Novas por contido

A tramitación dos expedientes da Lei de Dependencia vai ser realizado por unha empresa privada mentres a Xunta se nega a reforzar o servizo.

Estes días o persoal de Dependencia de toda Galiza recibiu a orde de empaquetar todas as solicitudes e expedientes cos que traballa para que a finais de semana os viñeran recoller persoas dunha empresa privada. De aquí en diante será esa empresa privada a que faga os requirimentos ás persoas interesadas, aínda que posteriormente teñan que enviar os expedientes ás Delegacións da Consellaría de Traballo e Benestar para seguir co resto da tramitación.

A consellaría non quere dar o nome da empresa pero as traballadoras e traballadores manifestan que todo indica que van recorrer, unha vez máis, a empresas “amigas”. Recordemos que no mes de febreiro máis de 60 persoas  dunha empresa privada foron introducidas nas dependencias da Xunta para mecanizar os expedientes.  Daquela a CIG-Autónomica denunciou este feito ante a Inspección de Traballo, xa que  en lugar de tirar das listas de contratación, a Xunta incumpriu a legalidade vixente nun claro caso de cesión ilegal de traballadores.  Agora, en vez de recorrer a esas empresas para que aporten persoal, envíanlles directamente os expedientes, incumprindo a legalidade en materia de protección de datos.

A política seguida por este goberno no relativo á xestión dos expedientes derivados da Lei de Dependencia foi a de asfixiar a tramitación ordinaria, impedindo que se fagan contratacións de persoal interino, e o reforzo desta Área. Deste xeito, Traballo e Benestar deixa esmorecer o servizo para logo poder xustificar que se necesita unha xestión privada co obxecto de "axilizar" esta materia. É digno de mencionar que persoal da consellaría non relacionado coa tramitación deses expedientes ofreceuse a colaborar na tramitación, e a repartir entre eles o traballo, sempre que se asegure que os expedientes non van saír das dependencias públicas e non se privatice a súa xestión.

A CIG-Autonómica solicitou unha entrevista urxente coa secretaria xeral da Consellaría de Traballo e Benestar co fin de tratar este asunto tan grave e solucionar a situación.  Por outra banda, de non desistir na súa actitude de cesión indebida e non autorizada de datos persoais especialmente sensíbeis, imos denunciar este feito ante a Axencia de Protección de Datos.  Por último, e co apoio do persoal desta consellería e doutras que se queiran sumar, non descartamos a elaboración dun calendario de mobilizacións.

Pola defensa do emprego público, pola defensa do noso traballo: denuncia, mobilízate.

Outras novas recentes

Martes, 13 Mai 2025

Situación do Teletraballo na nosa Administración: que está a suceder?

O teletraballo é unha modalidade de prestación de servizos que compre manter na nosa Administración, resultado da negociación colectiva na que se acadou o Acordo coa CIG en decembro de 2020. O obxectivo foi substituír ao “teletraballo da Covid” e que tivera a maior vocación de permanencia posible e, deste xeito quedou regulado na Orde do 14 decembro de 2020 pola que se...
Martes, 06 Mai 2025

RPT´s: modificación de varios postos da RPT de Administración xeral e especial, Presidencia e Sanidade-SERGAS

Para a Comisión de Persoal do día 08/05/2025 Función Pública pretende facer unha modificación de varios postos da RPT da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza consistente en incardinar postos existentes conforme ás escalas e especialidades dos corpos de persoal funcionario da Administración xeral e de Administración especial. Tratase dunha modificación de...
Venres, 09 Mai 2025

Bases do proceso selectivo de C1-Gardacostas (patrón/patroa e mecánico/a) (MSF 08/05/25)

O xoves 8 de maio asistimos á Mesa Sectorial de Negociación do Persoal Funcionario (MSF) onde discutimos a proposta de convocatoria de proceso selectivo para a escala de gardacostas-C1, especialidades de patrón/patroa e mecánico/a. A CIG comezou a súa intervención queixándose das formas: é inaceptable que nos enviaran a convocatoria para a MSF aínda en prazo de alegacións,...