Consecuencia do Estado de Alarma, determinadas empregadas e empregados públicos viron incremendata a súa carga de traballo, en moitos casos sen ningún tipo de compensación.
Poñemos o caso, por exemplo, do persoal que tramita os ERTE que viron moi incrementada a súa carga de traballo. Estas compañeiras e compañeiros levan dende o comezo do Estado de Alarma tramitando expedientes baixo presión para “avanzar”, traballando fora de horario, festivos e domingos. Este persoal encárgase dunha primeira parte da tramitación dos ERTE. Posteriormente o persoal do SEPE encárgase dunha segunda parte da tramitación. Este último persoal, dependente da Administración Xeral do Estado, van recibir un complemento de produtividade. O persoal da Xunta non.
A CIG dirixiu escrito a Función Pública solicitando que se identifique a todo o persoal empregado público que, en calquer ámbito relacionado co Estado de Alarma, realizou traballos extraordinarios ou, sendo ordinarios, estivo sometido a unha alta carga de traballo.
E unha vez identificado, se negocie coa representación sindical a gratificación dese esforzo, preferentemente mediante compensación con descanso e, se non é posíbel, mediante gratificacións extraordinarias.