Novas por contido

No DOG do 08/10/2021 publican a RESOLUCIÓN do 21 de setembro de 2021 do tribunal designado para cualificar o proceso selectivo para o ingreso no corpo superior da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, subgrupo A1, escala de sistemas e tecnoloxía da información, convocado pola Orde do 1 de marzo de 2018 (DOG número 47, do 7 de marzo), pola que se fai pública a relación de aspirantes que superaron o proceso selectivo.

Publican a relación de persoas que superaron o proceso selectivo e as propoñen para o seu nomeamento como funcionarias de carreira.

Outras novas recentes

Martes, 03 Xuño 2025

Postos para concursos de traslados de veterinarios/as, laboratorio, cociña, condución, recursos naturais, etc. (03/06/25)

A Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) enviou aos sindicatos a relación de postos para os seguintes concursos de traslados aínda pendentes de negociar: - Escala de veterinarios-as (A1). Descargar. - Escalas de laboratorio (C1-C2), mantemento (C1-C2-AP), condución (C1-C2), cociña (C1-C2), recursos naturais e forestais (C1-C2-AP), limpeza (AP)...
Luns, 02 Xuño 2025

A CIG pide á Valedora do Pobo que garanta que o persoal cociñeiro teña titulación técnica

A CIG acode á Valedora do Pobo ante a negativa da Administración de rectificar sobre a contratación de persoal sen titulación nas cociñas escolares. Coa presentación dunha queixa ante a Valedora do Pobo pedimos que interveña para que as persoas responsables da Consellería de Educación, Ciencia, Universidade e Formación Profesional se senten a negociar unha saída xusta á...
Venres, 30 Mai 2025

Máis atrancos para a xubilación anticipada con coeficientes redutores

Publicado o Real Decreto 402/2025 que regula o procedemento previo para determinar os supostos para xubilación anticipada mediante coeficientes redutores.  Confírmase o recorte nas pensións ao non recoñecerse a xubilación anticipada nin garantirse os coeficientes nos traballos máis penosos. O novo Real Decreto recolle os criterios para que os traballadores de actividades...