresas; características todas elas nas que a propia Xunta poñía o foco con motivo da entrada en vigor da Lei 6/2024 de estatística de Galiza.
Só deste xeito se explica o actual escenario de cambio drástico de status do IGE, tras as modificacións da estrutura da Xunta de Galiza levadas a cabo por Rueda. Estas modificacións implican a adscrición do IGE directamente a Presidencia —é dicir, a si mesmo—, despois de 37 anos nos que figuraba adscrito a Facenda. Deste xeito, segundo o Estatuto da entidade, Rueda pasaría a ser o presidente do IGE, o presidente do Consello Reitor do IGE e o presidente do Consello Galego de Estatística, o máximo órgano consultivo na materia.
É evidente que o que Rueda pretende supeditando o IGE a si mesmo é silenciar de xeito definitivo as informacións «inoportunas» de futuros informes estatísticos; e para iso reforza agora a Oficina de Coordinación Económica da Presidencia, da que fai depender o IGE, creando varios postos de persoal mediante libres designacións (persoal a dedo). Ademais, Rueda proxecta tamén a curto prazo a licitación dun contrato «para que as empresas tecnolóxicas poidan ofrecer os seus servizos para centralizar, xestionar e explotar os distintos datos dos que dispón a Xunta», segundo o propio comunicado aos medios.
Estamos, polo tanto, ante o desmantelamento do IGE e da estatística pública de Galiza. Queda patente a posíbel usurpación das funcións do servizo público prestado de xeito imparcial durante preto de catro décadas polo IGE, para facer do tratamento de datos públicos un negocio privado que venda as informacións públicas, sensíbeis e estratéxicas de Galiza para que as exploten e obteñan lucro delas empresas privadas, mentres se pon en perigo a seguridade e intereses da cidadanía e sociedade galegas.
Xa lle adiantamos a Rueda que non imos permitir que o Instituto Galego de Estatística se poña nas mans de empresas privadas, e lembrámoslle que a recente sentenza do TSXG a favor da CIG tras a privatización dos procedementos de avaliación ambiental, deixa claro que non se pode substituír o traballo do persoal funcionario público, garante da imparcialidade e do interese xeral, por empresas «colaboradoras» privadas, con ánimo de lucro.
- Detalles
Avaliacións de riscos (AR) realizadas:
- Tarefas de campo. Preséntase a AR das tarefas de campo, realizadas polo persoal da consellería, Biólogos, Capataces explotacións marisqueiras,Analistas e Auxiliares (CIMA), Técnicos investigadores, e Axentes de extensión.
- As avaliacións por postos do Servizo de Gardacostas que vimos demandando reiteradamente dende a CIG levaranse a cabo durante o 2025.Solicitamos saber unha data concreta, que non se facilita por parte da Vicesecretaria.
- AR Inicial da delegación de Ribeira. O persoal xa está trasladado, proximamente se fará a avaliación.
Formación: riscos no embarque, manipulación produtos químicos e condución segura.
- Na última reunión solicitáraselle á Consellería que levase a cabo a formación pendente que ven recollida na AR. Informan que se levou a cabo a formación básica para o embarque en tres edicións, nas localidades de Coruña, Vilanova (CIMA) e Vigo. Recordámoslle á Consellería que esta formación é obrigatoria para todo o persoal que ven recollido na AR. Indica que se farán novas edicións para dar a formación ao persoal que non participou nestas edicións. Solicítase que se faga este curso para o persoal que realice embarques. (Veterinarios)
- Formación en manexo de produtos químicos. Esta formación está pendente de revisión do catálogo de produtos químicos e do uso e frecuencia.
- O curso de condución segura, terá unha duración de 20 horas, repartidos e 2 días de prácticas e parte en liña. Dende a CIG, solicitamos que esta formación se faga extensible ao Servizo de Gardacostas e aos Veterinarios.
- Solicitamos que mentras non esté en funcionamiento a Escola Galega de Gardacostas, os Gardacostas teñan accesos ós cursos da AGASP como o curso de manexo de drons.
- Escola Galega de Gardacostas. A orde de 27 de maio de 2005 establece a oferta formativa da Escola Galega de Gardacostas. Dende a CIG, parécenos unha burla ao colectivo de Gardacostasue que 20 anos despois non esté en funcionamiento e solicitamos a súa efectiva posta en marcha con carácter inmediato, xa que a formación deste colectivo está directamente relacionado ca súa seguridade.
IGAFA
- Avaliación de riscos psicosociais. Constituiuse o Grupo de traballo, está na fase de realización da enquisa, o seguinte paso serán as entrevistas persoais voluntarias.
- Limpeza de tanques e uso de hidrolavadora. Dende o servizo de prevención indican que o uso da hidrolavadora debe seguir as instrucións técnicas que limitan a duración de tempo de uso. De seguir a producirse danos polo seu uso, farase unha avaliación do posto.
Revisarase a avaliación sobre as tarefas de limpeza de tanque. Solicitamos que si non ven recollida se leve a cabo a mesma.
Reiteramos novamente que a carga de traballo das auxiliares aumentou considerablemente ao estar traballando cunha persoa menos dende fai cinco anos, pedimos que solventen a dotación de persoal. Así mesmo denunciamos a inadecuación das tarefas realizadas coa titulación requerida para o posto, inadecuación que se verá agravada cos novos requisitos de titulación.
Escola Nautiva de Ferrol
- A CIG presentou escrito coa solicitude de realización de Avaliación de Riscos Psicosociais obrigatoria segundo a lei de PRL.
- Solicitamos a revisión das medidas de emerxencia, tralos feitos sucedidos coa activación da alarma de incendios, onde se detectaron fallos na implementación das mesmas.
- A Consellería informa que se está traballando nunha modificación da RPT para adecuala ás necesidades do centro. Informan tamén que se están levando a cabo as reformas e reparacións solicitadas dende a CIG da campana extractora, tren de lavado e duchas.
Roupa de traballo
- Traballo de campo. Aceptan as achegas feitas o prego de compra da roupa de traballo e proximamente sairá a concurso.
Rogos e preguntas.
- As medicións de Radón levaranse a cabo pola Universidade de Compostela en tódolos centros da Consellería a excepción de Ribadeo que está excluido.
- Dende a CIG solicítase que se cree un procedemento de actuación ante as alertas meteorolóxicas para aqueles postos que desempeñen labores no exterior.
- Acta de estabilidade e halador das planeadoras de Gardacostas. A vicesecretaria comprométese a enviar as actas de estabilidade aos membros da CIG no CSSL.
- Detalles
Este sábado día 22 de marzo, a Plataforma en Defensa da Ría de Arousa, da que a CIG forma parte, co apoio das Plataformas Ulloa Viva e Mina de Touro-O Pino NON, convoca unha grande mobilización por terra e por mar na Pobra do Caramiñal, con saída ás 12h desde a Estación de Autobuses, para rexeitar os proxectos industriais contaminantes e espoliadores que pretenden instalarse no corazón do país (Altri en Palas de Rei e a Mina de Cobre en Touro e O Pino) poñendo en perigo a forma de vida de miles de persoas e a saúde de moitísimas máis.
A Xunta de Galiza está levando a cabo a venda dos nosos recursos (a auga, a terra, o aire, as rías…) a grandes empresas que pretenden espoliar o noso país. Elas levarían grandes lucros e para nós, para o pobo galego, quedaría miseria e pobreza. A loita que vimos levando a cabo desde hai máis dun ano ten que continuar, após a publicación no DOG da Declaración de Impacto Ambiental do proxecto de Altri.
Non queda outra, se estiveches en Palas, se estiveches no Obradoiro, agora toca ir á Pobra do Caramiñal. E se non estiveches anteriormente, estás a tempo de sumarte. Temos que amosarlle á Xunta de Alfonso Rueda e o PP que o pobo galego non se rende, e que non imos consentir que nos espolien e nos rouben os nosos recursos naturais e a nosa forma de vida.
Se queres sumarte e precisas transporte, lembra que desde a CIG dispoñemos de autobuses desde moitas localidades do país. Podes informarte das paradas e de todo o que precises sobre os buses chamando aos teléfonos que che indicamos aquí:
- A CORUÑA
Saída ás 9.30h do Campo da Leña. Información no 981 169 293 - FERROL
Saída ás 9h do local da CIG en Esteiro. Información no 981 35 87 50 - COMPOSTELA
Saída ás 10h do Estadio Verónica Boquete. Información no 627 912 542 - LUGO
Saída ás 9h do Edificio Sindical (Ronda da Muralla). Información no 616 950 778 - OURENSE
Saída ás 8h desde A Gudiña. Ourense ás 9.30h. Información no 988 23 31 34 - PONTEVEDRA
Saída ás 10.30h desde o Pavillón. Información no 986 852 950 - VIGO
Saída ás 9.15 da Ramallosa. Vigo ás 10.15h. Información no 986 827 900
Vémonos na Pobra do Caramiñal. Altri NON! Mina de Touro tampouco!
- Detalles
O día 14 de marzo de 2025 tivemos reunión da comisión de seguimento das condicións de traballo da Consellería de Política Social.
A reunión xa empezou con mal pé cando nos enteramos que ía ter unha duración dunha hora xa que despois tiñan outra mesa de negociación. Si se quere ter un dialogo de verdade é evidente que unha hora non é suficiente.
Ao pornos a facer o resumo atopámonos que non hai nada que resumir, a Consellería de Política Social e a D.X. de Emprego Público, como sempre, non teñen nada que dicir nin que aportar. As reunións convértense nunha serie de monólogos onde cada quen expón as súas consideracións sen ningún tipo de diálogo.
A Administración limitouse a entregarnos, de novo, a proposta, basicamente igual, que nos achegou no mes de outubro, desta vez en formato de dous documentos e co agravante de non dar solucións factibles. Baste un exemplo, nas intersubstitucións que propoñen, unha é a un/unha Oficial 2ª de Cociña (nomenclatura que xa non existe, non respectan nin iso) nun centro onde solo existe 1 Oficial 2ª de Cociña, preguntamos como farían e o silencio é a única resposta.
Chegado a este momento, a CIG reafirmouse no documento entregado no ano 2024, xa que son exactamente as mesmas consideracións.
Continuaremos insistindo en que unha comisión de seguimento debe ser unha mesa de dialogo onde todos e cada un de nos expoñamos o noso punto de vista e cheguemos a acordos, nunca a imposicións por parte da Administración.
Adxuntamos o documento presentado pola CIG en outubro de 2024.