Novas por contido

O luns, 26 de marzo, tivo lugar unha xuntanza ordinaria do comité intercentros de saúde laboral no que se trataron os seguintes temas: debate sobre a memoria da actividade preventiva do ano 2011, modificación dos comités de prevención, roupa de traballocampaña de vixiancia da saúde.

Debate sobre a memoria da actividade preventiva do ano 2011

Accidentabilidade

Durante o ano 2011 prodúcese un aumento dos accidentes a finais de ano. A Consellería de Medio Rural é na que se producen a maioría dos accidentes graves. No apartado de accidentes veñen recollidos 70 en Comarcas Forestais, este dato non é aclaratorio posto que non especifica en que categorías se producen. Pídese o SPRL que aclare este dato.

Na consellería de Traballo, a segunda en número de accidentes, istes non están ben disgregados por categorías, pídese ao SPRL (Servizo de Prevención de Riscos Laborais) que aclare este dato.

A importancia da segregación de datos de accidentes por  categorías ven dado por que a acción preventiva débese facer por categorías e Servizos.


Avaliación de Riscos

Realizáronse tódalas avaliacións programadas e a maiores as solicitadas polos distintos CSSL (Comités de Seguridade e Saúde Laboral)

O Xefe do SPRL, informa de que estase a traballar nunha mellora do formato das Avaliacións de Riscos, na procura de que sexan  facilmente integrables no traballo diario. Incrementarán o número de fichas por posto.

Volvemos a repetir por enésima vez que, é importante que se realicen as avaliacións de riscos, pero que máis importante é que se leven a cabo as medidas correctoras dos Plans de acción. Gastánse recursos en facer avaliacións de riscos que por incumprimento das obrigas da Administración non teñen consecuencias en materia de prevención. E dicir, todo sigue sen arranxarse.

Vixilancia da Saúde

No momento da finalización da Memoria faltaban os datos de Ourense, polo que  o número de revisión médicas realizadas débese incrementar con eses datos.

O SPRL modificará o método de asignación de posto nas adscrición por causas de saúde. Avaliaranse os postos e consideraranse as tarefas que se podan desenrolar.

Pídese a apertura dunha Mesa de Negociación para tratar as adscricións por cambio de posto da lei 25/95.


Formación

Persoal de novo ingreso. O persoal de novo ingreso fai formación en PRL. Detéctase que algúns empregados de novo ingreso non realizou a formación, decídese que se fagan as xestións oportunas para solucionar isto.

Na Consellería de Medio Rural programarase a formación en función das solicitudes do CSSL.


Outros

Informan dende o SPRL  que se potenciaran os Plans de Medidas de Emerxencias e os simulacros, intentarase que se realicen polo menos cada tres anos.


Modificación dos Comités de Prevención

A administración propón a redución de CSSL a un por Consellería e o de Incendios. Opoñémonos taxantemente. En primeiro lugar, supón unha redución do número de delegados/as o que dificultaría inda mais a labor en materia de prevención. En segundo lugar, a representación nestes comités ven dada dunhas eleccións sindicais, e ata que se volvan a producir non se poden modificar a representatividade.

Escrito de solicitude de roupa de traballo

Este punto retírase posto que xa foi aprobado pola Paritaria.

Varios

Informan dende o SPRL que  MUGATRA foi a adxudicataria do concurso para a prestación dos servicios en Materia de PRL.  En breve, comenzará a campaña da VIXILANCIA DA SAÚDE.

Outras novas recentes

Luns, 12 Mai 2025

Borrador para a revisión de acordo do persoal veterinario

Dende a vicesacretaría xeral da Consellería de Sanidade veñen de convocarnos ás catro organización sindicais asinantes do acordo para a ordenación e mellora da prestación de servizos veterinarios oficiais no ámbito da Xunta de Galicia a unha xuntanza previa o vindeiro venres día 16 de maio sobre a proposta de modificación do dito acordo para súa negociación. Para iso...
Martes, 06 Mai 2025

Previsión dos seguintes concursos de traslados (05/05/25)

Nas xuntanzas que mantivemos coa directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) o luns 5 de maio, trasladounos a seguinte información sobre os concursos de traslados: Pendente de publicar en DOG (xa quedou aprobado en Comisión de Persoal) o concurso de arqueoloxía/restauración/delineantes/arquivos-bibliotecas-museos. Pendente de negociar o concurso de...
Martes, 13 Mai 2025

Situación do Teletraballo na nosa Administración: que está a suceder?

O teletraballo é unha modalidade de prestación de servizos que compre manter na nosa Administración, resultado da negociación colectiva na que se acadou o Acordo coa CIG en decembro de 2020. O obxectivo foi substituír ao “teletraballo da Covid” e que tivera a maior vocación de permanencia posible e, deste xeito quedou regulado na Orde do 14 decembro de 2020 pola que se...