Novas por contido

As medidas preventivas que se establezan no meu centro e posto de traballo teñen que vir reflectidas na Avaliación de Riscos Laborais ao COVID19. Como empregada/o teño dereito a coñecelo e o deber de aplicalas, e a Lei de Prevención de Riscos Laborais é a norma básica que prevalece ante calquera outra resolución, protocolo, decreto, etc., nesta materia.

Porén, a empresa debe informarme das medidas que aplicou para protexer a seguridade e saúde no meu centro de traballo, e debe formarme axeitadamente para que desenvolva as miñas funcións laborais coa máxima seguridade posíbel para as persoas usuarias, os/as meus/miñas compañeiros/as e para min mesma/o.

No Protocolo para a incorporación do traballo presencial e de medidas xerais veñen unhas recomendacións que se deben adaptar a cada centro e que son mínimas ou xerais: evitar a concorrencia mediante o teletraballo, 2 metros de separación e mamparas para o público, medidas organizativas como o estabelecemento de quendas voluntarias, cita previa e control de acceso.

Así, na Avaliación de riscos laborais do teu centro virán aquelas máis específicas, como entrada e saída, uso de espazos comúns (wc, salas, etc.), equipamentos como impresoras, ou postos. Ademais, debe especificar como realizar inspeccións, o uso de medios compartidos, protocolos para funcións específicas ou traballos de campo, equipamentos auxilares, etc.

Se non che informaron nin che formaron, teñen que facelo, é a obriga da empresa.

Poñemos á túa disposición un modelo para que solicites a avaliación de riscos do teu centro de traballo. Podes adaptalo ás túas circunstancias. Descargar modelo.

Outras novas recentes

Luns, 14 Abril 2025

Concurso traslados arqueoloxia, restauracion, delineantes, arquivos, bibliotecas, museos, nautico-pesqueiras, extensión pesqueira (CP 16/...

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocounos a unha xuntanza da Comisión de Persoal que será o mércores 16 de abril, na que se aprobarán as bases dos seguintes concursos de traslados: 1. Arqueoloxía, restauración, delineantes, arquivos, bibliotecas, museos. Descargar bases e prazas. 2. Profesores/as numerarios/as e mestres de taller de...
Mércores, 09 Abril 2025

Concurso traslados arqueoloxia, restauracion, delineantes, arquivos, bibliotecas, museos, nautico-pesqueiras, extensión pesqueira (MSF 11...

A directora xeral de Emprego Público e Administración de Persoal convocounos a unha xuntanza da Mesa Sectorial de Persoal Funcionario que será o venres 11/04/25, na que se tratarán as bases dos seguintes concursos de traslados: 1. Arqueoloxía, restauración, delineantes, arquivos, bibliotecas, museos. No borrador anterior incluían temen a lingüístas, pero desaparece nesta...
Mércores, 16 Abril 2025

Concurso de traslados de inspección de consumo: relación definitiva de admitidas e puntuacións provisionais

No DOG do 16/04/2025 publican: - RESOLUCIÓN do 14 de abril de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se aproba a relación definitiva de persoas admitidas e excluídas do concurso para a provisión de postos de traballo vacantes do corpo de xestión da Administración xeral da Comunidade Autónoma de Galiza, escala de inspectoras e...