Novas por contido

Xa están colgadas na páxina web da Dirección Xeral da Función Pública as Instrucións de 27 de xuño sobre a xornada de traballo de verán do persoal da Administración da Comunidade Autónoma de Galicia

Durante o período abranguido entre o 1 de xullo e o 14 de setembro de 2012, ambos inclusive, establécese unha xornada de traballo intensiva a razón de seis horas continuadas de traballo, entre as oito horas e trinta minutos e as catorce horas e trinta minutos, de luns a venres, agás no caso do persoal sometido a reximes especiais de horario ou ao que non se lle aplicaba o horairo de verán.

A xornada de verán para 2012 foi aprobada na Comisión de Persoal do vernes 22 de xuño coa abstención dos catro sindicatos representativos.

Desde a CIG non podemos votar en contra porque non rexeitamos a xornada de verán. Porén, tampouco podemos votar a favor, porque se perde medio mes respecto doutros anos, deixando de abranguer  a totalidade do período de vacacións dos fillos/as;  non se lle aplica á totalidade do persoal; non se compensa ao persoal ao que non se lle pode aplicar pola natureza do posto de traballo; por último, non se regula o horario de verán mediante unha norma de carácter permanente que non nos obrigue a negociar cada ano.

Descargar as Instrucións sobre xornada de verán

Outras novas recentes

Xoves, 27 Marzo 2025

Estase a restrinxir o teletraballo ás bravas?

A prestación de servizos na modalidade de teletraballo na Administración da Comunidade Autónoma de Galiza funcionaba ata o de agora con relativa normalidade agás a xa endémica opacidade da Xunta e a reiteración do incumprimento da convocatoria das Comisións de Seguimento para que as organizacións sindicais poidamos exercer un control.   Mais nos últimos días están a chegar...
Mércores, 26 Marzo 2025

Boletín CIG-Saúde Laboral nº 59 - marzo 2025

Boletín do Gabinete Técnico Confederal de Saúde Laboral da CIG. Neste número: Riscos psicosociais e saúde mental no traballo: Que son os riscos psicosociais? Que importancia ten o problema? Que se pode facer para previr e xestionar os riscos psicosociais? Prevención e xestión dos riscos psicosociais relacionados co traballo Apoio ao persoal que se enfronta a retos...
Mércores, 26 Marzo 2025

Xuntanza comisión de listas. 26/03/25

Na xuntanza da Comisión de listas celebrada no día de hoxe mércores 26/03/25, ademais de aprobarse a acta e tratarse as reclamación correspondentes, informan dos seguintes puntos:    - Publicaranse as listas definitivas das categoráis funcionarizadas de oficio o día 2 de abril.   - As listas de incendios publicaranse antes da próxima comisión datada para o día 30 de abril....