Novas por contido

O pasado xoves, 27 de marzo fomos convocados para a Comisión de Persoal onde se tratou a modificación da RPT de Política Social e a do consorcio.

Dende a CIG votamos en contra, así como tamén o fixeron o resto de organizacións sindicais con excepción de CSIF que se abstivo, fundamentalmente debido a :

  • Non se tiveron en conta as nosas alegacións presentadas.
  • Créase un posto de secretario/a A2, opoñémonos á apertura ao grupo A2 do posto de Secretario/a do/a Conselleiro/a.
  • Seguen a abrir postos a outras administracións (e sen que teñamos constancia da existencia de reciprocidade) co argumento de que non se dan cuberto, en lugar de abordar e poñer as solucións para que os postos sexan atractivos.
  • Estamos en contra de amortizacións de postos, para crear outros, cando todos son necesarios.
  • Respecto ao Consorcio, tráense modificacións de requisitos de coordinación Escolas Infantís...pero non se trae unha proposta que iguale os postos ao resto da Consellería.
  • Non se aborda un estudio rigoroso da RPT na sua totalidade.

Na rolda de intervencións abordáronse os seguintes asuntos:

   1) Postos desaparecidos do concurso de traslados de corpos xerais: 4 persoas de cultura de AP que participaron e os seus postos non aparecen en resultas. Están admitidos? Van a amortizar as prazas? Non sacar o listado de admitidos primeiro xera inseguridade. A directora di que consultarán o asunto.

   2) Postos que  no concurso de traslados de administración xeral aparecen cunha observación ZZM. Deducimos que non ten relevancia e que é un código interno que non afecta ás condicións dos postos, pero queremos saber de que se trata porque non aparece na lapela explicativa de códigos de observacións, e hai que aportar seguridade ao persoal que concursa. e que se trata. A administración volve a dicir que consultarán.

   3) Dende a CIG comentamos que deberían sacar un listado de escalas ás que cando se abra o prazo para a entrega de documentación dos aprobados se lles vaia a esixir o certificado de delitos sexuais. Porque se non o que ocorre é que se presenta a documentación e logo se volve a pedir o certificado, o cal ralentiza os procesos. Din que toman nota.

   4) Trienios de persoal laboral que adquire a condición de persoal funcionario: vai a administración a actuar de oficio para que se poidan cobrar os trienios na contía que corresponda á data do seu perfeccionamento? Se non o fai, vai haber algún procedemento para facelo? Vale cun PR004A ou hai outro modo? Esiximos que se abonen a diferenza dende que se adquiriu a condición de funcionario e non dende que ditaron a resolución.
A directora di que non será de oficio porque haberá persoal ao que lles interese a situación contraria (grupos I e II de persoal laboral), polo tanto terá que ser a instancia de parte e a través do PR004. Evidentemente falábamos do persoal dos subgrupos onde a contía do trienio é menor no caso de ser persoal funcionario.

   5) Teletraballo: temos constancia de ordes verbais e correos electrónicos de xefes de servizo tratando de restrinxir o teletraballo e alegando que eran ordes “de arriba”. Consideramos que non se poden tolerar comportamentos arbitrarios, sen motivación, que non se ateñan aos protocolos fixados no acordo. Facemos constar que xa solicitamos a reunión da comisión de seguimento para tratar este asunto.
Segundo a DXEP non hai ningunha instrución enviada por parte deles sobre o asunto do teletraballo. Valorarán a nosa solicitude de convocatoria da comisión. Non lles consta que haxa ningún cambio extraordinario na aplicación do teletraballo e intentan xustificar que o que lles comentamos se debe simplemente a que hai cada vez un maior número de solicitudes de teletraballo e que se trata de axustar en cada unidade administrativa as xornadas de teletraballo aos límites do acordo (fundamentalmente ao día da semana de presenza obrigatoria, ao de garantir a presenza do 40% do persoal, ou ao de garantir que non se exceda do 50% dos días mensuais de teletraballo). Queren transmitir que non hai ningún cambio e que o que hai é froito da xestión ordinaria do teletraballo.

Outras novas recentes

Martes, 18 Novembro 2025

Oposicións a corpor xerais, PSX, psicoloxía, aux. de clínica e estatística (libre e/ou P.I.). Concursos pendentes. Gas radón (CP e MSF 18...

O martes 18 quedaron aprobadas en Comisión de Persoal as bases das convocatorias dos seguintes procesos selectivos: Acceso libre a corpos xerais (superior-A1, xestión-A2, administrativo-C1 e auxiliar-C2) Acceso libre e promoción interna a psicoloxía-A1 Acceso libre e promoción interna a auxiliar de clínica-C2 Promoción interna separada a persoal de servizos xerais (PSX)-C2...
Luns, 24 Novembro 2025

A Inspección de Traballo esixe ao AGACAL medidas urxentes ante os riscos laborais do CIAM de Mabegondo

A Inspección de Traballo e Seguridade Social vén de requirir ao AGACAL, após a denuncia da CIG, que corrixa os graves incumprimentos en materia de prevención de riscos laborais no CIAM de Mabegondo A Proposta de requirimento de data 6/11/2025 confirma oficialmente as deficiencias denunciadas pola CIG e obriga á empresa a poñer en marcha medidas que levan anos sendo...
Mércores, 19 Novembro 2025

A Xunta impón un modelo de carreira ordinaria ligada a unha avaliación do desempeño arbitraria, coercitiva e sen garantías

O venres 14 as 14:00h foi a Mesa Xeral de Empregados Públicos, e a única xuntanza que houbo e vai haber para tratar este asunto. Foi convocada o martes 11, con cambios constantes de documentación ata o día 14. Aínda así e ante a gravidade desta regulación que vai a afectar a preto de 30.000 empregados públicos autonómicos, a CIG-Autonómica, vén de presentar alegacións ao...