Novas por contido

Desde a entrada de funcionamento da Axencia de Modernización Tecnolóxica de Galiza (AMTEGA) son varios os golpes de timón que se ten dado na organización de persoal e moitas veces nin os mandos intermedios saben que decirlle ás traballadoras e traballadores sobre cuestións tan sinxelas como onde van traballar, a quen teñen que solicitar as vacacións ou de quen dependen. Estas circunstancias fan que entre o persoal informático rebautizaran esta axencia como mAMTEiGA.

Desde o 13 de marzo, que a CIG solicitou por escrito información sobre a súa posta en funcionamento e a reorganizacion/recolocación dos postos de traballo afectados, fixemos varios contactos telefónicos con responsables desta axencia ata que conseguimos unha data para unha xuntanza: o 9 de maio. En principio nese día achegaríannos o proxecto de RPT que foi sucesivamente presentado entre o persoal informático e que causou bastante polémica na participación do persoal externo e máis na reconfiguración dos postos.

Recentemente, mandaron unha notificación, canto menos aos xefes territoriais, informando de que o persoal informático pasaría a depender da AMTEGA o 9 de xuño con efectos administrativos e o 1 de xullo con efectos económicos. Porén, de momento ninguén notificou aos traballadores e traballadoras afectadas ese cambio como soe ser habitual nun cambio destas características. Algo que non resultaría moi complicado de facer elctrónicamente e máis para a axencia que supón que vai asumir todas as competencias informáticas da Xunta de Galiza e os seus entes instrumentais.

Desde a CIG-Autonómica, na última Comisión de Persoal, expuxemos estas queixas e solicitamos que se lle comunique aos traballadores este cambio. Por outra banda, insistimos na necesidade de impulsar canto antes a negociación da RPT de xeito que non se nos presente unha proposta pechada.


Outras novas recentes

Martes, 21 Xaneiro 2025

Comisión de seguimento do acordo de SPIF (17/01/25)

Na Xuntanza do 17 de xaneiro para o seguimento do acordo do SPIF a Consellería do Medio Rural ven de propor: Reagrupar as brigadas con 7 compoñentes e libranzas conxuntas (de maneira unilateral en contra da opinión das organizacións asistentes a reunión). A CIG mantense na postura inicial da proposta, de brigadas de 5 compoñentes (1 xefe/a de brigada e 4 bombeiros/as),...
Venres, 17 Xaneiro 2025

Non era necesario reclamar o grao I da carreira do ano 2019 antes do 17 de xaneiro

Ante as dúbidas que se suscitaron por unha campaña alentando a todas aquelas persoas ás que non lle concederan o grao I da carreira en 2019 a presentar unha reclamación previa, e logo de ser estudado o caso pola nosa asesoría concluímos que NON É NECESARIO PRESENTAR NINGUNHA RECLAMACIÓN. Se alguén presentou unha reclamación NON pasa nada, non sobra, pero vai ser...
Martes, 14 Xaneiro 2025

Por un novo modelo de carreira profesional: liñas básicas das alegacións da CIG

Hai unha semana a Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal (DXEP), achegounos unha proposta de “acordo” polo que convocan os graos I, II e III extraordinarios da carreira administrativa e do complemento de desempeño (de aquí en diante referirémonos a eles como carreira profesional). O documento pretende reeditar os acordos anteriores sen apenas...