Novas por contido

O martes, 19 de xuño, tivo lugar a 1ª xuntanza de negociación sobre a proposta de modificación da RPT presentada polo Instituto de Estudos do Territorio (IET). a CIG oponse rotundamenta á amortización de 11 prazas.

O IET argumenta esta modificación esencialmente na necesidade que ten o IET de contar con persoal altamente cualificado para levar a cabo as funcións deste, de aí a cantidade de titulacións específicas e méritos varios que se inclúen nesta proposta de RPT. Como apoio a esta “necesidade”, o director entréganos a cada central sindical un dossier con profusa documentación técnica e fotografías varias.

A proposta de amortizacións tratou de xustificala baseándose no estudo organizativo do servizo e máis no orzamento do que dispón o IET. Para escoller os postos que serán amortizados, seguiron un criterio propio baseado na antigüidade e na formación académica complementaria.

A CIG opúxose rotundamente á proposta de amortización das 11 prazas (tres postos vacantes e un posto cuberto por persoal interino en persoal funcionario e sete postos ocupados por persoal laboral). Na nosa habitual liña sindical, tamén nos opuxemos a que os servizos sexan LD no canto de por concurso. Rexeitamos tamén a apertura de postos a outras administracións mentres non haxa un acordo de reciprocidade efectivo.

En canto ao abuso de titulacións académicas e á disparidade de algunhas destas en algún posto, manifestamos o noso rexeitamento absoluto. Asemade, denunciamos que esta RPT está feito á medida do persoal que está cubrindo eses postos, sobre todo para uns máis que para outros, aos que, polo feito de facer unhas funcións determinadas, valóraselles esa experiencia como mérito. Deste xeito manteñen “blindadas” esas prazas, ao tempo de que se está pechando a porta ao persoal que quixera optar a estes postos nun hipotético concurso de traslados, carreira administrativa, etc, pois ninguén máis que eles ten esa experiencia.

A experiencia nos postos cóllese traballando e a formación facendo cursos, por iso, criticamos os requisitos de experiencia e formación, sobre todo naqueles postos que a poñen como requisito imprescindible. Solicitamos que se retire e que utilicen a EGAP para formar a todo o seu persoal, sin escoller a uns si e a outros non.

Rexeitamos tamén que dous laborais estén exercendo funcións de encargados con persoal ao seu cargo, cando no persoal laboral non existe xerarquía de ningún tipo.

Negámonos tamén á súa pretensión de reflexar nesta RPT “en atención ás necesidades do servizo....” a xornada de mañán ou tarde para determinados postos que ata o de agora non tiñan ningunha especificación horaria, co conseguinte prexuízo para os traballadores/as. Tamén expuxemos que non contabamos coa memoria económica desta RPT.

No seu turno de réplica, o director dixo que estudiarían  o das titulacións específicas e o dos méritos, tamén dixo que nos enviaría o estudo organizativo e a memoria económica así como o certificado que lle envíou SODECO polo que aplicaron o criterio da antigüidade.

Descarga as alegacións completas

Outras novas recentes

Martes, 16 Xullo 2024

Función Pública altera os criterios da estabilización, sen dar moitas explicacións

Cando a Dirección Xeral do Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP) publicou o pasado 9 de xullo o baremo provisional do proceso de estabilización da categoría de xefe/a de brigada, saltaron as alarmas polo feito de que a experiencia profesional que se lle asignaba a moito persoal era superior á esperada, mesmo por riba da declarada polas propias persoas afectadas...
Mércores, 17 Xullo 2024

RPT de Educación (proposta 16/07/24)

A Consellaría de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional, convocounos a unha xuntanza para o día 18/07/24, para tratar unha proposta de modificación da súa relación de postos de traballo (RPT). Ao coincidir con outras xuntanzas para o mesmo día, as organizacións sindicais solicitamos mudar a data. Descargar a proposta. De entrada, na proposta queren...
Venres, 19 Xullo 2024

Carreira profesional de persoal laboral e funcionario (graos I e II): requirimentos de emenda de documentación

No DOG do 19/07/2024 publican: - RESOLUCIÓN do 5 de xullo de 2024, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se publican os requirimentos de emenda de documentación das solicitudes presentadas ao abeiro da Orde do 29 de decembro de 2023 pola que se publica o Acordo entre a Xunta de Galiza e as organizacións sindicais CC.OO. e UGT polo que...