Novas por contido

O horario de verán comezará o día 15 de xuño e podería ampliarase a máis centros administrativos que non o teñen actualmente.

O luns 8 de xuño, na reunión da comisión de seguimento do protocolo xeral de reincorporación, o director xeral de Función Pública, despois da esixencia da CIG de que hai que aclarar que pasa ao comezar a terceira fase prevista para o 15 de xuño con teletraballo para a conciliación da vida laboral e familiar, adiantanos que todo o persoal con menores de 16 anos ou con persoas con discapacidade ou maiores dependentes a cargo ata o 2º grao, e que estean afectados polo peche de centros de ensino ou de maiores, poderá seguir traballando na modalidade de teletraballo durante a terceira fase. Terán que xustificar a súa situación. O mesmo acontece coas persoas vulnerables ou embarazadas. Con aqueles que na terceira fase non teñan o posto adaptado: en ningún caso se poderán reincorporar ao traballo presencial.

O director xeral comunica que a terceira fase poderá ampliarse máis aló do 28 de xuño se as condicións sanitarias se manteñen, o que non esgota as posibilidades de teletraballo do Decreto do Estado (que son tres meses máis dende o remate do estado de alarma). Isto se ben palía a falta de medidas durante un período decisivo non cubre as as nosas expectativas: hai que estender o teletraballo Covid e establecer máis medidas de conciliación. Aínda así quedan moitas preguntas sen respostar: que acontece coas persoas que non teletraballan e necesitan conciliar?

Doutro banda tampouco o que nos adiantan é nada que non se contemple no propio protocolo. Por iso esiximos:

1. Ampliar o teletraballo por conciliación (COVID) ao menos ata o comezo do vindeiro curso escolar.

2. Data para a mesa de traballo para a regulación do teletraballo ordinario. O director xeral se compromete a enviar mañán os datos para a constitución da mesa).

3. Fomento do teletraballo COVID ata a normalización da situación sanitaria como medida para evitar a concorrencia de persoal nos centros.

4. Cumprimento das garantías previstas no protocolo para a comprobación das medias preventivas por centros e revisión das avaliacions de riscos laborais e análise previo nos respectivos CSSL antes da terceira fase e da apertura dos centros a usuarios.

5. Medidas de conciliación efectivas para as persoas que non poden realizar teletraballo e se atopan cos mesmas situacións de persoas a cargo ou vulnerabilidade.

6. Esiximos a implantación inmediata do horario de verán en todos os centros ata o inicio do curso escolar. Resposta o DXFP que o horario de verán comezará o día 15 de xuño e ampliarase a máis centros administrativos que non o tiñan.

Outras novas recentes

Mércores, 23 Xullo 2025

A titulación do persoal de cociña esgánaselle a Función Pública

Diante das incoherencias da Administración galega acerca de cal vai ser a titulación que se recoñeza para acceder aos procesos selectivos das categorías de cociña, a CIG solicitou resposta escrita á Dirección Xeral de Función Publica e Administración do Persoal, polo cambio introducido nas recentes convocatorias dirixidas ó persoal das cociñas da Xunta, e especialmente á...
Martes, 22 Xullo 2025

Convocatoria de concurso de traslados de escalas facultativas (escalas sociais)

No DOG do 22/07/2025 publican a RESOLUCIÓN do 15 de xullo de 2025, da Dirección Xeral de Emprego Público e Administración de Persoal, pola que se convoca concurso ordinario para a provisión de postos de traballo vacantes do corpo facultativo superior, escala de facultativos/as, especialidades de medicina, de psicoloxía e de pedagoxía; do corpo facultativo de grao medio,...
Luns, 28 Xullo 2025

Caos nas probas visuais da Consellería do Medio Rural

Tras dous anos agardando pola creación das listas de escalas de persoal funcionario do Servizo de Prevención e Incendios Forestais (SPIF), fixeron unha apertura extraordinaria destas listas en xaneiro, seica pola urxencia, pero as probas non as fixeron ata a semana pasada, en plena campaña de alto risco. Na proba visual, realizada na EGAP o 23 de xullo, houbo unha...