- Detalles
A última hora da xornada laboral do 16 de decembro, dende a secretaría da dirección da Axencia Galega de Innovación remítesenos o texto oficial do 2º Acordo de traspaso: adscripción de postos con nivel orgánico inferior a sevizo e traspaso de créditos asignados aos servizos traspasado", entre a Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional e a Consellería de Economía e Industria, asinado polos Secretarios Xerais Técnicos de ambas Consellerías.
Segundo este acordo, a Axencia Galega de Innovación perde un total de 36 postos, dos cales 26 se van para a Consellaría de Economía e Industria e 10 para o Igape, postos que en parte son de “persoal propio de GAIN”, aínda que isto pareza unha paradoxa e contrario á lóxica.
Así, pasan de GAIN á Consellaría de Economía e Industria os seguintes centros e servizos:
- CIS Galicia-Centro de Innovación e Servizos da Tecnoloxía de o Deseño (12 postos)
- Servizo Galego de Propiedade Industrial - Segapi (4 postos)
- Área de Coordinación do Polo Aeroespacial de Rozas (6 postos)
- 2 postos da Área de Xestión
- 3 postos da Área de Programas
Completan o reparto o traspaso de GAIN a Igape:
- 6 postos da Área de Servizos
- 4 postos do Departamento de Xestión de Axudas
Tanto a Consellaría de Educación (da que depende a GAIN coa administración Rueda) como a Consellaría de Economía e Industria (da que dependeu dende a súa creación en 2012), asinantes do acordo, non responderon á solicitude de negociación feita durante a xuntanza á que fomos convocadas o 18 de novembro de 2024, nin tampouco á feita formalmente por escrito.
Dende a CIG manifestáramos nesa data a nosa total oposición á sinatura deste acordo mentres non houbese negociación das modificacións dos postos de traballo, e consideramos que, se asinaban o acordo directamente, a nosa central sindical non participou en ningunha negociación. Así mesmo, dubidamos da legalidade do traspaso do persoal propio de GAIN ao Igape ou Economía pola súa casuística e situación específica, antes das resolucións da estabilización e do cumprimento dos acordos asinados entre determinados sindicatos e Emprego Público.
De feito, cumprimentos, ben poucos. O propio Acordo Economía-Educación, no seu artigo 6, fai referencia a que “as partes comprométense a respectar o establecido no Acordo entre entre a Consellaría de Facenda e Administración Pública e as organizacións sindicais CSIF, CCOO e UGT para a integración do persoal do GAIN nas estruturas da administración da Xunta de Galiza (artigo nº 6), en virtude do cal, rematado o proceso de estabilización procederase á apertura dun proceso único de integración no VCCU do Persoal Laboral da Xunta de Galiza das prazas obxecto de estabilización; e finalizada a integración procederase á apertura inmediata do proceso de funcionarización voluntaria. Unha funcionarización, que segundo o amentado Acordo Facenda-CSIF-CCOO-UGT (punto terceiro) estaría rematado “antes da finalización do primeiro semestre do ano 2024”, ao tempo que tamén indica que a “RPT comezarase a negociar no segundo semestre de 2023 coa finalidade de que estea rematada antes da toma de posesión deste persoal como persoal laboral fixo do V Convenio colectivo.” (punto terceiro).
Un dos poucos cambios do Acordo Economía-Educación do que xa tiveramos coñecemento con relación á proposta inicial de novembro é que o persoal foi avisado polas xefaturas de que finalmente o traspaso non ía efectivizarse con data do 1 de decembro de 2024, como estaba previsto, senón do 1 de xaneiro de 2025. O texto definitivo inclúe entre os cambios un anexo de créditos do capítulo I dos postos traspasados.
A negociación nin existe nin hai intención de facela, abocando ao persoal á vía xudicial.
- Detalles
Con data do 17 de decembro recibimos a convocatoria da EGAP para asistir ao Consello Reitor, que este ano se estableceu o 26 de decembro de 2024.
Como é habitual na EGAP, a convocatoria non se acompaña da documentación a tratar na xuntanza á cal se refire a orde do día (a secretaria da EGAP indica que se enviará en "datas próximas"), quizais coa expectativa de que a leamos por Noiteboa ou Nadal.
Entre os puntos a tratar figuran os convenios e protocolos de colaboración vixentes, as contas 2024 e orzamentos 2025 e un informe sobre as actividades para o ano 2025.
Se tes algunha pregunta, achega, queixa ou suxestión que queres que teñamos en conta nesta xuntanza, contacta connosco.
- Detalles
O día 13 de decembro 2024 celebrouse a 9ª reunión da mesa de seguimento do acordo de funcionarios do SPIF onde a Administración presentounos uns gráficos nos que se reflexa a porcentaxe de cobertura así como a de vacacións, comparando os anos 2023 con 2024. Dende a CIG insistimos que:
- Unha vez máis que, logo do traslado do acordo ao persoal laboral, é de recibo que se estude a fórmula antes do inicio da campaña, tal e como ven reflexado na Disposición adicional única: “O persoal laboral fixo-discontinuo que preste servizos no Servizo de Prevención de Incendios Forestais se lle seguirán aplicando as condicións de traballo establecidas no V Convenio colectivo único do persoal laboral da Xunta de Galicia”. A pesar disto, tras a sinatura deste acordo iniciaranse negociacións para adecuar a aplicación das condicións específicas de traballo fixadas neste acordo ao réxime xurídico do persoal discontinuo do Servizo de Prevención e Incendios Forestais. Dende a Dirección Xeral din que non é o lugar axeitado para tratar os temas do persoal Laboral, aínda así, contestarán nun prazo dunha semana dado que dende as provincias xa están solicitando reunións de cuadrantes. Dende a CIG intuímos que van facilitar os horarios pero non a parte económica e nos derivan a negociar a outro ámbito laboral mareando a perdiz.
- As brigadas deben ter un mínimo de 5 compoñentes dos cales un sexa Xefe de brigada. Para isto propomos a súa creación, evitando así o descolgue de brigadas cun compoñente o que resulta inoperativo, tanto en traballos de prevención como en incendios, tal e como está recollido no informe da inspección de traballo de Lugo. (A administración propon brigadas de 7 compoñentes)
- Horarios en brigadas con rotación de 5 secuencias o que provoca que haxa distritos que non cubran todas as quendas, sobre todo ao rematar o persoal fixo discuntínuo
- No caso de vixilantes-emisoristas a rotación de 4 secuencias deixa moitos ocos e quendas sen cumprimentar (chegando a seren os traballadores os que solicitan as adaptacions para cubrir as 24). Dende a CIG insistimos que deben ser quendas M-T-N para o que se precisan 8 persoas durante todo ano para cumprimentar as quendas e repartir vacacións e permisos. (Non contestan)
- Os batracios e tractores están dotados de material e equipos pero NON dotados de persoal o que provoca o desmantelamento de brigadas de distrito e inoperatividade de motobombas. (sen contestación)
- Conciliación no SPIF (que se están negando sistematicamente e son gañadas no xulgado). A administración contesta que “os efectos do acordo son para ben e para mal…”
- 2º Actividade do persoal Funcionario. (non contestan)
- Instalacións. Resulta curioso que neste ano as melloras que se fixeron nas bases, para denominalas "Buo", tocoulles a aquelas que menos o precisaban. Segundo o director elíxense os centros dentro das posibilidades de xestión pero teñen moitos centros cedidos “sen papeleo” ou alugados que están en tramitacións…
- Propostas da Administración:
1. Unificar brigadas: (7 compoñentes: 1 capataz+ 6 bombeiros/as). Dende a CIG mantemos a proposta de 5 compoñentes. Expoñemos que ante o reparto de secuencias de 5 semanas de rotación precísase un mínimo de 10 brigadas para cumprimentar as secuencias cada día. Coa proposición da Administración, onde o promedio de brigadas por distrito vai de 5 a 8, non se complementaria ningún día. (a capacidade organizativa é súa e dín que “asumen ese risco, que xa o teñen comtemplado”. Ante a insistencia da Administración solicitamos proposta por escrito da modificación e criterios ante a imposibilidade de desprazamento de máis de 5 compoñentes nun coche.
2. Actualizar os horarios de emisoristas e brigadas helitransportadas segundo haxa helicóptero nas bases e, de ser o caso, si se incrementasen as horas daranse compensacións en períodos nos que non haxa helicóptero. Dende a CIG aceptamos esta proposta instando a posibilidade de que as compensacións sexan solicitadas polos/as traballadores/as.
3. Solicitar a previsión de vacacións antes do 28 de febreiro (todas as vacacións incluídas, os canosos e os 5 días de compensación). Dende a CIG opoñémonos a esta pretensión de solicitar todos os días de vacacións tal e como se reflicte no punto 2 do Art. 132 da Lei de Emprego pública de Galiza: “Non obstante e sempre que as necesidades de servizo o permitan, dos días de vacacións no apartado un, poderse solicitar o gozo independente de ata seis días hábiles por ano natural, que poderán acumularse aos días de asuntos particulares”. Así como tamén no punto 14 do Art. 118 : “Ao longo do ano, o persoal funcionario e o persoal laboral teñen dereito a seis días de permiso por asuntos particulares, sen necesidade de xustificación”
4. Outras novas trasladadas dende a DIRECCIÓN XERAL:
- Os procesos selectivos de consolidación adíanse ante a nova necesidade de baremar a todos/as os/as compoñentes/as calculando rematar o proceso na primavera
- Apertura de listas do decreto 37/2006 para as categorías de funcionarios do SPIF a principios de ano.
- Actualización da situación en listas do persoal laboral que pasou de estar en praza non vacante (fixo-discontínuo e 6 meses) a praza vacante: neses días farán o volcado de datos e todos/as os/as que estaban nesa situación pasan a ocupar praza vacante (consecuencia: non se lles ofertarán praza vacantes)
- Probas físicas para as listas do decreto: entre xaneiro e febreiro.
- Seguinte reunión o 10 de xaneiro.
- Detalles
O día 09 de decembro de 2024 tivo lugar a reunión do Comité S.S.L. de Incendios onde se abordaron os seguintes temas:
-. Plan de formación 2025/2028. Dende a CIG pedimos que se abra un prazo de alegacións e que se incorpore a lexislación vixente da Lei básica de Bombeiros Forestais, de obrigado cumprimento, en canto neste caso permita un desenrolo do marco formativo, para acadar ao final deste Plan as unidades de competencia, que permitan obter os certificados de profesionalidade , tanto nivel 2 , como nivel 3. Consideramos vital incorporar un curso de Apoio en Continxencias, función que segundo a lei, lle corresponde a este colectivo realizar.
-. Informe do accidente de Campiño.
-. Estado das medidas preventivas derivadas da exposición a riscos químicos. Parece axeitado que para minimizar a cantidade de Hidrocarburos aromáticos policíclicos, ós que se expoñen os/as traballadores/as en tarefas de extinción de incendios forestais, se empreguen sopradores-aspiradores portátiles e toalliñas de limpeza, máis o que segue sen facerse correctamente é o plan de descontaminación total dos EPIS, algo no que levamos moito tempo sen dar coa solución axeitada, como xa hai anos que se fai noutras Comunidades. A Administración culpa disto ao mal funcionamento da primeira empresa á que se lle contratou este traballo e á propia idiosincrasia de distribución do persoal no territorio, que agardan solucionar coa contratación dunha nova empresa. Tamén se fai mención da posibilidade de especialización dalgún membro por equipo de traballo, nun grao maior de coñecementos en primeiros auxilios para mellorar a capacidade de atender situacións mais graves. Dende a CIG consideramos que o acaído sería elaborar un protocolo claro para así poder establecer accións preventivas que minimicen o risco para os/as traballadores/as.
-. Vehículos Autobomba URO VAMTAC. Logo da chegada de bastantes críticas polo funcionamento do sistema de freado do novo vehículo, constatadas pola propia Administración esiximos que se corrixa esta perigosa problemática en vehículos en período de garantía.
-. Reposición de los EPIS. Dende a CIG, expresamos a queixa de bastantes traballadores/as pola falta de entrega dos novos EPIS, e a importante dificultade que supuxo a non realización da tallaxe ós/ás traballadores/as o que trouxo consigo unha peor adaptación dos equipos. A identificación específica do posto concreto do traballador nas costas limita o intercambio entre prendas para adaptala mellor a cada traballador/a. Dende a CIG consideramos que a identificación do posto concreto do traballador debería ir en elementos extraíbles e adheribles, mantendo so cosido os elementos comúns a tódalas categorías en canto á identificación.
-. Instrucións sobre o acceso a puntos de vixilancia fixa. A circular que regula esta cuestión para a CIG é insuficiente, xa que non se adapta correctamente a todas as situación de riscos para os/as traballadores/as, xa que cruza datos do índice de risco, con previsións meteorolóxicas, e parécenos unha medida que pode traer certa falta de protección o/a traballador/a.
Volvemos insistir, no arranxo das vías de acceso ou no seu defecto que se utilice un coche do servizo para poder chegar a estes puntos de vixilancia de difícil acceso, así como a necesaria dotación dun portófono por vixiante, e que se poda dispoñer por posto de vixilancia dun teléfono co Xeocode lite integrado. Deberá tamén quedar claro quen é o responsabilidade da aplicación de ditas instrucións.
-. Estado da compra de auriculares para os condutores de bulldozer. Dende a CIG levamos tempo reclamando a necesidade deste equipo. A Administración confirmounos, que se lle fixera entrega ós condutores de bulldozer de 18 equipos Xiaomi Red 3 pro Vauds, e que para este ano vaise buscar elementos aínda mais eficientes para estes traballadores.
-. Rogos e preguntas.
.. Reclamamos que se trate no subcomité de EPI a necesidade dunha mochila para portar os case que 5 kg do auto-rrescatador, botiquín individual, cantimplora e semi-máscara, excesivo peso para portar sen elementos adicionais de suspensión.
.. Consideramos preciso a dotación de botas de monte que completen o uniforme dos Axentes Forestais e Medioambientais, que non incorporen reforzo la punta.
.. Expresamos a necesidade de incorporar un curso de Qgis para Técnicos e Axentes.
.. Preguntamos pola limitación para acceder ás bacas homologadas dos pick-up. Informan que so se poderá acceder á baca dende o chan, e dende ese punto deberemos extraer o equipamento, e tamén estibalo. Pensamos que este procedemento non é doado e precisaría dunha escada como se viña facendo ata o de agora. Tamén reclamamos a incorporación dos caixóns de transporte xa adquiridos.
- Detalles
A Dirección Xeral de Función Pública trouxo á Mesa Sectorial de Funcionarias (13/12/24) o Decreto da OEP 2024 das escalas sanitarias da Lei 17/89. Este persoal, non dependente do Sergas, segue a ter unha xestión á marxe de Emprego Público, cando se trata de persoal da Administración xeral da Xunta.
Seguindo o seu modus operandi, onde a boa fe negocial brilla pola súa absoluta ausencia, dende a Dirección Xeral de Emprego Público enviáronnos a documentación da convocatoria sen tempo para revisala, incapaces por sistema de respectar o mínimo de 48 h. Mostra desta nula intención de negociar e facilitarlles as cousas á parte social é que todos os pdf se envían como imaxe protexida, sen opción a seren editados, copiados ou procesados sen dificultades engadidas. A secretaria xeral pide desculpas de novo, pero para a seguinte convocatoria repitirá a mesma técnica e mesmo procedemento. Veremos en que acaba todo isto.
Dende a CIG reclamamos e chamamos a atención sobre as seguintes cuestións:
- Que a xestión da OEP pase a Función Pública e se faculte ao conselleiro de Facenda a ditar as normas precisas para desenvolver este decreto.
- No referido á cuantificación: din que aplican o 110% da taxa de reposición, e ofertan 15 prazas, pero non desagregan os datos que nos permitan comprobalo.
- Habilitan que se convoquen prazas adicionais por previsión de xubilacións (nos 2 anos seguintes). Cremos que isto crea incertidume e sorpresas por non coincidir o que se oferta e o que se convoca, ademais do risco de deixar fóra a xente que aproba, por non efectivizarse unha xubilación.
- Acceso por concurso-oposición: concordamos, pero queremos que xa poñan cal é a porcentaxe. Defendemos 40-60. Non o aclaran. O vicesecretario xeral da Consellaría de Sanidade limitouse a dicir que se verá en cada convocatoria.
- Tribunais: esiximos unha composición paritaria para o conxunto da oferta, e que esa paridade sexa para cada convocatoria, e os sindicatos poidamos propor a unha persoa. A DXEP responde que cando se convoquen estes procesos reflectiranse a composición dos tribunais.
- Promoción interna: limítanse a dicir que se respectará o mínimo. Nós solicitamos que sexa do 50% en cada clase, que estea aberta a calquera escala de administración e que as prazas non cubertas se acumulen ás libres. Que os procesos sexan separados do acceso libre. Responden que o número de prazas o dirán no momento da convocatoria.
- Exame de galego sen exclusión polo Celga. Propoñemos a alternativa seguinte: que un primeiro exame sexa obrigatorio en galego. Se se indica que "as bases das convocatorias establecerán o carácter deste exame" estase permitindo que tal proba non sexa eliminatoria, polo que nos opoñemos. Non contestan.
- Tempos: a OEP do 2024 vaise publicar cando falten días para rematar o ano. Pedimos que se engada a obriga de que a convocatoria sexa publicada no prazo de 1 ano e resolta noutro ano máis.
Botas algo en falta? Fainos as túas achegas, contacta coa CIG-Autonómica.
- Detalles
A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) achegounos unha proposta de acordo relacionado coa terminación dos procesos selectivos de estabilización para as distintas clases e escalas do servizo de incendios.
O asunto ven motivado polo feito de que houbo un cambio de criterios en canto á baremación da experiencia do persoal fixo-descontinuo. Con este paso, a DXEP tenta dar resposta ás demandas da CIG e do persoal afectado.
Este texto está en fase de alegacións. Calculamos que irá a Mesa Xeral a finais desta semana ou comezos da seguinte. Se queres aportar algo, contacta coa CIG.
- Detalles
Esta foi a reacción á postura manifestada pola CIG de rexeitamento a dar validez tanto á proposta de plan de igualdade como de diagnose elaboradas pola Dirección Xeral de Simplificación Administrativa da Xunta antes da constitución da comisión de igualdade, que Portos puxo enriba da mesa.
A xuntanza de constitución da Mesa de Igualdade de Portos de Galiza foi, cando menos, brusca e agresiva, co beneplácito de CCOO, quen se une a todas as decisións e propostas de empresa e UGT.
Témosllo que agradecer ás persoas delegadas de UGT, central sindical maioritaria no Comité de Empresa de Portos de Galiza, que nun afán desmesurado de protagonismo, esqueceron cal é o seu rol: a defensa dos intereses do persoal, entre os que está lograr un plan de igualdade que responda ao seu propio apelativo, efectivo e descritivo da realidade laboral de Portos de Galiza; e non un plan de igualdade floreiro, rápido, copiado do da Xunta, non negociado e de mero trámite.
Nun alarde de prepotencia inaudita e de descoñecemento duns mínimos da normativa de igualdade vixente, esixíbeis a toda persoa representante legal das traballadoras e traballadores integrante dunha Mesa de Igualdade, non fixeron outra cousa máis que escenificar unha perrencha infantil de desgusto -portazos incluídos-, ante o posicionamento claro da CIG: non achantar cunha proposta de diagnose xa feita e sen negociar que incumpre a Lei, e achegar en positivo todo o posíbel para, aínda estando en minoría, poder conseguir melloras para o persoal de Portos de Galiza.
Ante a oposición da CIG a aceptar o inaceptábel (como é “negociar” unha diagnose xa feita pola Xunta); ou ante o pedimento da CIG de que conste na acta de constitución da Mesa de Igualdade de Portos a proporción de representatividade de cada central sindical (serán os/as responsábeis do resultado desta negociación e do plan de igualdade que se obteña); ou ante o pedimento da CIG dunha mínima mención ao colectivo LGTBI+...; ante todo isto, as persoas representantes de UGT perderon totalmente os papeis, ao ver que non se comunga coas súas posturas ou opinións, incapaces de respectar pareceres, achegas ou o máis mínimo comentario ou pregunta por parte da CIG ou de calquera que contraveña ou faga algunha crítica ás de UGT e empresa. Tanto é así que volveron amentar o seu vergoñento acordo UGT-CCOO adoptado por votación instada por UGT para “acollerse” ao plan de igualdade da Xunta… Como se os plans de igualdade fosen intercambiábeis e traspasábeis a calquera entidade… Acordo UGT-CCOO da vergoña, recoñecido por Portos.
Dende a CIG non podemos senón desexarlles a UGT máis tranquilidade, boa educación e maneiras, tolerancia a grandes doses, e un Aninovo cheíño de respecto cara a quen opina diferente e defende dereitos e, xunto con CCOO de Portos de Galiza, un 2025 cargado de boa fe negocial, cumprimento da Lei e moita moita moita IGUALDADE!!!
Por un I Plan de Igualdade de Portos de Galiza efectivo, negociado e axustado á realidade deste ente público!!
- Detalles
Recibimos a seguinte comunicación da DXEP:
"Coa finalidade de que todas as persoas participantes no acto de elección de destino convocado pola Resolución de 5 de novembro de 2024 (DOG núm. 216 do 8 de novembro de 2024) obteñan unha praza correspondente ao seu subgrupo e logo de examinar as solicitudes recibidas, resulta necesario engadir novas prazas ao acto de elección previamente convocado.
A tal efecto e co obxecto de adxudicarlles os seus destinos provisionais, realizarase un novo acto de elección de destino para as persoas aspirantes que superaron os devanditos procesos selectivos, de conformidade coa base IV.6 das respectivas convocatorias que será publicado no Diario Oficial de Galicia."
- Detalles
Asistimos a unha xuntanza con Sanidade pola Oferta de Emprego Público (OEP) de escalas sanitarias (Lei 17/89) do ano 2024 (a poucos días de rematar o ano).
Segundo nos transmitiron as persoas responsables políticas da consellería de Sanidade, a OEP vai ao máximo permitido por lei (110% das vacantes), que cuantifican en 15 prazas desagregadas do seguinte xeito:
Clase | Prazas ofertadas | Reserva discapacidade |
Inspectores/as médicos/as | 5 | |
ATS/DUE | 4 | 1 |
Licenciado/a en farmacia | 4 | |
Licenciado/a en Psicoloxía | 2 | 1 |
Informan de que todas as vacantes son debidas a xubilacións (14), incrementado nunha polo 110%. Pero as ofertadas por clase non se corresponden coas xubilacións en cada unha delas, se non que hai unha reordenación de efectivos. Estas serían as xubilacións de cada clase: 7 inspectores/as médicos/as, 0 ATS/DUE, 2 licenciado/a en farmacia, 0 licenciado/a en psicoloxía, 4 en mediciña, e 1 FISP.
O decreto que aprobará a OEP, habilita a que as convocatorias poidan incrementar as prazas ofertadas en función das xubilacións que se prevexan para os dous seguintes anos (e que se restarán das seguintes OEP). Iso pode soar ben, pero introduce un certo grao de incerteza no sentido de que as persoas candidatas non saberán pola oferta cal vai ser o número final de prazas convocadas, e en todo caso, as persoas que superen o proceso non poderán coller praza mentres non se produza a efectiva xubilación (e se esta non se produce nuns anos determinados, decaería do seu dereito).
En canto á forma de acceso, será a de concurso-oposición, pero sen especificar cal vai ser a porcentaxe de cada unha, quedando a decisión para cando se aprobe a convocatoria, outra incerteza que pode influír na decisión das persoas a presentarse ou non.
A composición dos tribunais de selección será paritaria, pero non para cada tribunal, senón para o conxunto deles, o que pode facer que non se respecte un mínimo de paridade nalgún dos tribunais. A maiores, solicitamos que os sindicatos volvamos a estar presentes nos tribunais, como medida de vixilancia do seu funcionamento interno.
Da promoción interna din o que é obvio: que respectarán o mínimo legal, que é do 25%. A CIG quere que esta sexa do 50%, en procesos separados do acceso libre, vertical dende calquera escala do subgrupo inferior, e tamén horizontal dende outras escalas do mesmo subgrupo, sempre reciprocamente en todas as escalas.
Sanidade vai na mesma liña do PP, de que o idioma propio de Galiza continúe na senda da desaparición: os futuros funcionarios e funcionarias das escalas sanitarias poderán obter praza sen ter nin o máis mínimo coñecemento do idioma galego, pois a proba de galego pode non ser eliminatoria.
A consellería non quere comprometerse a poñer prazos para a publicación da convocatoria, polo que poden pasar anos ata que a máquina se poña en marcha.
Xa está convocada a Mesa Sectorial de Negociación de Persoal Funcionario, para o venres 13 de decembro. Probablemente quede aprobada nunha Comisión de Persoal para a semana seguinte.
- Detalles
A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) convocou aos sindicatos para o venres 13 de decembro, a negociar a Oferta de Emprego Público (OEP) do ano 2024 que xa anunciaron á prensa fai semanas. Tamén traen a Relación de Postos de Traballo (RPT) do Consorcio, que afecta a máis de 1.800 postos de traballo.
Engaden na orde do día outras dúas misteriosas RPT. Dunha só sabemos que é unha modificación "de postos de traballo de administración xeral e de administración especial", sen máis información. A outra é unha modificación da RPT de funcionarización de postos de administración especial de C1 e C2.
De todos estes asuntos, tan só aportan a RPT de Consorcio (descargar). Do demais, nada, nin documentación nin información.
A vontade negociadora das persoas responsábeis políticas da Función Pública galega podémola observar en que non só non envían documentación ou información da maioría dos asuntos, senón en que toda a negociación vaise concentrar no mesmo día, o venres 13.
A maiores, na orde do día vai tamén a OEP do ano 2024 das escalas sanitarias (Lei 17/1989). Pero neste caso xa tivemos unha xuntanza previa con Sanidade o martes 10.