- Detalles
Ante as dúbidas que se suscitaron por unha campaña alentando a todas aquelas persoas ás que non lle concederan o grao I da carreira en 2019 a presentar unha reclamación previa, e logo de ser estudado o caso pola nosa asesoría concluímos que NON É NECESARIO PRESENTAR NINGUNHA RECLAMACIÓN.
Se alguén presentou unha reclamación NON pasa nada, non sobra, pero vai ser irrelevante.
Lembra que o acordo asinado no 2019 por CCOO e UGT privaba ao persoal interino e temporal da carreira. Que a CIG gañou a sentenza contra ese acordo. Que a forma de executala por parte da Xunta foi abrir a carreira posteriormente para ese persoal, cando o resto xa cobraba o grao II.
A CIG presentou hai dous anos, un incidente de execución de sentenza para denunciar que a Xunta e os asinantes non cumprían coa sentenza ao non facela retroactiva ao ano 2019.
Por todo isto, o verdadeiramente determinante para facer efectivo o dereito á carreira ao persoal excluído no 2019 vai ser, SEMPRE, a resolución que dite o Tribunal Superior de Xustiza de Galiza (TSXG) sobre a demanda de execución forzosa presentada pola CIG en relación á SENTENZA QUE GAÑAMOS polos seguintes motivos:
a) Se o TSXG acepta a execución forzosa tal e como pediu a CIG, a Xunta estaría obrigada a convocar un proceso extraordinario para dar participación ao persoal laboral temporal e funcionario interino con dereito a obter os atrasos dende o 01/01/2019. Neste caso as reclamacións serían irrelevantes, porque o persoal tería dereito aos atrasos dende o esa data.
b) Se o TSXG acepta a execución forzosa pero modificando a petición da CIG, a Xunta quedaría obrigada a cumprir o que o TSXG impoña. Neste caso as reclamacións serían irrelevantes porque os atrasos terían de limitarse o período que fixe o TSXG.
c) Se o TSXG rexeita a execución forzosa por calquera motivo, a Xunta non quedaría obrigada a cumprir nada. Neste caso as reclamacións serían irrelevantes porque a Xunta non tería obriga ningunha de aceptalas.
Por tanto, todo vai depender do pronunciamento que dite o TSXG pola petición de execución de sentenza interposta pola CIG fai dous anos.
- Detalles
Volve mandar a circular que retiraran sobre os tempos de programación dicindo que “negociaron” coa representación do persoal
O 31 de outubro de 2024, representantes do Comité intercentros, dos comités de empresa das catro provincias e representantes de Política Social, Axencia Galega de Servizos Sociais (AGASS) e Consorcio, reuníronse para negociar a restitución dos tempos de programación e reunións dos claustros nas escolas infantís (do consorcio e da AGSS) entre outros asuntos pendentes. Nesa reunión, a xerencia do Consorcio expuxo que ían mandar tres propostas á representación do persoal para negociar.
Nunca chegaron a mandar ningunha proposta por escrito e, o 5 de novembro, chega unha circular aos centros de traballo indicando que se teñen que asignar 3 días ao ano para traballar a porta pechada despois de entregar ás crianzas ao mediodía. Despois das protestas e denuncias da representación do persoal, retiraron esta proposta dicindo que se ía negociar.
Pois ben, volven mandar a proposta o xoves 16 de xaneiro de 2025, non mesmos termos e sen negociar unha vírgula, porque nin contestaron nin convocaron á parte social:
«Tal e como sabedes, no artigo 4 da Resolución do 11 de marzo de 2024 pola que se convoca o procedemento de adxudicación de prazas nas escolas infantís 0-3 dependentes do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar para o curso 2024/25 indícase que a Xerencia do Consorcio poderá autorizar tempos de reunión para o persoal das escolas dentro do horario de apertura destas.
A estes efectos, o pasado mes de novembro remitíronsevos unhas Instrucións da Xerencia nas que se indicaba que os equipos educativos dos centros establecerían 3 días de peche anticipado, despois do horario de xantar de nenos e nenas establecido en cada centro escolar, para reunións e/o programacións, nos meses de xaneiro, marzo e xuño de 2025.
Polo tanto, debedes fixar de forma urxente estes 3 días de peche anticipado e comunicarllos a cada coordinador, para notificarllos ás familias coa debida antelación.
A maiores, e tras as oportunas negociacións sindicais, acordouse que o día 2 de maio non será lectivo, para que os equipos poidades desenvolver reunións, programacións e/ou titorías a porta pechada...
...Entre mañá e o luns remitirásevos un modelo de comunicación para as familias onde se lle informará do peche adiantado nos meses de xaneiro, marzo e xuño e do peche do día 2 de maio.»
Esta é unha circular impresentable porque, que programación, avaliación, claustro, etc., se poden facer en tres días ao ano a dúas horas por día? Que pasa coas traballadoras que ás tres da tarde teñen xa realizada a súa quenda de traballo? Que pasa tamén coas traballadoras que teñen concedida unha redución por conciliación? Como se lle ordena ás dirección e aos equipos que decidan que días pechar anticipadamente?
E é máis impresentable aínda que se minta e se lle diga ao persoal que está negociado. Se lle minte sistematicamente ao persoal para encubrir os seus atropelos e cargarlle a responsabilidade a quen non a ten. Volven ser tempos de poñer en corentena as informacións que nos fan chegar.
Para calquera dúbida ou aclaración, ponte en contacto coa CIG!
- Detalles
No DOG do 17/01/2025 publican a RESOLUCIÓN do 14 de xaneiro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se acorda a apertura do período de presentación de solicitudes de elección de postos de traballo e o procedemento da xustificación da posesión de méritos e requisitos do concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escalas de enxeñeiros, enxeñeiros técnicos, arquitectos, arquitectos técnicos e ciencias.
O prazo habilitado para presentar a solicitude de elección de postos de traballo e xustificar a posesión de méritos e requisitos será de 15 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza, concretamente desde o 20 de xaneiro ao 7 de febreiro de 2025.
Durante o prazo indicado, as persoas concursantes poderán solicitar por orde de preferencia os postos ofertados no anexo I da resolución de convocatoria (con corrección de erros no DOG núm. 55, do 18 de marzo), aos cales se engadirán as potenciais resultas consecuencia das solicitudes de participación presentadas. A relación de postos ofertados en resultas publicarase na web corporativa da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, no enderezo https://www.xunta.gal/funcion-publica/concursode-traslados/
Os méritos e requisitos deberán acreditarse de conformidade co procedemento establecido na Resolución do 5 de decembro de 2023, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se ditan instrucións para regular o contido, uso e acceso ao expediente persoal electrónico do persoal empregado público da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza e das súas entidades públicas instrumentais.
As persoas concursantes que teñan que presentar documentación acreditativa dos méritos valorables no concurso a que se refire esta resolución achegarana ao seu expediente persoal electrónico, ao cal accederán a través da canle do emprego público de Galiza (Fides) no enderezo https://fides.xunta.gal
- Detalles
Abren o prazo de presentación de solicitudes para a elaboración da lista para o nomeamento de persoal interino para o desempeño transitorio de postos reservados a funcionarios do corpo de auxiliares de carácter técnico de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala auxiliar do Servizo de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais seguintes:
- especialidade de bombeiro forestal (subgrupo C2) (código de procedemento AP522T)
- especialidade de bombeiro forestal-condutor de motobomba, subgrupo C2 (código de procedemento AP522T)
- especialidade de emisorista/vixilante/a fixo/a (subgrupo C2) (código de procedemento AP522T)
- especialidade de bombeiro forestal xefe de brigada, grupo B (código de procedemento AP522T)
Requisitos:
- Idade: ter feitos os dezaseis anos e non exceder a idade máxima de xubilación forzosa.
- Nacionalidade: española ou dun estado membro da UE ou dos estados cos que haxa acordo de libre circulación suscrito por España. Conxuxes de españois e nacionais da UE ou descendentes destes sempre que non esten separados do dereito.
- Titulación: Graduado en Eso para C2 e Título de Técnico Superior en Xestión Forestal e do Medio Natural ou equivalente para o grupo B
- Permiso de conducir: B para bombeiro forestal e xefe de brigada e C +B para motobomba
- Capacidade funcional: : posuír as capacidades e aptitudes físicas e psíquicas que sexan necesarias para o desempeño das correspondentes funcións ou tarefas.
- Habilitación: non ter sido sancionado/a, separado/a nin inhabilitado/a para acceder a ese corpo ou escala
- Galego: Celga 3 para o C2 e Celga 4 para o grupo
Solicitudes
Preferentemente por vía electrónica código de procedemento AP522T ou, opcionalmente, nos lugares e rexistros segundo artigo 16.4 da Lei 39/2015
Taxas: 18.40€. Pode facerse pago presencial ( descargar o impreso na páxina web da Axencia Tributaria de Galicia (Consellería de Facenda e Administración Pública), epígrafe «Cidadáns» presionando na epígrafe «Pagamento de taxas e prezos» «Iniciar taxa», optando ou ben por descargar o modelo en branco ou por cubrilo informaticamente) segundo MODELO ou ode realizar o pagamento na Oficina Virtual Tributaria da Axencia Tributaria de Galicia, http://ovt.atriga.gal
Están exentos do 100% das taxas:
As persoas con discapacidade igual ou superior ao 33 %.
➢ As persoas que sexan membros de familias numerosas clasificadas na categoría especial Están exentos do 50% das taxas:➢ As persoas que sexan membros de familias numerosas clasificadas na categoría xeral.
➢ As persoas que figuren como demandantes de emprego desde, polo menos, os seis meses anteriores e non estean a percibir prestación ou subsidio por desemprego
➢ As vítimas do terrorismo e o seu cónxuxe ou persoa coa que convivise con análoga relación de afectividade, o cónxuxe do falecido e os fillos dos feridos e falecidos.
Consultaranse automaticamente os datos incluídos nos seguintes documentos en poder da Administración actuante ou elaborados polas administracións públicas, agás que a persoa interesada se opoña na solicitude á súa consulta:
– DNI/NIE
– Título/s oficial/is universitarios e non universitarios.
– Documento xustificativo de estar en posesión do Celga 3, expedido polo órgano competente en materia de
política lingüística.
– Permiso de condución
Consultaranse, ademais, os seguintes datos cando a persoa interesada faga constar na solicitude que lle é de aplicación a circunstancia que acredita o documento correspondente:
a) Certificado de discapacidade igual ou superior ao 33 % expedido pola Administración autonómica de Galicia
b) Certificado de familia numerosa de carácter especial ou xeral ou carné familiar en que conste o dito carácter
c) Certificación expedida pola oficina de emprego en que conste que a persoa aspirante figura como demandante de emprego, ininterrompidamente, desde, polo menos, os seis meses anteriores á data de publicación desta convocatoria no DOG, para a acreditación da exención do 50 % do importe da taxa de cumprirse, así mesmo, o requisito establecido na letra d).
d) Certificación do Servizo Público de Emprego Estatal en que conste que na data de presentación da solicitude non está a percibir prestación ou subsidio por desemprego.
Documentación a presentar xunto coa solicitude e o pago de taxas:
➢ Certificación grado Celga
➢ Pasaporte ou similar no caso de non ter nacionalidade española
➢ Certificado de discapacidade ( para acreditar pago taxa)
➢ Sentenza firme ou resolución administrativa no caso de vítimas de terrorismo ( para acreditar pago taxa)
➢ Méritos alegados por servizos prestados en concellos e Mancomunidades. ( Segundo o 012 e Medio Rural tamén Seaga)
ENLACE a guía da inscrición a través do FIDES
PRAZO ata 5 febreiro 2025
- Detalles
No DOG do 15/01/2025 a EGAP publica a Resolución do 26 de decembro de 2024 pola que se publica o Plan de formación para o ano 2025.
Publícase como anexo a esta resolución o Plan de formación para o ano 2025 do persoal ao servizo da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, das entidades públicas instrumentais e da Administración institucional, do persoal ao servizo das entidades locais, do persoal ao servizo da Administración de xustiza de Galiza, do persoal de administración e servizos das universidades galegas; así como as actividades enmarcadas no portal de idiomas, o plan de formación igualdade e prevención e loita contra a violencia de xénero, as actividades de formación en competencias dixitais (ComDix), o programa de formación do Instituto de Economía Pública de Galiza e o programa de autoformación, dirixido a todos os destinatarios mencionados.
Esta Resolución ten un carácter informativo, e para acceder ás accións formativas recollidas neste plan será preciso formalizar matrícula despois de que se publiquen no Diario Oficial de Galiza as correspondentes convocatorias.
- Detalles
Hai unha semana a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP), achegounos unha proposta de “acordo” polo que convocan os graos I, II e III extraordinarios da carreira administrativa e do complemento de desempeño (de aquí en diante referirémonos a eles como carreira profesional). O documento pretende reeditar os acordos anteriores sen apenas cambios substancias.
Dende a CIG temos claro que esta é unha oportunidade que se abre para cambiar o modelo de carreira, e fundamentalmente facela inclusiva para que ninguén que cumpra os requisitos quede sen dereitos, áxil para que todo o mundo poida acceder aos graos que lle correspondan segundo os servizos prestados, e permanente, para non depender de que se abran ou non períodos de solicitude. Por iso trasladamos as liñas xerais das nosas alegacións a esta reedición da carreira.
Non debe existir prazo para as solicitudes
Igual que acontece cos trienios, que se cobran de xeito automático ao cumprir os anos; ou tomando como exemplo a carreira profesional do persoal docente, os sexenios, que se cobran a instancia de parte, o noso sistema de carreira debe ser aberto, sen agardar a que a Xunta teña a ben convocar, e o recoñecemento dos graos debe producirse no momento en que as persoas empregadas públicas reúnan os requisitos.
Isto ten que ser así para que non nos atopemos, por exemplo, con casos de compañeiras/os que ao ter só 16 anos e 11 meses non poidan acceder ao grao III ata dentro de 3 ou 4 anos. E o mesmo sucede co resto dos graos.
E tamén para evitar que quen accedeu a un grao en xaneiro de 2024 vexa limitado o acceso ao grao seguinte.
Non hai que esixir estar activo nunha data
Manter o requisito de estar activo nunha data (31/12/2024) é tamén unha eiva que si atendemos á nosa primeira alegación deixa de ter sentido.
Acceso a todos os graos da carreira
No SERGAS, onde se implantou un sistema de carreira similar, o persoal xa cobra o grao IV. Entendemos que, por ser extraordinario este sistema, se debe DAR ACCESO A TODOS OS GRAOS de xeito simultáneo e non consecutivo, como propón a Xunta.
Calquera persoa que cumpra os requisitos para acceder a máis dun grao, fundamentalmente os anos de servizo, debe poder acceder a eles simultaneamente. Isto non só para acceder agora aos graos III e IV, senón para aqueles que se lles limitou o acceso a outros graos.
Se a finalidade do sistema extraordinario é que o persoal con bastante tempo traballado poida acceder ao grao que lle corresponda en consonancia cos servizos prestados, este modelo leva a que o persoal se xubile sen poder acceder a todos os graos.
Ao mesmo tempo con isto se paliaría o castigo ao persoal interino e temporal aos que se lles negou en 2019 o acceso á carreira profesional.
Andamos escasiños de cartos para financiar a carreira?
Dende 2020 os Orzamentos da Comunidade medraron nun 38%. O capítulo de persoal só un 27%.
Se presumen de que temos os maiores Orzamentos da historia, ao redor de 14.000 millóns de euros, case un 38% máis que hai 5 anos, non se pode entender que o capítulo de persoal medre só nun 27%. Tería que incrementarse en 400 millóns para acompasar o seu crecemento ao dos Orzamentos. E iso valería para financiar, dende o grao III ao grao XXXIII.
Non imos admitir a escusa de que non se poden aceptar as nosas demandas porque os Orzamentos xa están aprobados e non hai cartos suficientes orzamentados, cando existe un fondo de continxencia de 16.839.370 euros QUE SI VALERÍA PARA FINANCIAR O GRAO IV.
Fenda salarial
Manteñen os importes previstos nos acordos de Xunta con CCOO, UGT e CSIF, de xeito que o subgrupo superior (2.773,44 €/ano no 2024) cobrará máis do triplo do subgrupo inferior, agrupación profesional (858,48 €/ano no 2024).
A Lei 30/1984 establece que o soldo dos funcionarios do grupo A non poida exceder en máis de tres veces o soldo dos funcionarios do grupo E. Se ben é certo que isto fai referencia ao soldo, a filosofía e o espírito da norma parecen claros ao establecer unhas limitacións para NON INCREMENTAR A FENDA SALARIAL entre grupos. E tamén hai que lembrar que os sexenios do profesorado se establecen con contías iguais independentemente do subgrupo ao que se pertenza.
A CIG defende un incremento acaido dos importes inferiores para minorar a fenda retributiva.
Reinicio da carreira nun novo subgrupo
O persoal que acceda a outro grupo ou subgrupo deberá reiniciar a carreira recoñecéndoselle e actualizándoselle as contías ás do novo grupo ou subgrupo, cando este sexa superior. O importe dos graos debe percibirse na contía do subgrupo onde se prestan servizos. Ao igual que outros complementos débense actualizar co cambio de situación.
Cómputo da antigüidade
Para o cómputo da antigüidade bastaría con ter en conta os certificados de servizos prestados a efectos de trienios. Si a unha persoa se lle recoñece o tempo de traballo prestado para un concepto retributivo debería servir tamén para acreditar a antigüidade a efectos da carreira. Deste xeito se suprimirían as exclusións expresas e tácitas do texto.
Formación
Establecen os seguintes requisitos de formación segundo os graos:
- Grao I: 40 horas
- Grao II: 80 horas
- Grao III: 180 horas
Queremos facer constar que podemos admitir estas condicións de horas de formación sempre e cando se admitan dúas demandas: en primeiro lugar que se dea acceso á formación a todo o persoal que o solicite, e non como no caso actual onde a moitas persoas interinas, temporais, ou que prestan servizo en determinados tipos de centros, se lles nega a formación; e en segundo lugar, que se recolla a nosa demanda de non existir prazo aberto para as solicitudes.
Deste xeito, a quen non cumpra agora e se lle dea acceso á formación poderá solicitala en canto cumpra o requisito sen ter que esperar anos ata que abran un novo prazo. E a EGAP debería habilitar de urxencia formación para que quen queira acceder a ela poida facelo xa.
Vai rematar a chantaxe da funcionarización?
Non pode ser que a estas alturas a Xunta siga mantendo a privación do dereito á carreira como sanción ante a negativa á funcionarización do persoal que quere seguir mantendo o seu vínculo laboral.
Solicitamos que se lles restitúa a carreira no grao que corresponda, se permita acceder aos novos graos segundo o sistema aberto proposto pola CIG, e se lles abonen os atrasos derivados da suspensión ás persoas que optaron por non funcionarizarse.
Tramos dos efectos económicos
Fraccionar a carreira non é boa idea, sobre todo porque significa adiar aínda máis o acceso pleno a un sistema limitado de carreira profesional. Si seguimos por esta senda imos atoparnos que para cobrar plenamente o grao IV con todos os efectos teríamos que esperar probablemente ata o 2031, e compañeiras/os que comezaron no 2019 no sistema “extraordinario” con 53 anos, por poñer un exemplo, xamais chegarán a cobrar grao IV enteiro. Isto demostra que o sistema, de extraordinario nada ten.
A proposta da Xunta é a seguinte:
Proposta 2025 | Convocatoria xaneiro/2024 | Convocatoria decembro/2022 |
20% en 2025 | 33% en 2024 | 60% en 2022 |
40% en 2026 | 66% en 2025 | 80% en 2023 |
66% en 2027 | 100% en 2026 | 100% en 2024 |
100% en 2028 |
Por iso dende a CIG esiximos que non existan tramos, e a carreira se faga efectiva na súa totalidade dende o momento en que se solicite.
Estamos ante unha nova oportunidade para darlle á volta a un sistema de carreira que non cumpre as expectativas da maior parte das persoas empregadas públicas. Dende a CIG esperamos que as outras organizacións da parte social, non só non poñan atrancos, senón que pulen por dar satisfacción ás demandas do persoal alineándose coas demandas que nós presentamos. Un novo modelo é posíble!!
- Detalles
Nos últimos meses chegaron informacións á CIG, por diferentes condutos e con publicacións nos medios de comunicación (véxase https://i.gal/falsosautonomosegap), da existencia de sentenzas xudiciais contra a Escola Galega de Administración Pública (EGAP) polas contratacións de falsas/os autónomas/os ou cesión ilegal.
Por este motivo, o pasado 26 de decembro de 2024, durante a xuntanza do Consello Reitor da EGAP, a CIG tratou precisamente esta cuestión da precariedade laboral e contratacións irregulares no pequeno relatorio no que recapitulou parte das denuncias, queixas e solicitudes de información sobre a xestión da EGAP que veu presentando ao longo do tempo e das que non tivo ningunha resposta até a data.
A postura invariábel adoptada pola dirección da EGAP é a de ignorar todos os escritos remitidos pola representación legal maioritaria do persoal, e a de non facilitar ningunha información, continuando así na senda marcada dende hai máis dunha década; senda de total opacidade que veu contando co beneplácito ou silencio, cando non aplausos, do resto de entidades integrantes do Consello Reitor (entre os que se atopan representantes do Consello Consultivo de Galiza, Universidade de Santiago de Compostela, Universidade da Coruña, Universidade de Vigo, Deputación Provincial de Ourense ou Fegamp, entre outros).
Despois de que a CIG puxera enriba da mesa as principais cuestións pendentes de resposta, xunto coa precariedade laboral na EGAP e as supostas denuncias existentes en relación á contratación de falsas/os autónomos/as, a directora da EGAP non respondeu a nada, limitándose a negar verbalmente a existencia destas sentenzas condenatorias.
Porén, debido ás informacións contraditorias das que ten constancia esta central sindical, instamos a que a directora da EGAP e o conselleiro de Facenda e Administración Pública dean unha resposta por escrito que confirme a inexistencia destas sentenzas xudiciais.
Se queres facernos chegar algunha información, consulta ou observación, contacta coa CIG-Autonómica.
- Detalles
A CIG ven de rexistrar os milleiros de sinaturas recollidas no 2024 entre o persoal da Administración Autonómica solicitando a implantación con carácter inmediata das 35 hora de xornada semanal para todo o mundo da Administración xeral e un horario máis reducido para o persoal con xornadas especiais.
Na Administración Galega hai xa varios sectores (Sergas e persoal dos centros de Política Social), onde a xornada de 35 horas é xa unha realidade. Mesmo temos diferentes administracións públicas do Estado español, de distinta cor política, con esta xornada con carácter universal para todo o seu persoal. Xunto a isto, vemos como noutros estados europeos a semana laboral de 4 días está a implantarse con éxito.
A CIG solicita da Xunta de Galiza que implante con carácter inmediato a xornada semanal máxima de 35 horas para todo o persoal, e de 32 horas para as xornadas especiais (fins de semana, quendas, nocturnidade ou xornada partida). Ademais instamos a camiñar de cara a un obxectivo de xornada máxima de 32 horas e de catro días laborais con carácter ordinario.
35 horas XA para todo o persoal empregado público da Xunta de Galiza!!
- Detalles
Tal e como os servizos xirídicos da CIG denunciaron no seu momento, o atropelo manifesto realizado pola Consellería de Medio Rural que desencadeou a folga na vaga de incendios do 2020, e as represalias ilegais cometidas contra as nóminas do persoal técnico, ven agora de decaer en firmeza no xulgado posibilitando así que se lle devolva aos/ás traballadores/as o roubado.
Agora so falta, tal e como reclamaron os servizos xurídicos da CIG xa daquela, que as persoas responsábeis desta desfeita e que nomeadamente se corresponden con María Jesús Lorenzana secretaria xeral técnica nese momento da Consellería de Medio Rural, o secretario xeral técnico de Medio Rural, Nicolás Vázquez así como o conselleiro de Medio Rural, Jose González Vázquez que agora xa non están sequera nesta Consellería, asuman as súa responsabilidades ou llas fagan asumir. Ao mesmo tempo valoramos de xeito positivo que o novo equipo da Secrearía Xeral Técnica da Consellería de Medio Rural non recurrise a Sentenza para deste xeito dar carpetezo a esta situación.
Para poder recuperar estas retribución ponte en contacto coa CIG ou no teléfono da sede de Ourense: 988233850
- Detalles
A CIG solicita a negociación urxente dun acordo de condicións de traballo para o persoal da Consellaría de Medio Ambiente e Cambio Climático e a negociación da RPT para solucionar a discriminación entre o seu persoal
Ante a funcionarización chapuza, a inminente estabilización, a creación de novas escalas con funcións imposibles e a falta dun horizonte claro para o persoal da Consellaría de Medio Ambiente e Cambio Climático (CMACC), a CIG ven de rexistrar unha solicitude para reactivar con urxencia a negociación da RPT e a negociación dun acordo de condicións de traballo para o persoal.
Sobran os motivos…
O desembarco do persoal funcionarizado e estabilizado na CMACC resúmese nun “ti tira pa diante que malo será”. Agora o resultado en RPT é pura discriminación entre postos da mesma escala e especialidade que teñen as mesmas responsabilidades e funcións. Para incidir máis nesta desorganización estableceron especialidades con funcións abusivas propias de grupos superiores, como solución ás necesidades, pero a prezo de saldo!
Comecemos polas novas escalas creadas na LEPG no 2022 pois necesitan unha revisión de urxencia. Parece que a tormenta de ideas que tiveron na consellaría con fución pública non tivo asesoramento profesional, pois entre outras funcións decidiron que era unha idea xenial incluír o manexo de embarcacións e tractores forestais para todos, pero sen ter en conta a necesidade de formación profesional, a asunción de responsabilidades ou as obrigas legais de quen manexa.
Seguimos coas RPT, no último semestre de 2024 realizáronse dúas modificacións de RPT xenéricas que afectaron notablemente a RPT da CMACC. As modificacións non foron negociadas, pois consideráronse de urxencia coa excusa da funcionarización e da estabilización (Lei 20/21).
Por unha banda a RPT de funcionarización certificou a discriminación entre postos homólogos. O motivo foron as diferentes sentenzas gañadas polo 90% do persoal que lles recoñecen dereitos económicos polas funcións propias da categoría. A CIG solicitou expandir o dereito a todo o persoal con iguais condicións, o que suporía evitar a discriminación cun custe mínimo no orzamento, máis non fomos escoitados. En consecuencia agora na RPT existen oficiais nivel 18 e de nivel 12 e uns gardas de rrnn nivel 16 e con “mochila de funcionarización” de 1400 euros/ano e outros con 4 niveis menos e sen “mochila”. No laboral as condicións son as mesmas!
Por outra banda a creación de postos en RPT paralizada en 2022, despachárono nunha semana. Os postos creáronse en niveis base, acentuando máis a discriminación e no caso dos postos do Parque Nacional Illas Atlánticas, afiánzase como un “destino laboral precario no paraíso natural”, postos ata 6 niveis por debaixo dos seus homólogos e a non aplicación do acordo de condicións de traballo xa pactado, pero ben gardado no conxelador dende 2023.
E agora, cal é o plan? A mesma responsabilidade desigual retribución?
Co fin de mellorar as condicións de traballo do persoal e equilibrar a RPT desta consellaría a CIG esixe:
- Convocar con urxencia a Mesa de negociación para o acordo de condicións de traballo do persoal da CMACC.
- Convocar con urxencia a Mesa de negociación de modificación da RPT da CMACC