Novas por contido

No desenvolvemento do último comité de seguridade e saúde de Medio Rural celebrado o 29 de outubro de 2015, tomáronse os seguintes acordos:

  1. Confirmouse que a programación de visitas de avaliación para o 2015 está feita nun 95%, quedando uns poucos centros que se avaliarán ao longo de novembro.
  2. Ábrese o prazo ata o 16 de novembro para presentar achegas á programación de visitas para o ano 2016. Neste punto desde a CIG propón que se avalíe o traballo de campo do persoal veterinario e se inclúan os centros de traballo que aínda están sen avaliar.
  3. Revisouse a accidentalidade na consellería que no primeiro semestre correspondía a 50 accidentes. O informe de sinistrabilidade presentarase no vindeiro comité.
  4. Aprobouse un documento para informar ás persoas que accedan a un posto de traballo en Medio Rural (por novo ingreso ou traslado) sobre os riscos laborais presentes no centro de traballo ao que se incorpore de novo.
  5. Deuse conta sobre a revisión do estado de saúde de dous traballadores da consellería, instado polo propio Comité.
  6. Informouse sobre o estado do traslado da oficina do distrito de O Ceao en Lugo, derivado da denuncia feita pola CIG ante Inspección de Traballo.
  7. Desde a CIG solicitamos botiquíns específicos para os distintos centros de traballo e indícasenos que tan só é posible incluír o contido mínimo establecido pola normativa. Existe un modelo en web.riscos para solicitar reposición de botiquíns.
  8. Deuse conta das actuacións desenvolvidas no LASAPAGA tras a insitencia da CIG e a avaliación dos postos de traballo pola exposición a axentes químicos e canceríxenos e do plan de acción para correxir as deficiencias detectadas. A información detallada deste punto está accesible no propio centro de traballo ou a través dos/as delegados/as de prevención.
  9. Aprobáronse as avaliacións de riscos dos postos de traballo adscritos aos distritos forestais que estarán dispoñibles para a súa consulta nos centros de traballo ou a través dos/as delegados/as de prevención.
  10. A CIG pregunta polo problema na recollida para lavado de determinadas prendas de traballo do persoal veterinario de campo, ao que o subdirector de gandería resposta que xa está solucionado coa empresa que o xestiona.
  11. A CIG reclama un novo comité no mes de novembro para que se traten os puntos que non se poideron abordar nesta xuntanza. Entre outros: avaliación individual dos vehículos, orde uniformes de axentes medioambientais, roupa de abrigo do persoal de campo, estado das taquillas.

 

Outras novas recentes

Mércores, 01 Outubro 2025

Concurso de traslados de enxeñarías, arquitectura e ciencias: apertura do prazo de toma de posesión

No DOG do 01/10/2025 publican a RESOLUCIÓN do 24 de setembro de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se modifica a Resolución do 9 de xullo de 2025 pola que se resolve o concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes de corpos e escalas de Administración especial da Administración xeral da Comunidade Autónoma...
Xoves, 02 Outubro 2025

Persoal non docente de Educación mobilízase por unhas condicións de traballo dignas

Persoal non docente da administración e servizos dos centros de ensino concentrouse na tarde deste mércores, día 1 de outubro, diante das xefaturas territoriais de Educación para reclamar a negociación dun acordo de condicións de traballo que teña en conta as características específicas da prestación deste servizos, a creación dunha estrutura profesional nas cociñas, e...
Mércores, 01 Outubro 2025

RPT de Medio Rural e RPT da administración especial para poder finalizar o concurso de enxeñarías, arquitecturas e ciencias

O venres 26/09/2025 celebrouse a Comisión de Persoal onde se levaban dous asuntos,   RPT de Medio Rural Estamos en contra dunha modificación de RPT na que se amortizan 14 postos de traballo para crear 7. Sen os postos derivados do decreto de estrutura temos que se destrúen 7 postos para crear 2 e para financiar a inmoral e insolidaria suba do complemento específico dos...