Novas por contido

Antes de comezar queremos salientar que gran parte dos males e agravios que se derivan desta modificación da RPT son froito dunha xestión nefasta por parte da consellería e da DXEP, que tal e como se lles indicou NON TIÑAN QUE TER RETIRADO OS POSTOS DO CONCURSO DE TRASLADOS.

Lembramos que se lles fixo notar que en último caso se podía prorrogar en 15 días o prazo para a elección de postos do concurso (despois de ter esperado un ano), e se non daba tempo, os postos poderían figurar no listado de postos do concurso coa observación de “posto obxecto dunha posible modificación” e incluso dando conta da natureza desa modificación. E lembramos tamén que non podían saír a concurso os postos porque era “urxentísimo” e tería que estar feita a modificación a 30 de abril.

Se o obxectivo era potenciar e fomentar que os postos das oficinas de emprego tivesen estabilidade e se cubrisen con vocación de permanencia por persoal funcionarios de carreira, o concurso era o instrumento óptimo para facelo: a modificación podería terse feito sen que cesase o persoal interino ata a toma de posesión do concurso de traslados, e tamén se daría a opción ás persoas funcionarias de carreira de acceder a eses postos, mesmo a aquelas que estaban desempeñando posto de nivel inferior nesas mesmas oficinas.

A opción da consellería, pola contra vai implicar, modificar os postos e que non se poida optar a eles ata un futuro concurso de traslados e por tanto van ter que utilizar o recurso das comisións de servizo, que como sabemos van utilizar ao seu antollo. Ao mesmo tempo, a modificación así feita vai implicar cesar ao persoal interino e os postos que non se cubran mediante comisión terán que volver a facer chamamentos das listas, algo a toda vista absurdo.

Isto tamén implica que o persoal funcionario de carreira que ten actual destino definitivo nesas oficinas, van ver como soben niveis de postos da súa oficina pero non os seus, e que ao non poder concursar a eles ao ser retirados do concurso, van ter que solicitar outros en comisión de servizos, porque á Xunta non lle deu a gaña de abordar globalmente esta modificación. E outras persoas en destino provisional van ver como quedan ao dispor ao amortizar os seus postos.

E isto é especialmente grave no rural e nas localidades onde hai poucas prazas e para facer carreira administrativa o persoal funcionario de carreira tense que desprazar ata unha das grandes cidades.

En relación aos postos de dirección oficinas emprego ata o de agora eran maioritariamente postos de concurso, e uns poucos de LD e concurso específico.

Se falamos de estabilidade e profesionalidade, debemos avogar polo concurso ordinario como forma de provisión, opoñéndonos á proposta de concurso específico, que non deixa de ser unha libre designación encuberta. Pensamos que a diferenza de niveis debese establecer en función do número de demandantes de emprego e que hai que buscar unha solución global e non só basearse nos postos vacantes (ao igual que no resto de postos, como na creación de postos de persoal subalterno con nivel 12 mentres se deixan os existentes no nivel 10).

Dende a Administración comentan que estudarán a petición de que a súa cobertura sexa por concurso ordinario.

A pretensión de crear postos de xestores de emprego de nivel 20 abertos a A2, C1 e C2, amortizando postos de C2, C1, A2 e A1 e postos de coordinación de área pode provocar un importante conflito de funcións e de retribucións. Nunha mesma oficina convivirán, para desenvolver as mesmas tarefas, xestores emprego (N20), C1(N14), C2(N12) e laborais (grupo IV-1) non funcionarizados. A administración limítase a comentar que conforme vaian quedando vacantes os postos de C1, C2, A1 e A2, serán transformados en xestores de emprego.

A Administración di que os novos postos de xestores de emprego serán ofertados en comisión de servizos con prioridade para o persoal da propia oficina de emprego. O que non aclara vai ser que pasa co persoal funcionario que está en destino provisional en postos que se amortizan e van quedar a dispor. Se entende que si se prioriza segundo o criterio antes anunciado terían que ter destino provisional nos novos postos ata a futura elección de destino definitivo.

Facemos fincapé na contradición de que se predican que a homoxeneización das OOEE é un obxectivo primordial creando un modelo único, como é que nas OOEE de As Pontes, Viveiro, O Carballiño, Celanova, Xinzo da Lima e Verín, non se crea ningún posto de xestor de emprego.

No caso do persoal orientador, os postos se pasan do nivel 18 ao 20 sen facer amortizacións nin creacións, o cal demostra que isto se pode facer no resto dos postos doutros corpos e escalas.

En relación ás coordinacións do Servizo Público de Emprego de Galiza que pretenden centralizar en Compostela pedimos que para un mellor desenvolvemento das súas funcións de coordinadores/as das oficinas de emprego, os postos da SPEG deberían radicarse nas direccións territoriais, xa que terían unha maior presenza coas oficinas da súa provincia. Ademais hai que rachar coa centralización administrativa e promover postos con nivel nas localidades. Tamén pedimos que a forma de provisión sexa de concurso ordinario xa que na memoria non hai xustificación algunha para que sexa de concurso específico.

A Administración acepta desconcentrar os postos e ubicalos nas direccións territoriais.

Tampouco se xustifica a diferenza de catro niveis entre os/as técnicos/as de emprendemento e os técnicos/as de orientación e prospección laboral do centro de orientación e emprendemento.

E sobre a creación do servizo de atracción de talento denunciamos que non se crea un so posto nas provincias cando nestes momentos e dependendo da subdirección xeral do Retorno, da Secretaría Xeral de Emigración, hai 21 persoas cun perfil de xuristas, orientadores laborais e traballadores sociais, vinculados á xestión de fondos Next Generation que desenvolven as mesmas funcións que as establecidas na memoria de creación do servizo de atracción do talento. Así que pedimos a creación de emprego estrutural nas direccións territoriais para o desenvolvemento tanto das accións correspondentes á Emigración como a Emprego. Respecto ás oficinas retorna din que rematados os programas de Next Generation crearán os postos en RPT.

Sobre os Servizos de Mediación, Arbitraxe e Conciliación creemos que hai que dimensionar incrementando efectivos alí onde polo volume de conciliacións se precisen máis efectivos, como é o caso de Vigo que á maior cidade industrial de Galiza.

Presentaremos as alegacións por escrito antes do vindeiro martes ás 14 horas e haberá unha segunda xuntanza na semana seguinte.

 

Despois da denuncia por presunta agresión sexual do conselleiro Alfonso Villares, descubrimos varias cousas.    

A primeira é que o seu homónimo, Alfonso Rueda, sabía dende hai meses da existencia da denuncia sobre o seu home de confianza.

A segunda, que o presidente de todas as galegas prefire darlle unha aperta a un presunto agresor (os tribunais determinarán se o é ou non) á vista de todo o mundo, antes que solidarizarse, aínda que fose dun xeito xeral, coas vítimas de agresión sexual.

Vaia, que en vez dun presidente prudente (perdón pola rima) que acepta a dimisión do seu conselleiro sen máis comentario e que se solidariza con todas as vítimas de agresión sexual, este HOME, con maiúsculas, non dubida en falar da posibilidade de recuperar a Villares para a política e de darlle unha aperta fraternal en público. Só lles faltou poñer unha alfombra vermella e despedilo con bágoas e panos, un agasallo e promesa de que farán todo o que sexa para que retorne. A verdade que case o fixeron... O espectáculo foi vergoñento.

En paralelo, faise un xuízo mediático pola dereita periodística escudriñando até o último detalle da vida da presunta agredida, como se non tivera suficiente coa experiencia.

Pero imos ó importante: que tipo de mensaxe está transmitindo ás mulleres? Que tipo de mensaxe está transmitindo á sociedade?

Está dicindo ás mulleres e a todos nós que se o agresor é alguén poderoso ou amigo dun poderoso, non merece a pena denunciar. Que hai determinadas persoas que van recibir o apoio do poder fagan o que fagan, e que as presuntas vítimas destes personaxes van a ser revitimizadas unha e outra vez e van sufrir as consecuencias do seu "descaro" até o infinito.

Na esfera privada, Alfonso Rueda pode facer o que queira: apoiar ao exconselleiro, crer a súa versión e tomarse un viño co seu “compiiogui” ou “compibici”, mentres falan do malas que son as mulleres e que por calquera cousa poden montarcha, que xa nada é como antes. No público debe ou debería estar á altura do seu cargo, pero, como vimos, non está á altura agora nin o está nunca. Non pensa cales son as consecuencias dos seus actos e das súas palabras. Ou si o pensa, pero non lle importa porque cre estar por enriba do ben e do mal.

Estamos acostumadas e acostumados. Alfonso Rueda sempre se pon de parte dos presuntos agresores, das persoas poderosas. Neste caso, dunha persoa física: Alfonso Villares, de quen, insistimos, aínda non está probada a súa culpabilidade. Noutros casos, dunha persoa xurídica: ALTRI.

Desculpade a comparación, pero é que non podemos deixar de ver o paralelismo do asunto. Alfonso Rueda ponse a favor dunha empresa que quere agredir a nosa terra dun xeito brutal, deixando a súa posible vítima, Galiza, absolutamente desamparada.
Pero estámonos desviando. Vaiamos coa pregunta do principio. É a Xunta de Galicia un espazo seguro para as mulleres?

A resposta, para nós, é un rotundo si, a pesar do seu xefe. Porque a maioría de nós nunca andariamos dando apertas por aí en público ós presuntos agresores, nin prexulgariamos a denuncia da vítima ignorándoa como se non tivese importancia, nin falariamos de recuperar ao presunto agresor para a vida pública. Simplemente, actuariamos dun xeito prudente e apoiariamos á posible vítima con todos os medios ao noso alcance. Por sorte, a maioría dos homes, con minúscula, que traballan na Xunta de Galiza, son moito mellores que Alfonso Rueda.

E, para rematar, gustarianos lanzar outra pregunta ó aire: sabes que está a facer Fabiola García, conselleira, entre outras cousas, de Igualdade? Nós no o sabemos, pero cremos que temos a resposta. Seguramente estea pensando en dar unha rolda de prensa para solidarizarse coas vítimas de agresións, denunciar o comportamento inaceptable do presidente Rueda e presentar a súa dimisión irrevogable ante a tremenda ignominia protagonizada polo seu xefe... Cremos que por iso non dixo nada até agora, porque estará preparando moi ben a posta en escena para dar unha mensaxe clara e contundente que empodere ás mulleres agredidas e que as invite a denunciar. 

Pensas o mesmo?

 

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocounos a unha xuntanza para o luns 16/06/25 ás 12.00 h da Mesa Sectorial de Negociación de Persoal Funcionario, coa seguinte Orde do día:

OPOSICIÓN: ESCALA DE PROFESORADO NUMERARIO DE INSTITUTOS POLITÉCNICOS MARÍTIMO-PESQUEIROS, ESPECIALIDADE DE PROCESOS DE CULTIVO ACUÍCOLA (A1)

Proposta de Resolución pola que se convoca o proceso selectivo mediante o sistema de oposición para o ingreso pola quenda de acceso libre e promoción interna, no corpo facultativo superior de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala de profesorado numerario de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros, especialidade de procesos de cultivo acuícola.

OPOSICIÓN: ESCALA DE MESTRAS E MESTRES DE TALLER DE INSTITUTOS POLITÉCNICOS MARÍTIMO-PESQUEIROS, ESPECIALIDADE DE SERVIZOS AO BUQUE (A2)

Proposta de Resolución pola que se convoca o proceso selectivo mediante o sistema de oposición para o ingreso pola quenda de acceso libre, no corpo facultativo de grao medio da Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A2, escala de mestras e mestres de taller de institutos politécnicos marítimo-pesqueiros, especialidade de servizos ao buque.

OPOSICIÓN: ESCALA TÉCNICA DE COCIÑA (C1)

Proposta de Resolución pola que se convoca o proceso selectivo mediante o sistema de oposición para o ingreso pola quenda de acceso libre e promoción interna, no corpo de axudantes de carácter facultativo da Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C1, escala técnica de cociña.

OPOSICIÓN: ESCALA AUXILIAR DE COCIÑA (C2)*

Proposta de Resolución pola que se convoca o proceso selectivo mediante o sistema de oposición para o ingreso pola quenda de acceso libre e promoción interna, no corpo de auxiliares de carácter técnico da Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C2, escala auxiliar de cociña.

OPOSICIÓN: ESCALA AUXILIAR DE COIDADORAS E COIDADORES (C2)

Proposta de Resolución pola que se convoca o proceso selectivo mediante o sistema de oposición para o ingreso pola quenda de acceso libre e promoción interna no corpo de auxiliares de carácter técnico da Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo C2, escala auxiliar de coidadoras e coidadores.

OPOSICIÓN: ESCALA DE PERSOAL SUBALTERNO (AP)

Proposta de resolución pola que se convoca o proceso selectivo, pola quenda de acceso libre, mediante o sistema de oposición, para o ingreso na agrupación profesional de persoal funcionario da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala de persoal subalterno.

Toda esta documentación foi enviada aos sindicatos ás 10.24 h do 12 de xuño.

Incrumprimento da Lei de emprego público na convocatoria da escala técnica de cociña (C2)

*Nesta proposta de escala técnica de cociña (C2) piden o título de técnico/a, en contra da Lei de emprego público, recoñecendo o problema da falla de titulación técnica requirida, e tentando arranxalo pola porta de atrás: esixen o título de técnica/o de cociña ou gastronomía, e no C1 requiren técnica/o ou técnica/o especialista. Con isto están a xerar  inseguridade nunha convocatoria que pode ser impugnada por non cumprir a Lei de emprego público e que, por outra banda, mantén a rebaixa nos grupos das escalas de cociña.

Casualmente envían a documentación tan só un día despois de que a CIG-Autonómica difundísemos a convocatoria de manifestación do persoal non docente e de cociñas da Xunta para o vindeiro 30 de xuño.

Nomenclatura machista e I Plan de Igualdade "floreiro" da Xunta

Salientamos o incumprimento reiterado da normativa de igualdade por parte da DXEP, así como tamén o incumprimento do propio plan de igualdade da Xunta, que como prognosticamos na CIG, ía ser un plan floreiro, e isto é unha proba máis: a diagnose concluía que, no referido a procesos de selección e contratación “Debe usarse unha linguaxe inclusiva na denominación das escalas de persoal funcionario e nas categorías profesionais do persoal laboral”, motivo polo que se lle encarga dentro do plan de igualdade á DXEP que o corrixa cunha periodización 2023-2024-2025:

Garantir que a publicación/difusión das convocatorias de procesos selectivos se realiza en linguaxe inclusiva. Revisar e verificar o emprego da linguaxe e imaxes inclusivas e non sexistas na documentación oficial dos procesos de selección de prazas. Prestarase especial atención ás nomenclaturas das escalas, especialidades ou categorías profesionais, que deberán ser actualizadas. Obxectivo Integración do principio de igualdade no acceso ao emprego público e previr a discriminación por razón de sexo no acceso.

Chegadas/os a 2025, todo segue igual que antes do plan de igualdade e das leis de igualdade, coas mesmas nomenclaturas machistas.

Se tes algunha achega, fáinola chegar canto antes!

A CIG ESIXE QUE EMPREGO PÚBLICO RECÚE E QUE O PERSOAL FIXO DO CONSORCIO POIDA PARTICIPAR NO CONCURSO DE TRASLADOS DAS ESCALAS SOCIAIS 

A uns días de celebrarse a funcionarización do personal laboral fixo procedente do Consorcio, o vindeiro 5 de xullo, a Dirección Xeral de Emprego Público rompe os compromisos acadados e decide deixar fóra do Concurso das escalas sociais a todo o persoal Consorcio. 

Iso si, despois de poñer os postos que veñen do Consorcio á disposición de quen queira concursar, máis de 1.700 prazas, a maioría vacantes.

Esta intención de Emprego Público de impedir que as 171 compañeiras fixas do Consorcio participen no concurso das escalas sociais é intolerable e incumpre os compromisos acadados pola Dirección Xeral coa representación do persoal para a integración do Consorcio. De feito este era un dos motivos determinantes polo que o persoal aceptou a funcionarización.

Despois de 17 anos sen mobilidade nestas escalas, non se pode deixar fóra a este persoal fixo por non querer esperar unhas semanas. Ter présas agora cando en moitos dos concursos convocados tardan máis dun ano en publicar as listas de admitidos e excluídoss, é un despropósito.

A quen afecta a premura en convocar o concurso das escalas sociais antes de funcionarizar as laborais fixas que quedan e que podan participar? Se o concurso se fai en “dúas partes”, as que participen na segunda quedaríanse cos restos do concurso anterior e iso limitaría as posibilidades de mobilidade. Ou é que a intención é deixalas anos colgadas á espera do vindeiro concurso?

E que pasaría co persoal que está nos procesos de estabilización?Atreveranse a dar a escoller os postos aos que non puideron optar as persoas fixas procedentes do Consorcio? Ou van facelas esperar a tomar posesión a que rematen os dous concursos?.

Se mire por onde se mire, isto non ten sentido ningún. Queremos pensar que non o meditaron ben e que foi algo apurado de última hora que xurdiu nunha mesa allea ás negociacións de concursos e que ao final van recuar.

Pero se non atenden as nosas demandas o conflito está servido e dende a CIG anunciamos mobilizacións ata facer respectar os compromisos acadados co persoal.

Boletín especial sobre a rebaixa profesional do persoal que traballa nas cociñas e dos dereitos laborais do Persoal de Administración e Servizos.

  • Cociñas escolares sen persoal titulado, profesionais rebaixados
  • A rebaixa profesional é produto dunha funcionarización chapuza e con equivalencias "á baixa".
  • Pode unha persoa sen titulación técnica facerse cargo dunha cociña?
  • Como deberan estar creadas as escalas de cociña?
  • As Agrupacións Profesionais, o grupo máis numeroso dos centros escolares
  • A distribución das escalas nas cociñas deixa os centros escolares con responsables sen esixencia de titulación en cociña
  • As tarefas de coidados feminizadas son as máis precarizadas, tamén na Xunta de Galiza
  • Pérdense 1700 euros brutos anuais tan só no salario base
  • Como laborais o xulgado outorgaba a diferenza salarial
  • Listas pechadas e ofertadas polo SEPE
  • As novas listas de contratación e as oposicións de Oficial de 2ª, sen requisito de titulación en cociña
  • En loita por un acordo de condicións de traballo
  • A Consellería de Educación non vai ás mesas de negociación onde está a representación do seu Persoal de Administración e Servizos
  • Denuncia ante a Valedora do Pobo
  • Sen dereitos laborais, os problemas nos centros multiplícanse

Fronte á rebaixa profesional nas cociñas, contra os abusos, polos dereitos laborais..

MOBILÍZATE

Luns 30 de xuño, ás 11h, diante da Consellería de Educación - San Caetano - Compostela

[Nova reeditada ás 19:01 do 13/06/2025]

O xoves 12 de xuño participamos en tres xuntanzas, nas que quedou aprobado o acordo de condicións de traballo do Parque das Illas Atlánticas, a RPT da CMACC e a convocatoria do concurso de traslados das escalas sociais. Na Mesa Xeral e na Mesa Sectorial de Persoal Funcionario tratamos as bases das convocatorias de procesos selectivos a: Bombeiro/a forestal e B.F. condutor (grupo V-14 e V-14A), xefe/a de brigada (III-100), e Agrupación profesional de recursos naturais e forestais.

Acordo das Illas Atlánticas

Partíamos dunha organización do traballo do século pasado, e pese a ser un servizo estratéxico e cun orzamento importante, o funcionamento rozaba o esperpento, con quendas de traballo de 24 horas de traballo 7 días seguidos, como único habitante nalgunha das illas durante ese tempo.

Faltan cousas, como axustar as diferenzas no complemento de insularidade, mellorar os descantos e os ciclos de Traballo/Descanso. Pero o Acordo é un primeiro paso para dignificar o traballo destes compañeiros e compañeiras.

Despois de anos de negociacións, con numerosas paralizacións por parte da consellería, por fin chegamos a un acordo, co voto favorable dos catro sindicatos con representación na Comisión de Persoal (CIG, CCOO, CSIF e UGT).

Relación de postos de traballo de Medio Ambiente e Cambio Climático

Incidimos nos erros nas denominacións. Ten creacións e amortizacións de postos. Os catro sindicatos abstivémonos.

Concurso de traslados de escalas sociais

Aínda que é urxente convocar os concursos, non poden nin darnos tempo para ver as cousas. Esiximos á Administración que convoquen todas as prazas, que as que retiren queremos que as motiven unha a unha, e que teñen que vir cos deberes feitos. Entendemos que o concurso é absolutamente necesario. CIG e CSIF votamos a favor. CCOO e UGT abstéñense.

Convocatoria de proceso selectivo a bombeiro/a forestal, B.F. condutor, e xefe/a de brigada

Son prazas de persoal laboral, da OEP-2023. Vai ser por concurso-oposición 20/80 (solicitamos 40/60). Queremos que o corte do 1º exercicio poida baixar ata o 40% ata completar 4 persoas por praza. A proba física que sexa unha proba de resistencia (apto/a-non apto/a), e non de velocidade (puntuar por tempos). Máis peso para a experiencia. Rexeitamos a valoración de cursos de universidades privadas. En xefe/a de brigada rexeitamos o dobre corte do primeiro exercicio. Preguntamos (sen resposta) pola valoración dos tempos de inactividade do persoal descontinuo. A DXEP afirma que os exames non serán coincidentes (distintos horarios). Todo iso, xunto con máis cousas que dixemos, irán nas alegacións que temos que presentar ata o 26 de xuño.

A DXEP manteñen o exame para decembro, pero por cuestións organizativas non publicarán ata setembro, polo que nas bases porán que o exame non será antes de 3 meses.

Convocatoria de proceso selectivo a Agrupación Profesional-Recursos naturais e forestais

Son 7 prazas de persoal funcionario, antigos V.10F (peón forestal), do 2023, que convocan mediante oposición. Solicitamos concurso-oposición. Que haxa promoción interna horizontal. Que o corte poida baixar ata o 40% ata completar 4 persoas por praza. Presentaremos alegacións antes do 26 de xuño.

A DXEP manteñen o exame para decembro, pero por cuestións organizativas non publicarán ata setembro, polo que nas bases porán que o exame non será antes de 3 meses.

Rolda aberta de intervencións

Laborais en excedencia que reingresan a posto funcionario en adscrición: preguntamos pola situación destas persoas que nin poden concursar por non ser persoal funcionario, nin teñen posto definitivo, polo que pasado o concurso e as eleicións de destino serán adscritos/as novamente a outro posto. A solución que propón a DXEP é que se poidan funcionarizar nunha futura repesca.

Persoas en adscrición por motivos de saúde, e que veñen dunha adscrición provisional por destino provisional. Os postos que ocupan non poden ser ofertados na primeira fase. Pero tampouco en resultas porque non poden concursar ao non ter destino definitivo. Pedimos á DXEP unha solución. Resposta que o estudarán.

Concurso de traslados do personal laboral fixo do Consorcio. A DXEP di que non poden participar neste concurso porque está pendente de rematar o proceso de funcionarización. CIG esixe celeridade nos proceso de funcionarización.

Carreira profesional: a DXEP mantén que a negociación será en xuño.

No DOG do 13/06/2025 publican a RESOLUCIÓN do 6 de xuño de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se aproba a relación provisional de persoas admitidas e excluídas no concurso para a provisión de postos de traballo vacantes da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza.

A relación de persoas admitidas e excluídas publicarase no portal web corporativo da Xunta de Galicia https://www.xunta.gal/funcion-publica, na epígrafe <Concurso de traslados>.

A listaxe de persoas solicitantes excluídas figura como anexo desta resolución.

As persoas excluídas disporán dun prazo de dez días hábiles, contados a partir do día seguinte ao da publicación desta resolución no Diario Oficial de Galiza para, de ser o caso, poder emendar o defecto que motivou a exclusión.

A Dirección Xeral de Emprego Público ven de comunicarnos o seguinte:

"Comunicámoslle que o vindeiro día 13 de xuño, publicarase no Diario Oficial de Galiza a Resolución pola que se aproba a relación provisional de persoas admitidas e excluídas do concurso para a provisión de postos de traballo vacantes de Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza.

O prazo para a presentación de reclamacións rematará o día 27 de xuño de 2025."

Función Pública publicou a seguinte nota sobre o horario de verán do 2025:

HORARIO DE VERÁN 2025

Horario oficial:
Do 16 de xuño ata o 15 de setembro deberán realizarse 6 horas diarias continuadas de traballo entre as 8:00 e as 15:00 horas. O cálculo do cumprimento da xornada laboral será en cómputo diario.

Horario flexibilidade automática:
Do 16 de xuño ata o 15 de setembro, deberán realizarse 6 horas diarias continuadas de traballo entre as 8:00 e as 15:00 horas. O cálculo do cumprimento da xornada laboral será en cómputo diario.
Ata o 30 de xuño será posible compensar débeda do mes de maio e ata o 31 de xullo débeda da primeira quincena do mes de xuño. O tramo horario de compensación será de 8:00 a 15:00 horas.

Horario flexibilidade conciliación:
Do 16 de xuño ao 15 de setembro, deberán realizarse 6 horas de traballo diarias na franxa horaria autorizada pola Secretaria Xeral Técnica na resolución de concesión de flexibilidade por conciliación. O cálculo do cumprimento da xornada laboral, será en cómputo mensual.

Ata o 30 de xuño será posible compensar débeda do mes de maio e ata o 31 de xullo débeda da primeira quincena do mes de xuño.

Horario redución de xornada de traballo diaria:
Do 16 de xuño ao 15 de setembro, deberá realizarse diariamente dentro da franxa horaria autorizada polo órgano de persoal correspondente para a concesión desa redución de xornada o tempo de traballo que se determine mediante a seguinte fórmula:


0.80 x XR*
*XR = nº de minutos traballados diariamente en xornada reducida


Queda excluído o persoal suxeito a horarios especiais e persoal a quendas, segundo dispón a Instrución do 20 de xuño de 2013.
Así mesmo, e por motivos de conciliación da vida familiar e laboral, os empregados e empregadas públicas que teñan ao seu cargo persoas que teñan recoñecida unha discapacidade igual ou superior ao 33% sempre que convivan co solicitante e dependan deste, poderán acollerse a esta modalidade de xornada ata o 30 de setembro”.

Seguimos como sempre e volven a aprobalo sen negocialo coa representación do persoal. Seguen excluíndo ao persoal que traballa a quendas.  A CIG demanda que o horario de verán sexa de aplicación a todo o persoal, e se non pode ser aplicado que se ofreza algún tipo de compensación en forma de descanso.

Ao tempo, na CIG seguimos a esixir a ampliación do horario de verán para quen teña conciliación familiar, do 1 de xuño ao 30 de septembro, a semellanza do que dispoñen as traballadoras/es da AGE como un dereito consolidado desde o ano 2016:

E a mesma esixencia mantemos coa famosa bolsa de horas do 5%, vinculada á conciliación, que continúa sen regularse. Na AGE xa a están a gozar hai tempo. Ao longo da negociación do Acordo de concertación que asinaron UGT e CCOO, a CIG defendeu que esta bolsa de horas do 5% non estivese ligada exclusivamente á conciliación, senon que fose de aplicación a todo o persoal, de xeito que se puidese converter nunha especie de “bolsa de horas positivas”. Pero, unha vez máis, non quixeron.

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocounos a varias xuntanzas para o xoves 12/06/25 (Comisión de Persoal, Mesa Xeral e Mesa Sectorial), coas seguintes ordes do día:

Comisión de Persoal

  • Proposta de Acordo para o persoal adscrito ao Parque Nacional Marítimo Terrestre das Illas Atlánticas de Galiza. Descargar

  • Proposta de modificación da RPT da Consellería de Medio Ambiente e Cambio ClimáticoDescargar

  • Proposta de Resolución pola que se convoca concurso ordinario para a provisión de postos vacantes das escalas sociais (medicina, psicoloxía, pedagoxía, enfermaría, fisioterapia, traballo social, educador/a social, educador/a infantil, terapia ocupacional, educación infantil, gabernante/a, auxiliares de clínica). Descargar (inclúe bases e postos). Descargar

Mesa Xeral de Empregados/as Públicos/as

  • Proposta de convocatoria de proceso selectivo por acceso libre e promoción interna para ingreso nas categorías 14 (bombeiro/a forestal) e 14A (bombeiro/a forestal condutor/a) do grupo V. Descargar

  • Proposta de convocatoria de proceso selectivo por acceso libre e promoción interna para ingreso na categoría 100 do grupo III (xefe/a de brigada)Descargar

Mesa Sectorial de Persoal Funcionario

  • Proposta de convocatoria de proceso selectivo por acceso libre e promoción interna para ingreso na agrupación profesional de recursos naturais e forestaisDescargar

Indicar que a convocatoria e toda a documentación foi enviada aos sindicatos a media mañá do luns 9 de xuño, directamente para as xuntanzas que teremos o xoves 12, sen prazo para presentar alegacións.

Outras novas recentes

Venres, 06 Xuño 2025

O noxo da creación de supercastes na Administración: Escala de Finanzas e Letradas|os

Suba salarial de 6000 € na Consellaría de Facenda e na Atriga nas prazas do nivel 28 e nivel 30. E o resto de persoal... que??? A CIG foi convocada a unha xuntanza coa Consellería de Facenda e Administración Pública o 4 de xuño de 2025 para tratar as modificacións das relacións de postos de traballo (RPTs) da propia Consellaría e da Axencia Tributaria de Galiza (Atriga). A...
Venres, 13 Xuño 2025

Acordo Illas, RPT MACC, concurso escalas sociais, oposicións SPIF e AP-RRNN. E información xeral (resumo 12/06/25)

[Nova reeditada ás 19:01 do 13/06/2025] O xoves 12 de xuño participamos en tres xuntanzas, nas que quedou aprobado o acordo de condicións de traballo do Parque das Illas Atlánticas, a RPT da CMACC e a convocatoria do concurso de traslados das escalas sociais. Na Mesa Xeral e na Mesa Sectorial de Persoal Funcionario tratamos as bases das convocatorias de procesos selectivos...
Martes, 10 Xuño 2025

Concurso esc. sociais, acordo Illas+RPT CMACC, oposicións recursos naturais+SPIF (para 12/06/25)

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocounos a varias xuntanzas para o xoves 12/06/25 (Comisión de Persoal, Mesa Xeral e Mesa Sectorial), coas seguintes ordes do día: Comisión de Persoal Proposta de Acordo para o persoal adscrito ao Parque Nacional Marítimo Terrestre das Illas Atlánticas de Galiza. Descargar Proposta de modificación da RPT da...