Novas por contido

Tivemos coñecemento dos problemas económicos polos que está atravesando a concesionaria da cafetaría e comedor do edificio administrativo de San Caetano que poden ver afectado o normal desenvolvemento deste servizo. Segundo puidemos saber, en breve sairá a concurso a licitación pública dun novo contrato de concesión. Polo que respecta aos traballadores, os seus contratos deberan ser subrogados.

Son frecuentes as achegas de opinións e suxestións das traballadoras e traballadores que fan uso da cafetaría/comedor sobre o seu funcionamento. Porén, esta Administración, non ten artellado ningún sistema de participación das traballadoras e traballadores públicos na configuración deste servizo.

Xa que logo, vimos de solicitar que se nos remita información sobre a situación actual da contratación dos servizos de cafetería/comedor. Así mesmo que, nas futuras contratacións, se nos acheguen os pregos de condicións particulares previos á súa aprobación co fin de poder ser oídas as opinións das traballadoras e traballadores dos servizos centrais.

A dita solicitude, por tratarse dun servizo de idéntica natureza de alimentación e bebidas, fíxose estensibel ao servizo de máquinas espendedoras (autovending) nas dependencias dos Servizos Centrais da Xunta de Galiza.

Outras novas recentes

Venres, 05 Decembro 2025

Bloqueo da toma de posesión do concurso de traslados de axentes ambientais tras dous anos de atraso

A Administración deixa sen data a incorporación e supedita o concurso a unha oposición de acceso libre aínda sen rematar. A Xunta vén de publicar no DOG a Resolución do 3 de decembro de 2025 pola que se resolve o concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes das escalas de axentes facultativos ambientais e axentes forestais. Este concurso que foi...
Venres, 05 Decembro 2025

A inspección de traballo actúa de novo no CIAM

A CIG interpuxo demanda ante a inacción da dirección do CIAM en PRLA Inspección de Traballo confirma que na unidade de lactación do CIAM existía desde 2019 – 2021 unha avaliación de riscos que xa identificaba o mal estado dunhas cubertas de fibrocemento e propoñía a súa reparación. A pesar diso, non se actuou durante anos, deixando ao persoal traballador exposto a diario a...
Xoves, 11 Decembro 2025

Comisión de seguimento – Servizo de Gardacostas (10/12/25)

Resumo da reunión da comisión de seguimento do Servizo de Gardacostas do 10 de decembro no que se tratou a proposta de modificación da Orde de horarios e as carteleiras do primeiro semestre de 2026:1. Proposta de carteleiras  Logo do estudo das carteleiras para o primeiro semestre de 2026 constatamos enormes diferenzas entre bases. Con igual salario, o número de quendas,...