Novas por contido

Nesta xuntanza da comisión de seguimento da flexibilidade e do teletraballo, o director xeral de función pública deu resposta a duas das peticións das organizacións sindicais feitas na xuntanza anterior, que consisten no seguinte:

1. Van proceder a realizar unha modificación normativa para trasladar a ampliación da flexibilidade horaria dende as 9:00 ata 20:00 de luns a venres.

2. Ampliación do horario ata as 20:00 nas oficinas de emprego, sempre e cando o persoal teña a chave da oficina.

A maiores, a CIG solicitou realizar os seguintes cambios:

- Que o exceso do computo horario que se produza nun mes poda descontalo no mes seguinte, da mesma forma que se non se chega se pode regularizalo no mes seguinte.

- Trasladámoslle á administración a recomendación realizada pola Valedora do Pobo, en relación a concesión dos 3 días semanais de teletraballo que se solicitan e que non se reduzan a 1 so dia. Tamén lle solicitamos que se inclúan nos listados mensuais a información tanto dos días solicitados coma dos días concedidos.

- Recordóuselle o escrito enviado polo secretario nacional da CIG-Autonómica solicitando a incorporación á nosa normativa do epígrafe 7.2 da Resolución do 28 de decembro de 2012 que afecta aos traballadores da Administración do Estado: “Por motivos de conciliación da vida persoal, familiar e laboral, os empregados públicos con fillos, descendentes ou persoas suxetas a súa tutela ou acollemento de ata 12 anos de idade, poderán acollerse a esta modalidade de xornada intensiva dende o 1 de xuño e ata o 30 de setembro de cada ano. Este dereito poderá exercerse tamén no ano en que o menor cumpra a idade de 12 anos”.

A directora xeral de avaliación e reforma administrativa resposta que terán en conta incluír os datos solicitados nos listados. Indica tamén que ten coñecemento da recomendación da Valedora do Pobo, indicando que está relacionada cun silencio administrativo.

O director de Función Pública di que estudará a petición da CIG deste novo dereito para os traballadores, indicando que se puidese ser farían unha proposta de modificación normativa para antes de finais deste mes e así poder aplicalo xa neste ano.

Por parte da CIG volvemos facer finca pé na diferenza de dereitos horarios entre o persoal que traballa a quendas co resto do persoal, sobre todo a nivel de redución de horarios de verán ou de festividades. Polo que solicitamos unha revisión. O director de Función Pública comenta que se están a estudar os datos das horas anuais de traballo dos afectados en relación co resto dos traballadores, e que se nos facilitarán os datos para poder valorar e tomar decisión.

Para rematar
-Solicítase o dato estatístico porcentual das causas de negacións de flexibilidade. Tamén se solicita que os datos sexan desagregados por sexo.
-Indícase que non hai criterios homoxéneos nas distintas consellerías, direccións xerais e subdireccións para a denegación ou para admisión de peticións de flexibilidade por conciliación ao persoal.
-Solicitude de redución de horario de presenza obrigatoria.
-Creación dun protocolo ao persoal a quendas para poder ter unha flexibilización horaria como o resto dos traballadores.

O resto das organización sindicais tamén solicitan que se leve a efecto a petición da CIG da xornada intensiva dende o 1 de xuño ao 30 de setembro.

Outras novas recentes

Venres, 12 Decembro 2025

Proposta de modificación da RPT de Presidencia da Xunta de Galiza

O vindeiro martes, día 16 de decembro, fomos convocados para a negociación da proposta de modificación da Relación de Postos de Traballo dos órganos superiores da Presidencia da Xunta de Galicia. Trátase dunha modificación de RPT que afecta unicamente a 4 postos. Propoñen a amortización dunha xefatura de sección de biblioteca, tres postos nos que propoñen modificacións e a...
Venres, 12 Decembro 2025

Por unha lei de orzamentos que recupere dereitos e salarios para o persoal público

A CIG-Autonómica chama a unha concentración diante do Parlamento da Galiza o vindeiro martes 16 de decembro ás 11 horas pola defensa dunha lei de orzamentos que recupere dereitos e salarios para o persoal público. Denunciamos a situación de empobrecemento que sofre o persoal e o deterioro contínuo dos servizos públicos.Nos últimos anos, as políticas liberais impulsadas...
Xoves, 11 Decembro 2025

Comisión de seguimento – Servizo de Gardacostas (10/12/25)

Resumo da reunión da comisión de seguimento do Servizo de Gardacostas do 10 de decembro no que se tratou a proposta de modificación da Orde de horarios e as carteleiras do primeiro semestre de 2026:1. Proposta de carteleiras  Logo do estudo das carteleiras para o primeiro semestre de 2026 constatamos enormes diferenzas entre bases. Con igual salario, o número de quendas,...