Novas por contido

O luns 21 de xullo tivemos unha xuntanza con responsábeis de AMTEGA para falarmos das instrucións dadas pola axencia respecto do persoal que obtivo destino no último concurso de traslados e posterior eleición de destino definitivo dos tres corpos da escala informática.

A CIG solicitara unha xuntanza con Función Pública, pero foi AMTEGA quen nos citou. Precisamente este feito motivou a primeira intervención da CIG: entendemos que é Función Pública quen debe dispoñer que cada quen vaia ao seu posto, quedando AMTEGA a disposición do que indique Función Pública. Inda así, acudimos a xuntanza a escoitar e expoñerlle a nosa visión.

O problema xurde dunha instrución de AMTEGA na que indica que o persoal que obeña posto non cambie de área, o que vai unido á realidade de que hai xente que cambiou de localidade e permanece na mesma, cambiou de nivel e mantén as tarefas, cambiou de posto dentro dunha localidade (incluindo a postos que dan servizo a outras consellarías) e segue na mesma mesa.

Os responsábeis de AMTEGA non aceptan que actuaran mal. Parten dos principios de que como non teñen RPT, todos os postos dependen da dirección da axencia e por tanto non existen centros de destino diferentes. Aseguran que respetaron as localidades, inda que non así as ubicacións dentro dunha localidade. Aceptan que poida haber algún traballador/a fora do posto e din que van revisalo. Afirman tamén que non houbo queixa de ningún traballador.

A CIG non comparte, para nada, esa satisfacción de AMTEGA:

  • Se non teñen RPT foi porque non lles deu a gana, pois tiveron tres anos para facela.
  • A xente que concursou optou a uns postos cunhas características determinadas. Algunhas evidentes, como son a consellaría á que prestaban servizo e localidade.
  • Unha vez que gastaron os puntos de parmanencia no posto encóntranse que é como se non concursaran.
  • Se teñen problemas nalgún posto en concreto, teñen a opción de retelos durante un máximo de tres meses, e por escrito.
  • Hai xente que non concursou por non moverse da localidade. De saber que podería non afectarlles, é posíbel que concursaran.

En definitiva, a CIG reclama que cada quen vaia ao posto que lle corresponde segundo as características que tiñan na data de publicación do concurso. O mesmo para o persoal de destino definitivo. Unha vez feito esto, falemos da RPT. De non facelo, iremos ao xulgado.

Para rematar, fixamos data para unha primeira xuntanza pola RPT da axencia: 31 de xullo. Pero quede claro que se pretenden deixar as cousas como están adaptando a RPT sen máis, será a xustiza quen decida.

Outras novas recentes

Venres, 30 Mai 2025

Comisión de listas (28/05/2025)

Na Comisión do pasado mércores 28 de maio informaron que neste mes vanse publicar as listas provisionais de funcionarización (das que hubo que presentar solicitudes). Non informan da data só que será antes da próxima reunión da Comisión, que será o 2 de xullo. Tamén se van a modificar varios acordos para adecualos á lexislación vixente e por causa de sentenzas xudiciais...
Mércores, 28 Mai 2025

Proposta modificación RPT ATRIGA e Facenda

Veñen de remitirnos as propostas de renovación de varias RPT: RPT ATRIGA. Documentación. RTP Facenda. Documentación. Estamos convocados o vindeiro mércores, día 04 de xuño, para comezar as negociacións polo que se tes algunha alegación que facer a estas propostas de renovación pregamos que contactes coa CIG      
Luns, 02 Xuño 2025

EGAP: convoctoria do programa de autoformación

No DOG do 02/06/2025 a EGAP publica a RESOLUCIÓN do 30 de maio de 2025 pola que se convoca o programa de autoformación para o persoal ao servizo da Administración pública da Comunidade Autónoma, das entidades públicas instrumentais, da Administración institucional de Galiza, da Administración de xustiza, das entidades locais e o persoal técnico, de xestión e de...