Novas por contido

No desenvolvemento do último comité de seguridade e saúde de Medio Rural celebrado o 11 de febreiro de 2019, tomáronse os seguintes acordos:

  • Aprobouse o nomeamento dos novos membros do Comité, entre eles o novo presidente que será Ángel R.B. (xefe do servizo de Persoal).
  • Revisouse a proposta de programación para o ano 2019, indicando que se inclúen numerosas casetas de vixilancia que están pechadas (o que pode ser indicativo da súa reapertura neste ano). A maiores desde a CIG recordamos que están pendentes as avaliacións do traballo de campo do persoal veterinario e técnicos agrarios. O servizo de prevención indica que agardan poder desenvolvelas ao longo deste ano. As organizacións sindicais reiteramos a avaliación de riscos sicosociais do distrito XVI aprobada en comités do ano pasado. O servizo de prevención achaca o retraso a falta de persoal específico para poder facerse cargo desta avaliación e que tentarán resolvela no tempo máis breve posible.
  • No referente á vixilancia da saúde e ante os novos cambios nos protocolos para as distintas actividades, desde a CIG solicitamos que exista información dos protocolos que se aplican na vixilancia da saúde a cada posto de traballo na web riscos e que se remita un correo aos centros de traballo que aclare a nova táboa de vixilancia da saúde para cada posto de traballo e os protocolos estandarizados que inclúe cada un. A maiores solicitouse a actualización das denominacións das actividades e dos postos de traballo.
  • Deuse conta das 10 avaliacións de centros de traballo incorporadas no segundo semestre do ano 2018.
  • Revisouse o informe de investigación do accidente de traballo mortal de J.V.Q. Neste punto desde a CIG consideramos que existen deficiencias na forma e no fondo. No aspecto formal esta revisión chega moi tarde (accidente ocorrido en outubro de 2017) e por indicacións da inspección de traballo; polo que solicitamos que se dea coñecemento de inmediato dos accidentes graves e moi graves aos delegados/as de prevención para estar presentes na investigación. No referente ao fondo do accidente, esiximos que se evite o traballo en solitario; especialmente en tarefas de extinción e se activen medidas de aviso de socorro a través das novas tecnoloxías e dispositivos de comunicación existentes.
  • Segundo o servido de prevención e tras pasar por todos os distritos as enquisas da exposición de riscos laborais a campos electromagnéticos, non se detectou ningunha situación que superara os riscos admisibles. As Organizacións Sindicais presentes quedaron en revisar esta situación e propoñer lugares para revisar “in situ” os riscos a campos electromagnéticos.
  • Revisouse requirimento 25/17 da Inspección de Traballo e Seguridade Social referente a avaliación dos vehículos das brigadas permanentes e dos vehículos motobomba. Para dar cumprimento a este requirimento pasouse enquisa a todos os vehículos afectados e comezaron a correxirse algunhas das deficiencias detectadas. Desde a CIG solicitamos que se actualicen os datos de todos os vehículos da consellería tal e como se fixera no ano 2018 e se defina un plan de renovación do parque móbil con indicación das prioridades a ter en conta na substitución de vehículos.
  • No referente as medidas correctoras sobre o risco de picaduras das carrachas remitíronse aos distritos forestais trípticos informativos e modelos para solicitar medidas preventivas (pendente de incluír novos elementos). Desde a CIG solicitamos que se fagan extensibles estas medidas a todo o persoal de campo da consellería.
  • No tocante ás medidas correctoras sobre o risco das picaduras de vespa velutina acordouse establecer un protocolo para identificar o persoal de maior risco en base á zonificación, actividades que desenvolvan e temporalidade desas actividades. Unha vez detectado o persoal afectado encargaríanse os Kits correspondentes e realizaríase a formación axeitada para o seu emprego.
  • Revisouse a petición da CIG referente ao uso de pneumáticos de inverno en vehículos alugados das oficinas agrarias e veterinarias en zonas de montaña para diminuír o risco en determinadas condicións meteorolóxicas e de estado dos camiños, xa que na actualidade tan só se poñen pneumáticos normais para todos os vehículos. O presidente do comité indicou que entendía a petición pero que na actualidade o prego de condicións do aluguer nor permitía o cambio e que tería que contemplarse en vindeiros contratos. En todo caso, e tendo en conta o número reducido de vehículos afectados, tentaría buscarlle unha solución.
  • Ante a queixa das organizacións sindicais polo estado das instalacións e centros de traballo en determinados lugares, acordouse facer unha petición ás xefaturas territoriais do estado de todos os centros de traballo para ter unha radiografía do estado actual. En base a ese informe traballarase nun plan de mellora das instalacións.
  • Dentro de rogos e preguntas o presidente do comité indicou que a dotación de taquillas está pendente da dotación orzamentaria e do inicio do correspondente expediente de contratación. Con respecto á orde de uniformidade está pendente dun informe de orzamentos.
  • Ante os numerosos puntos que quedan pedentes e que non foron incluídos na orde do día, acordouse celebrar o seguinte comité na primeira quincena de abril.

Para calquera dúbida ou aclaración dos puntos tratados no comité, ponte en contacto con nós: contactar coa CIG.

Outras novas recentes

Xoves, 19 Xuño 2025

A CIG consegue unha sentenza histórica: primeira sentenza do Estado que recoñece a aplicación dos coeficientes redutores a un compañeiro ...

Estimase a demanda interposta ante a Tesoureiría da Seguridade Social e a Xunta de Galiza condenando a certificar as bonificacións que correspondan na aplicación dos coeficientes redutores de xubilación previstos no Real Decreto 383/2008 do 14 de marzo que establece os coeficientes redutores da idade de xubilación dos/as bombeiros/as ao servizo da administración e...
Luns, 16 Xuño 2025

Modificación da RPT de Emprego

Antes de comezar queremos salientar que gran parte dos males e agravios que se derivan desta modificación da RPT son froito dunha xestión nefasta por parte da consellería e da DXEP, que tal e como se lles indicou NON TIÑAN QUE TER RETIRADO OS POSTOS DO CONCURSO DE TRASLADOS. Lembramos que se lles fixo notar que en último caso se podía prorrogar en 15 días o prazo para a...
Xoves, 19 Xuño 2025

Reunión da CIG coa dirección de AGACAL: nulas respostas a problemas persistentes

Seguimos reclamando a activación das negociacións. A negociación de RPT está estancada no 2021O martes 10 de xuño reunímonos co director e a xerente de AGACAL, logo de ter solcitado a xuntanza xa no mes de marzo na procura de información sobre o contrato de xestión da Axencia para o período 2025-2029 e a activación das negociacións de RPT de AGACAL, máis apenas conseguimos...