Novas por contido

Dende a Dirección Xeral de Función Pública comunítanos que o vindeiro día 5 de abril publicarán en DOG as resolucións polas que se aproban as relacións provisionais de persoas admitidas e excluídas dos concursos para a provisión de postos de traballo vacantes de:

  • Escala de axentes de inspección, especialidade de consumo.
  • Escala de axentes facultativos ambientais e axentes forestais
  • Escalas do Servizo de Gardacostas de Galiza

A Dirección Xeral de Función Pública achega un listado de prazas que ofertará para a elección de destino do proceso selectivo da agrupación profesional - subalterno.

A localidade dos postos pode verse no código que vai nas posicións 11 a 15 do código (XX.XXX.XX.XXX.XXXXX.XXX)

No mesmo arquivo que poñemos a túa disposición para descargar, vai tamén a RPT íntegra con todos os postos existentes de persoal subalterno, para que poidas unha mellor localización dos postos.

Riscos para a saúde moi elevados nas escolas infantís

O venres tivo lugar unha nova xuntanza do Comité de Seguridade e Saúde Laboral de Política Social, no que estaban presentes os representantes das consellería de política social, servizo de prevención propio da Xunta, servizo de prevención alleo (Qualtis), representantes do Consorcio e delegadas e delegados de prevención de cada sindicato

Entre outros asuntos tratados dos que se esixe confidencialidade pola súa natureza, tratáronse os seguintes asuntos:

Avaliacións de psicosociais nas escolas de 3 a 5 unidades

No ano 2016, a CIG denunciou na Inspección de traballo a falta de avaliación dos riscos psicosociais porque considerabamos que as condicións de traballo estaban derivando neste tipo de risco.

Esta é a segunda vez que se avalían estes ricos nos centros de traballo, pero vai ser a primeira vez que se propoñen medidas correctoras de obrigado cumprimento.

Avaliouse a todo o persoal das escolas (persoal educativo e persoal de servizos xerais) e os resultados das enquisas avalan, lamentablemente, o que nós diciamos ao respecto. Estes resultados son semellantes aos das escolas unitarias e de dúas unidades e tamén ao das escolas de 6 ou máis unidades.

Dos factores que se avaliaron, os que deron risco son os seguintes, dependendo do posto e da provincia:

  • Carga de traballo (CT) BAIXO / MODERADO
  • Demandas psicolóxicas (DP) ELEVADO / MOI ELEVADO
  • Variedade/contido (VC) BAIXO / MODERADO
  • Participación/Supervisión (PS) MOI ELEVADO
  • Desempeño de rol (DR) MODERADO (persoal educativo)/ MOI ELEVADO (PSX)
  • Relacións e apoio social (RAS) MOI ELEVADO

Nas medidas que se propoñen para corrixir/minimizar o risco incídese na necesidade de reunións mensuais dos equipos e de reunións illadas por categoría/posto de traballo (cos acordos recollidos en acta á disposición de todo o persoal). Tamén se dá como medida a formación, a axilidade nos chamamentos das listas de contratación e definir de forma clara e por escrito as tarefas de cada categoría/posto.

Todas estas medidas son xusto o que a Xunta foi eliminando ao longo dos anos. No 2017 eliminou a formación especializada (que contaba con tempos dentro da xornada semanal). No 2022 acabou cos blogues e o traballo colaborativo en rede e, agora, no 2024, remata cos tempos de programación e reunións/claustros.

Petición por parte da CIG de avaliación de riscos psicosociais nas escolas infantís da Axencia Galega de Servizos Sociais

Coas condicións de traballo do persoal das escolas da AGSS (sen horas de programación dentro da xornada e con ratios de persoal insuficiente), entendemos que se teñen que avaliar os riscos psicosociais e adoptar medidas correctoras, de ser o caso.

Pedimos que se avaliaran estes centros de traballo pero se pospón a decisión até a próxima reunión.

CRAPD Vigo I

Tamén solicitamos a avaliación deste centro de traballo polas numerosas queixas do cadro de persoal por excesiva carga de traballo cando non se substitúe ao persoal. Tamén pospoñen a decisión para a próxima reunión.

A Dirección Xeral de Función Pública achega os listados de prazas que ofertará para a elección de destino dos seguintes procesos selectivos:

  • A1 Minas
  • A1 Bibliotecas
  • A2 Bibliotecas
  • A1 Arqueólogos
  • A1 Museos
  • A2 Museos
  • A2 Obras Públicas
  • A2 Arquivos

Neste lote botamos en falta A1 de Arquivos.

No DOG do 20/03/2024 publican:

- RESOLUCIÓN do 13 de marzo de 2024, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se fai público o procedemento para a acreditación dos méritos de determinados procesos selectivos extraordinarios de estabilización derivados da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición, en distintos corpos, escalas e especialidades da Administración xeral e de Administración especial da Comunidade Autónoma de Galiza (subgrupo A1) e categorías do grupo I de persoal laboral da Xunta de Galiza.

- RESOLUCIÓN do 13 de marzo de 2024, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se fai público o procedemento para a acreditación dos méritos de determinados procesos selectivos extraordinarios de estabilización derivados da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición, en distintos corpos, escalas e especialidades da Administración xeral e de Administración especial da Comunidade Autónoma de Galiza (subgrupo A2).

- RESOLUCIÓN do 13 de marzo de 2024, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se fai público o procedemento para a acreditación dos méritos de determinados procesos selectivos extraordinarios de estabilización derivados da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición, en distintos corpos, escalas e especialidades da Administración xeral e de Administración especial da Comunidade Autónoma de Galiza (subgrupo C1); no corpo de técnicos de carácter facultativo de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza (grupo B), e en categorías do grupo III do persoal laboral da Xunta de Galiza.

- RESOLUCIÓN do 15 de marzo de 2024, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se fai público o procedemento para a acreditación dos méritos de determinados procesos selectivos extraordinarios de estabilización derivados da Lei 20/2021, do 28 de decembro, para o ingreso, pola quenda de acceso libre e mediante o sistema de concurso-oposición, en distintos corpos, escalas e especialidades da Administración xeral e de Administración especial da Comunidade Autónoma de Galiza (subgrupo C2) e categorías do grupo IV do persoal laboral da Xunta de Galiza.

As persoas aspirantes que teñan que presentar documentación acreditativa dos méritos baremables na fase de concurso a que se refire esta resolución, achegarana ao seu expediente persoal electrónico ao que accederán a través da canle de emprego público de Galiza (Fides) no enderezo https://fides.xunta.gal, seguindo o procedemento establecido na Resolución do 5 de decembro de 2023 pola que se ditan instrucións para regular o contido, uso e acceso ao expediente persoal electrónico do persoal empregado público da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza e das súas entidades públicas instrumentais.

Unha vez que accedan á canle do emprego público de Galiza (Fides) comprobarán os datos que figuran no seu expediente persoal electrónico:

a) No suposto de que as persoas aspirantes estean conformes cos datos consultados, porque os méritos baremables neste proceso nas epígrafes de formación continuada, coñecemento da lingua galega e experiencia profesional externa figuran no estado de validados ou estean incluídos correctamente na epígrafe de experiencia profesional interna non precisarán realizar ningunha actuación.

b) No suposto de que a persoa aspirante non estea conforme cos datos consultados, por non constar ou ser incompletos, deberá incorporar a información non rexistrada presentando a solicitude de actualización dos méritos xunto coa documentación acreditativa deles ao abeiro do establecido na Resolución do 5 de decembro de 2023, para que os devanditos méritos se poidan valorar neste proceso.

c) As persoas aspirantes que atopen no seu expediente electrónico persoal erros nos seus méritos nos estados de «en trámite», «validado», «duplicado» ou «descartado», ou que non teñan recollido no seu expediente algún período da súa experiencia profesional interna ou figuren erros nela, deberán presentar alegacións a través do Fides na epígrafe de «inscrición en procesos selectivos», accedendo ao proceso de estabilización a que se refire esta resolución en que superou a fase de oposición, na epígrafe «que podo facer?», «presentación de alegacións».

O prazo para presentar a solicitude de actualización de méritos e a documentación acreditativa deles, para formular alegacións ou para emendar o estado de «acreditación documental incompleta», rematará aos dez días hábiles a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza.

Despois dun breve prazo para formular alegacións, Función Pública pechou o buzón sen responder a máis da metade das alegacións sobre os postos.

De todas as alegacións formuladas pola CiG en relación aos postos do concurso de traslados de corpos especiais (inclusións, exclusións, etc) de máis da metade non temos resposta.

Hai que facer constar que cando nós alegamos por ter coñecemento de que determinados postos que non están no listado inicial deberían aparecer porque son vacantes, o que esperamos é que se inclúan e que no caso de que a administración non os inclúa nos explique o por que, se hai reserva de posto ou o argumento ou criterio polo que o exclúen. Pero non incluílos ou retiralos sen dar explicacións non parece correcto. O mesmo sucede cos postos sobre os que hai dúbidas de que deban estar no listado.

Queremos facer constar que ao non ter acceso a ningún tipo de aplicación ou relación de postos onde se poida saber en que estado está cada posto, se existe algún tipo de reserva, se está vacante ou non, etc, como sindicado NON podemos saber se o hai que incluir ou non no concurso.

Como o prazo aberto é simplemente de inscrición no procedemento e ata máis adiante non se abrirá o prazo para facer a solicitude de postos, consideramos que existe tempo para a modificación (inclusións e exclusións) do listado de buzón de postos, dende a CIG solicitámoslle a Función Pública que volva a abrir o buzón de postos do concurso de corpos especiais e dea as explicacións oportunas sobre cada alegación feita.

O Servizo de Patrimonio Natural en Ourense un ano máis queda sen periodo extraordinario ao comezo da tempada de pesca, e repetirá a tempada de caza sen reforzo do persoal. Do resto, a pesar das demandas de ampliación, seguen co periodo recortado de dous meses

Unha das tarefas fundamentais dos axentes ambientais que traballan no Servizo de Patrimonio Natural é a vixilancia e control das actividades de pesca fluvial e a cinexética, e para iso compre o reforzo coa ampliación horaria coas gardas do sistema extraordinario. O Acordo da escala recolle que dous meses serán obrigados e os outros dous colocaranse segundo as necesidades do servizo, e contabamos que para iso podiamos requirilo, e se nos dixo que non nos preocuparamos, que non ía haber diferencias. So durou o primeiro ano xa que nunca se pensou que se ían implantar os dous meses nin que se ían obviar as peticións e as necesidades do persoal para cubrir o servizo.

Protestamos e denunciamos a falta de periodo extraordinario potestativo para todas as provincias e a singular e gravosa situación única de que no Servizo de Patrimonio Natural de Ourense as gardas sexan para unha suposta vixilancia da actividade incendiaria nos meses de agosto e setembro (que, por certo, dende hai anos ninguén organiza nada) na vez de reforzar nos periodos de máis traballo e competencia dos seus axentes, que son ao menos o comezo da pesca, a media veda do paspallás e o comezo da actividade cinexética). E se vían que os espazos naturais da provincia están gravemente amenazados pola actividade incendiaria (que o están), que poñan os meses a maiores nese tempo ou que reforcen con persoal do servizo que ten competencias, que ademais é doutra consellería.

Contabamos que así sería, que corrixirían tras as peticións. Pois apenas uns días antes de comezar a tempada de pesca, Ourense fixo outra vez oídos xordos á necesidade de reforzo feitas pola CIG tanto na comisión de seguimento do Acordo de axentes ambientais do 2023 como na propia consellería, e colocou de novo as gardas no verán. Que criterios técnicos ten para colocar outra vez o extraordinario no verán de 2024?

Denunciamos tamén que noutras provincias quedan descubertas o control do furtivismo no comezo da subida da lamprea, a suba e baixada da anguía, o furtivismo nas rías e zonas intermareais e as situacións extraordinarias como os desastres ambientais como o que sucedeu recentemente na crise dos pellets, polo que habería que implementar máis periodo de gardas segundo as necesidades de reforzo e horario.

Porque ao final o que quere dicir todo isto de ninguneo, ignorar o traballo e e incluso prohibir ao persoal seguir a controlar as praias dos espazos protexidos na crise dos pellets como en calquera outro, é que o medio ambiente importa pouco para a consellería que leva o nome. Que canto menos fagamos, menos molestamos.

Lembramos que no pero momento da xestión dos pellets, dende a CIG puxémonos en contacto coa consellería para instar a aplicación do periodo extraordinario e reforzar as tarefas e se dixo directamente que non era necesario, “que non era un Prestige (estaba claro, pero era unha contaminación en espazos naturais). e lembramos que neses mesmos dias contrataron con SEAGA, TRAGSA e unha empresa de márketing amiga, ignorando outra vez ao seu propio persoal e utilizando a crise para a súa particular loita política co Goberno do Estado español. E o denunciamos nos medios.

En definitiva, e en conclusión, o periodo extraordinario das e dos axentes ambientais dos servizos de Patrimonio Natural non se activa nin nas emerxencias. Se non obrigara o Acordo a 2 meses é moi posible que nin se aplicaran as gardas eses dous meses.

Agora, en medio dun concurso de traslados, o salario anual importa, igual que a formación case inexistente, a falta de material e medios e o trato de indiferencia habitual da consellería aos seus axentes.

Total, se por calquera causa necesitan algo, xa teñen a UTA da Policía Nacional (que copiou ata o logo de Medio Ambiente Natural) ou ao SEPRONA, aos que forman, dotan e avisan habitualmente das denuncias e infraccións.

Os e as axentes ambientais do servizo de Patrimonio Natural seguirán a ser desmantelados, amortizados e non lles quedará outra que resistir e seguir a loitar coa CIG as gardas para defender o noso medio natural, cun servizo público galego e de calidade.

A CIG pide o cese da xefa territorial de Ourense da Consellería de Sanidade por repartir a dedazo os postos de nivel sen “as funcións” e sen mover ao persoal ao posto adxudicado

Na CIG-Autonómica denunciamos a situación que dende fai anos está a acontecer nesta xefatura e específicamente no Servizo de Inspección de Servizos Sanitarios de Ourense.

Neste servizo, a data de hoxe, están creados un total de 31 postos:

  • 3 xefaturas de sección (nivel 25)
  • 7 xefaturas de negociado (nivel 18)
  • 9 xefaturas de grupo (nivel 14)
  • 4 postos base C1
  • 8 postos base C2.

Destes 31 postos só 18 están de xeito efectivo no Servizo, xa que 7 están “recolocados” noutros servizos e 6 continúan vacantes e sen cubrir. Resulta inaceptábel que nun servizo tan importante como é a inspección sanitaria se afonde na precaridade con carencias de persoal.

Isto é porque non só existen postos vacantes sen cubrir, senón, e o que é máis grave, é que nun servizo destinado a exercer funcións de Inspección existen 7 persoas que non están no servizo, senón que están noutros diferentes cobrando como se estiveran no servizo.

A CIG-Autonómica tense reunido coa xefa territorial da Consellería de Sanidade polas súas formas ao dar as comisións de servizo, obviando ao propio persoal que está a realizar o traballo no departamento e premiando a persoas amigas doutros. Na CIG esiximos que o persoal ten que estar destinado no seu servizo e que cambiar as persoas dun servizo a outro é unha cacicada.

Dobre premio: nivel é área funcional

Neste servizo, os postos de xefaturas (seccións, negociados, grupos) son valorados no apartado Área funcional de inspección para concursos de traslados con ata 2,4 puntos, mentres que os postos base non teñen ningún tipo de valoración e, casualidade, todos os postos que están “trasladados a dedazo” noutros servizos son xefaturas, o que implica que teñen o plus de valoración de Área Funcional de Inspección cando o persoal que realmente fai o traballo queda fóra da área funcional.

En definitiva, as persoas en comisión de servizo que non están exercendo o traballo de inspección (fan o seu traballo noutros servizos) están acumulando puntos para o concurso de traslados, para a hora de solicitar as prazas de inspección cun grave prexuízo para o persoal que realmente exerce o seu traballo no Servizo de Inspección, con especial dano para o persoal que ocupa postos base.

Dende a CIG-Autonómica esiximos o cese inmediato da xefa territorial por continuar con estas practicas caciquís e de nepotismo claro, que todo o persoal ocupe o posto de traballo ao que está destinado e que de xeito inmediato se cubran as vacantes existentes.

 

A CIG insta a xubilación anticipada para o persoal das escalas de axentes ambientais á Xunta de Galiza e na Lei básica que se está a tramitar no Congreso dos Deputados/as

A CIG insta á Xunta de Galiza para que dea cumprimento do Acordo sobre as condicións de traballo dos axentes forestais e medioambientais de Galicia asinado coas organizacións sindicais CIG, CCOO e UGT o 11 de outubro de 2018 para que procedan a solicitude de implantación de coeficientes reductores para o persoal das escalas de axentes ambientais, axentes forestais e axentes técnicos ambientais.

Así o punto 8 do Acordo establece: 

“Oitavo. Coeficientes redutores xubilación

A Xunta de Galicia comprométese a instar e colaborar, achegando os datos e documentación que se precise, ante a Administración competente en materia de coeficientes redutores da idade de xubilación deste colectivo.”

A Xunta de Galicia como empregadora e en base ao punto oitavo deste Acordo acadado coas organizacións sindicais debe promover, ao abeiro do artigo 10 do Real Decreto 1698/2011, do 18 de novembro, polo que foi regulado o réxime xurídico e o procedemento xeral para establecer coeficientes redutores e anticipar a idade de xubilación no sistema da Seguranza Social, o inicio dun procedemento para o estabelecemento de coeficientes redutores para rebaixar a edade de xubilación e para a fixación dunha edade mínima de acceso á pensión dos funcionarios e funcionarias da Xunta de Galiza pertencentes ás de axentes forestais (C2), axentes facultativos ambientais (C1) e agora axentes técnicos ambientais (B).

Asimesmo se continúa a inacción da Xunta de Galicia que ignora de xeito repetido os acordos acadados, non nos imos quedar paradas e como organización sindical estamos a promover todas as accións necesarias para que dunha vez os axentes ambientais e forestais da Galiza teñan a xubilación anticipada. 

O proxecto de lei básica de axentes forestais e ambientais xa entrou no Congreso sen mencionar a xubilación anticipada

Neste sentido, o 7 de marzo o Consello de Ministros voltou a aprobar un Proxecto para unha lei básica para axentes forestais e ambientais que ten que ir agora a tramitación parlamentaria no Congreso dos Deputados/as pero que non regula a xubilación anticipada para estes funcionarios e funcionarias. O pasado ano xa entrara para a súa tramitación pero quedou parado polas eleccións políticas, este que se presenta agora é idéntico ao de 2023. Porén temos que salientar que nin o PP de Galiza nin a maioría dos partidos políticos con capacidade de mudar este proxecto presentaron emendas para introducir a xubilación anticipada de forma directa no marco da lei como teñen, por exemplo, a policía local ou os bombeiros e bombeiras forestais cos que ademais o persoal afectado comparte ámbito laboral. 

Nesta nova tramitación estamos a contactar con todos os grupos demócratas para que presenten emendas para a mellora do texto entre as que claramente está a inclusión dun artigo de xubilación directa e de recoñecemento dos efectos retroactivos se é cos coeficientes reductores do traballo do persoal das escalas de axentes forestais e ambientais da Galiza. 

No DOG do 11/03/2024 publican a RESOLUCIÓN do 27 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se convoca concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escalas de enxeñeiros, enxeñeiros técnicos, arquitectos, arquitectos técnicos e ciencias.

Poderá participar neste concurso:

a) O persoal funcionario de carreira dos corpos e escalas de administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza que se relacionan no anexo ou análogos doutras administracións públicas, sempre e cando transcorresen dous anos desde que accedese ao posto que veña desempeñando con carácter definitivo, agás que este se provese polo sistema de libre designación, neste caso non se exixirá permanencia. Non obstante, de acordo co disposto no artigo 90.2 da LEPG, para os efectos de poder participar neste concurso, o persoal funcionario de novo ingreso terá que acreditar en todo caso unha antigüidade mínima de dous anos desde o seu nomeamento como persoal funcionario de carreira.

Ao persoal funcionario de carreira que accedese a un corpo/escala por promoción interna ou en virtude dun procedemento de integración e permanecese no posto de traballo que desempeñaba computaráselle o tempo de servizos prestados neste posto no corpo/escala de procedencia para os efectos do disposto no parágrafo anterior.

b) O persoal funcionario de carreira dos corpos e escalas de administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza ou análogos doutras administracións públicas que se relacionan no anexo en situación de excedencia voluntaria por interese particular, despois de transcorrer o período mínimo de permanencia nesta situación.

c) O persoal funcionario de carreira dos corpos e escalas de administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza ou análogos doutras administracións públicas en calquera situación administrativa distinta das anteriores que permita a participación no concurso de traslados de acordo coa normativa aplicable.

Están obrigados/as a participar neste concurso:

a) O persoal funcionario de carreira dos corpos e escalas de administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza obxecto desta convocatoria que se encontre ao dispor do órgano competente ou adscrito provisionalmente a un posto de traballo, de acordo co disposto no artigo 97.5 e a disposición transitoria quinta da LEPG. Deberá solicitar todos os postos de acordo coa base VI.2.

b) O persoal funcionario de carreira dos corpos e das escalas de administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza obxecto desta convocatoria que se encontre adscrito por motivo de saúde ou rehabilitación a un posto de traballo en distinta localidade daquela en que teña o seu destino definitivo estará, en aplicación do disposto no artigo 89 da LEPG, obrigado a participar no concurso e debe solicitar todos os postos adecuados ao seu corpo, escala e especialidade, situados na mesma localidade do posto o que figure adscrito provisionalmente.

Presentación de solicitudes (de participación e de elección de postos):

1. Para participantes da Xunta de Galicia en servizo activo na súa escala de participación, accedendo ao Portal do Empregado no enderezo electrónico https://portax.xunta.es

2. Para os que se atopen en calquera situación distinta da referida no punto 1, incluído o persoal doutras administracións públicas, a través do portal da web corporativa da Dirección Xeral da Función Pública no enderezo electrónico https://www.xunta.gal/funcionpublica/concurso-de-traslados/

A solicitude e, de ser o caso, a documentación adicional deberá presentarse electronicamente a partir do día seguinte ao da publicación da convocatoria no Diario Oficial de Galiza e ata o día 25 de marzo de 2024 incluído, e dirixirse á Dirección Xeral da Función Pública da Consellaría de Facenda e Administración Pública.

Os postos vacantes ofertados neste concurso publícanse no anexo desta resolución.

Unha vez rematado o período de presentación de solicitudes de participación, publicarase no DOG a apertura dun prazo de 15 días hábiles para a presentación de solicitudes de elección de postos de traballo.

Outras novas recentes

Venres, 22 Marzo 2024

Prazas para elección de destino Agrupación profesional-Subalterno (22/03/24)

A Dirección Xeral de Función Pública achega un listado de prazas que ofertará para a elección de destino do proceso selectivo da agrupación profesional - subalterno. A localidade dos postos pode verse no código que vai nas posicións 11 a 15 do código (XX.XXX.XX.XXX.XXXXX.XXX) No mesmo arquivo que poñemos a túa disposición para descargar, vai tamén a RPT íntegra con todos os...
Mércores, 20 Marzo 2024

Prazas para elección de destino Minas-Bibliotecas-Arqueologos-Museos-Obras Publicas-Arquivos (19/03/24)

A Dirección Xeral de Función Pública achega os listados de prazas que ofertará para a elección de destino dos seguintes procesos selectivos: A1 Minas A1 Bibliotecas A2 Bibliotecas A1 Arqueólogos A1 Museos A2 Museos A2 Obras Públicas A2 Arquivos Neste lote botamos en falta A1 de Arquivos.
Xoves, 21 Marzo 2024

Reunión do Comité de Seguridade e Saúde Laboral de Política Social

Riscos para a saúde moi elevados nas escolas infantís O venres tivo lugar unha nova xuntanza do Comité de Seguridade e Saúde Laboral de Política Social, no que estaban presentes os representantes das consellería de política social, servizo de prevención propio da Xunta, servizo de prevención alleo (Qualtis), representantes do Consorcio e delegadas e delegados de prevención...