Novas por contido

- Prevista a súa publicación antes de rematar o mes de febreiro.
- Con moitas prazas vacantes retiradas negándosenos os argumentos das consellarías.

- Haberá un concurso "específico" para determinados postos.

- Nalgúns aspectos, feito para primar a libres designación.

- Hai prazas dotadas pero sen crear na Relación de Postos de Traballo dende fai anos e que por tanto non sairán no concurso.

O concurso de corpos xerais pasou pola Mesa Xeral do luns 18 de febreiro, e, coa Comisión de Persoal convocada para o mércores 20, agardamos que estea publicado no DOG antes de rematar este mes.

Será lembrado como concurso do recorte, das prazas agochadas, amortizadas e até reservadas que xenerará numerosas comisións de servizo. Teoricamente promovido pola Dirección Xeral da Función Pública pero na realidade impulsado pola de Orzamentos, coa clara intención de xenerar novas vacantes para amortizar postos.

 

Por se non abondase coa eliminación de postos, retiran determinadas prazas, como as habilitacións, supostamente para convocar un posterior concurso "específico", o que nos lembra o ocurrido coas xefaturas de servizo na primeira lexislatura de Feijoo: pasaran a ser de concurso co bipartito pero o novo goberno retirounas do concurso porque ían convocar un específico para estes postos, sendo o resultado final a reforma da Lei da Función Pública para que os servizos volvesen a ser de libre designación. É o mesmo goberno, con xustificacións similares, e os antecedentes non nos facilitan a boa fe.

As bases, que nunca serán a gusto de todos e todas, favorecen nalgúns aspectos ao persoal que ocupou ou ocupa postos de libre designación, quenes non terán que agardar dous anos no último destino para poder concursar:

  • Grao persoal: a puntuación máxima obtense co grao 30 (director/a xeral), algo que non está ao alcance de quen non teña un bo padriño.
  • Traballo desenvolvido: calquera funcionario/a que fose libre designación vai conseguir un extra de puntuación para os postos de concurso equivalente a bonificarlle cun 233% cada ano traballado en LD.
  • En medidas de conciliación, ao tempo que rexeitan atender certas circunstancias que demandamos, bonifican a reunificación co cónxuxe ou parella ao noso entender excesivamente (equivalente a 3,3 anos de antigüidade).
  • Seguen sen aceptar valorar a formación por horas reais en vez do actual sistema de tramos. Tampouco aceptan ampliar as modalidades formativas ou os certificados de competencia.
  • Castiga aos funcionarios/as que, polo mal funcionamento da propia Administración, estiveron forzados a botar anos en destino provisional.

 

En definitiva, os responsábeis políticos da Administración Galega van impoñernos un concurso de traslados sen ter en conta as numerosas alegacións presentadas pola CIG.

Outras novas recentes

Venres, 05 Decembro 2025

Comité de Seguridade e Saúde da Consellaría de Medio Ambiente e Cambio Climático (26/11/25)

O pasado 26 de novembro reuniuse o Comité de Seguridade e Saúde Laboral da Consellaría de Medio Ambiente e Cambio Climático, no que se trataron diversos asuntos, entre os que destacamos: Previsións formativas para o ano 2026 (Descarga) Urxe realizar a formación das titulacións que habiliten para a navegación con embarcacións ao que se comprometeu a presidenta do comité fai...
Venres, 28 Novembro 2025

Oferta de emprego 2025 insuficiente, e case sen promoción interna

A Oferta de Emprego Público (OEP) do 2025 quedou aprobada co voto en contra de CIG e CSIF, e abstención de CCOO e UGT. É unha OEP que non resolve as necesidades de relevo do persoal, nin aborda o dereito de promoción interna. A oferta consta de 765 prazas de acceso libre e de 300 de promoción interna separada, xunto con 38 para entes instrumentais. Falta a oferta de persoal...
Venres, 28 Novembro 2025

Aprobada unha carreira ordinaria cunha avaliación do desempeño penalizadora, coercitiva e que abre a porta ao control político do persoal

A Xunta vén de aprobar en Comisión de Persoal do 28 de novembro, co voto favorable de CSIF, CCOO e UGT, unha carreira administrativa condicionada a un modelo de avaliación do desempeño profundamente punitivo, desigual, clasista e que deixa amplísimos espazos para o control político sobre o persoal empregado público. O chamado proceso de “negociación” limitouse a unha única...