Novas por contido

Vimos de rexistrar escritos dirixidos a Subdirección Xeral de incendios e Xefaturas Territoriais e Provincias da Consellería do Medio Rural, exisindo o cumprimento dos plans de acción elaborados polo servizo de prevención de riscos laborais da Xunta.

Este documento desglosado á súa vez en varias partes, inclúe unha división de tarefas de prevención e extinción. Estas  divídense á súa vez en plans de avaliación onde se analizan os riscos e plans de acción onde se recollen as accións correctoras.

Centrámonos neste escrito no plan de acción das tarefas de extinción por que consideramos que o tempo apremia, a maiores de esixir o cumprimneto íntegro do documento.

A continuación amosamos o escrito íntegro que rexistramos:

Dende finais de 2014 o SPDCIF  dispón oficialmente do  documento elaborado polo Servizo de prevención de riscos laborais que engloba os "plans de avaliación" de riscos e "plans de acción" correspondentes a tarefas de extinción e prevención no que ós incendios forestais se refire.

A escasa difusión que se fixo destes documentos entre @s traballador@s fixo que os teñamos nas nosas mans dende un periodo de tempo relativamente curto.

Como nos atopamos ás portas da campaña de alto risco e vemos que apenas se aplicaron as accións ás que vincula o propio documento do plan de acción de tarefas de extinción de incendios forestais remitímoslle este escrito.

 Lembramos que este documento é vinculante e de obrigado cumprimento para a empresa, a maiores de que fose participado pola mesma na súa elaboración .

Vémonos logo  na obriga de comunicarlle as medidas que este plan ordea aplicar ou correxir dependendo a acción esixíndolle o seu desenrolo..

Consideramos que hai tempo e medios para poñelas en práctica sen entrar neste momento a valorar as posíbeis responsabilidades de non telas aplicado ate o de agora.

Estas medidas que proporemos a continuación están extraídas do propio documento  "plan de acción das tarefas de extinción de incendios forestais" elaborado pola xunta e mugatra. Centrámonos exclusivamente en accións que principalmente afectan á campaña de alto risco, e en accións que ate o de agora, ó noso entender,  non se desenvolven tal e como o propio plan recolle.

  1. CAÍDA DE AUGA DENDE MEDIOS AÉREOS:
  • Organización e coordinación entre as distintas cuadrillas de traballo e medios aéreos. (Páxina 5 do dcocumento)
  • Xa son varios os accidentes que se teñen producido nestas situacións e a      organización e coordinación da que fala o plan de acción non existe, so hai            improvisación en cada lume.
  • @s traballador@s deberán dispoñer de comida de asimilación rápida e auga potable ( ou otra bebida non alcohólica) en cantidade suficientes.
  • Ter unha almacenaxe de bebida e comida  non perecedeira para casos onde exista problemas de loxística coa comida e bebida.(Páxina 6 do documento)
  • A maiores inspección de traballo de Ourense xa indicara ó distrito DXII e a xefatura de servizo provincial que se puxera auga a disposición d@s traballador@s nun lugar que se indique sen que estes teñan que pedir a mesma.
  • Tódol@s traballador@as deberán ter información formativa relativa á prevención de riscos competencias e funcións profesionais e procedementos operativos do PLADIGA (Pax 11 do documento).
  • persoal da Brigada deberá estar sempre xunto.
  • Tódol@s traballador@s deberán ter un sistema de comunicación eficaz(Pax 12).
  1. SOBREESFORZOS E FATIGA:
  1. OUTROS:
  1. MEDIDAS PARA UNHA EVACUACIÓN SEGURA DO LUME
  1. REALIZAR UN PROCEDEMENTO DE CONTRALUMES E QUEIMAS DE ENSANCHE

Esta acción aparece referida alomenos dúas veces na páxina 24 do documento, para accións de contactos térmicos coa antorcha de goteo e no aprtado de incendios.

A día de hoxe existe un alto grao de improvisacioón nestas accións, e dende logo que non se establecen procedementos protocolarizados c@s traballador@s.

Outras novas recentes

Venres, 30 Mai 2025

Comisión de listas (28/05/2025)

Na Comisión do pasado mércores 28 de maio informaron que neste mes vanse publicar as listas provisionais de funcionarización (das que hubo que presentar solicitudes). Non informan da data só que será antes da próxima reunión da Comisión, que será o 2 de xullo. Tamén se van a modificar varios acordos para adecualos á lexislación vixente e por causa de sentenzas xudiciais...
Martes, 03 Xuño 2025

Concurso traslados escalas sociais; RPT CMACC; Acordo Illas Atlánticas (MSF 06/06/25)

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocounos a unha xuntanza da Mesa Sectorial de Persoal Funcionario que será o venres 06/06/25, coa seguinte Orde do día: 1. Proposta de Acordo para o persoal adscrito ao Parque Nacional Marítimo Terrestre das Illas Atlánticas de Galiza. Descargar 2. Proposta de Acordo polo que se aproba a modificación da...
Mércores, 04 Xuño 2025

Galegofobia na Xunta: Persoal denegoulle o permiso para acudir aos actos das Letras Galegas a unha traballadora

A denegación totalmente inxustificada para a participación nos actos das Letras Galegas 2025 ten lugar tras a eliminación das conmemoracións do Día das Letras Galegas en 2024 na EGAP e a campaña da CIG “Por unha EGAP transparente e en galego”, dada a deriva de galegofobia e de incuprimento da normativa lingüística na Administración da Xunta Un Servizo de Persoal da...